AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #1 Skrevet 26. november 2022 Mulig det kan være til inspirasjon med en sånn tråd 😊 Jeg er nå ferdig med julegaver og dette har jeg kjøpt- Datter 12 år: Neo noir skjørt, øredobber fra gullsmed og keyboard med tilbehør. Sønn 14 år: Joggebukse og boxere fra Gant, penger tilsvarende beløp som søster har fått gave i. Sønn 5 måneder: Bitelekerangle, gåbil, og en lekeball for motorikken. Samboer: Sett med masse sokker fra Happy socks, matoljer han ønsket seg fra Olivenlund 1830. ( Nydelig oljer som anbefales ) Mor: Gavekort fotmassasje. Søster: Varmt kosesett med hettegenser og bukse. Og en vinterlue. Far: To krimbøker. Mormor: Gode ulltøfler. Bestefar: 2 flasker vin. Anonymkode: 25250...fcd 2 3
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #2 Skrevet 26. november 2022 Hva har dere kjøpt/planer om? 😊 Ts Anonymkode: 25250...fcd
Hmmmmmm Skrevet 26. november 2022 #3 Skrevet 26. november 2022 Datter: sminke, ring, kosmetikk, duftlys. Dyre ting. Hund: leke og kalender. Det er alt jeg kjøper til jul. Så jeg nyter å bruke friheten til andre ting som betyr mer for meg enn å handle inn gaver. 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #4 Skrevet 26. november 2022 Ja. Null gaver, som alltid. Helt perfekt. Hater det stresset Anonymkode: bf125...6ce 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #5 Skrevet 26. november 2022 Mangler kun gave til pappa, ellers er jeg ferdig. Han får nok klær mest sannsynlig. Mamma: Vinglass og nattkjole. Stefar: Joggebukse og hettejakke. Søster: Sengetøy og fleecebukse. Svoger: Joggebukse og genser. Bror: Toastjern og genser. Nevø 4 år: Ulltøy og joggedress. Nevøer 11 og 14 år: Gavekort. Niese, voksen alder: Salatbolle og salatbestikk. Anonymkode: eb9b1...b98 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #6 Skrevet 27. november 2022 Hmmmmmm skrev (12 timer siden): Datter: sminke, ring, kosmetikk, duftlys. Dyre ting. Hund: leke og kalender. Det er alt jeg kjøper til jul. Så jeg nyter å bruke friheten til andre ting som betyr mer for meg enn å handle inn gaver. Herregud , hvorfor må du skrive det siste 🙄 Anonymkode: 7e9b5...7a0 5
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #7 Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ja. Null gaver, som alltid. Helt perfekt. Hater det stresset Anonymkode: bf125...6ce Så trist Anonymkode: 7e9b5...7a0 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #8 Skrevet 27. november 2022 Foreldre: billetter til et eller annet/gavekort Besteforeldre: matkurv med ost, kaffe, skinke osv. Bror: genser Anonymkode: f5899...8d1 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #9 Skrevet 27. november 2022 Garmin trenisklokke til sønn. Vin og noe digg til søsken Abonnement på ukeblad til min mor Anonymkode: 2e9af...03c 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #10 Skrevet 27. november 2022 Mor: Gavekort på frisørsalong Søster: Gavekort på plantebutikk Bror: 2 stk lagringsvin Niese 17 år: Sportsshorts Mannen: Stor Lego, skjeggstellprodukter og bakeutstyr Alt er ting som de har satt på ønskelister. Anonymkode: 68e2b...064 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #11 Skrevet 27. november 2022 Datter 1: kjole og barbie Datter 2: Doktorsett og kjole Fadderbarn 1: sminke Fadderbarn 2: discokule Fadderbarn 3 og 4: dukker og godteri Nieser og nevøer: gavekort/penger Foreldre: kruv med vin, Sjokolade, spekemat Bror og 2 venninner: noe på polet og noe annet jeg finner på. Anonymkode: dad81...052 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #12 Skrevet 27. november 2022 Gavene er allerede i boks her heldigvis. Kjæreste: tur til frankrike, dolce gabbana veske og iphone 13 pro max Mamma: iPad og gavekort på 10.000 Pappa: 75" TV og en whiskey Bror: El-sykkel og PS5 Ellers endel smågaver til venner og bekjente av typ vinflasker og gavekort. Anonymkode: d082a...764 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #13 Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Foreldre: billetter til et eller annet/gavekort Besteforeldre: matkurv med ost, kaffe, skinke osv. Bror: genser Anonymkode: f5899...8d1 Hvilken kurv kjøper du? Liksom hva koster selve kurven? 😆 Anonymkode: 5b698...918
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #14 Skrevet 27. november 2022 Samboer: klokke, bøker, boxere (fordi man alltid trenger det) og hansker Foreldrene mine sammen: middagstallerkener som de ønsket seg Mor: smykke Far: bok Svigermor: bok og vin Svigerfar: bordkalender og cognac Niese 1, 10 år: koseklær Niese 2, også 10 år: sett fra Rituals, som hun elsker, pluss en neglelakk Niese 3, 7 år: Lego Friends Niese 4, 4 år: Plusplus Fadderbarn 1, jente 16: vet ikke ennå Fadderbarn 2, gutt 14: vet heller ikke Venninne: bok Vennepar: litt forskjellig som jeg vet de liker fra Olivenlund 1830 Tante og onkel (ett par som jeg har nært forhold til): matkurv med ting de liker Fadderbarna er de vanskeligste, og de eneste som gjenstår. De bor litt langt unna, og vi ser dem ikke så ofte. Vi kjenner jo interessene deres (fotball, volleyball, ski og friidrett: ting hvor behovene fint dekkes av foreldrene etterhvert som de dukker opp), men ikke helt hva som er smaken deres i hverdagen. Tips mottas med takk! Anonymkode: 19d75...50e
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #15 Skrevet 27. november 2022 vi har en baby som kommer hvert øyeblikk nå, så tanter/onkler/besteforeldre får avtrykk av hånd/fot og bilde av lille innrammet. fadderbarn: lego friends søsken av fadderbarn: en annen lego sak som han ønsket seg Et vennepar: kurv med div sjokolade, kjeks, kaffe osv. Venninne av meg: usikker enda. ellers gir ikke vi i familien gaver mellom voksne, å tante/onkelbarn er voksne nå så der er det også slutt på julegaver. Anonymkode: 99a75...3f0
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #16 Skrevet 27. november 2022 - Masse spesielle fine lys fra lysverksted/spesialbutikk (stearinlys/pyntelys), ett til hver mottaker. - Vekkia leselampe med både kaldt og varmt lys. https://www.vekkia.com/collections/book-light/products/rechargeable-book-light - Parpute, gleder meg sånn til å teste denne sammen med mottaker, haha. https://astraglow.com/products/u-shaped-pillow?_pos=4&_sid=e0480c1ee&_ss=r - Ekstra fine reflekser fra Etsy. https://www.etsy.com/no-en/shop/KanelaDesign?ref=cart_shop_name_click&cart_id=7223752158 - Replica av ekte middelalderkirkepynt fra Etsy. https://www.etsy.com/no-en/shop/MedievalKnight?page=2#items - Bambus t-skjorter fra intimo.no Ellers mangler jeg litt enda, mest til den eldre generasjonen. Blir nok litt konfekt og slikt tipper jeg. Anonymkode: 9b5e1...e0d
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #17 Skrevet 27. november 2022 Datter 1: bunadsøredobber, dunjakke, sminketilbehør og sportstilbehør Datter 2: støvsuger, ullgenser, ullbukse og emaljert jerngryte, Mann: 2 par jeans, ullgenser, sportstilbehør og en flaske rom. Mor: nattkjole, velværebehandling. Anonymkode: 977e8...d2f
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #18 Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvilken kurv kjøper du? Liksom hva koster selve kurven? 😆 Anonymkode: 5b698...918 Bruker bare en gavepose jeg har fra tidligere, som jeg putter alt oppi. Kan være en litt fin papirpose. Anonymkode: f5899...8d1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #19 Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Bruker bare en gavepose jeg har fra tidligere, som jeg putter alt oppi. Kan være en litt fin papirpose. Anonymkode: f5899...8d1 Haha ok. Da er det jo ikke en kurv. 😆 Anonymkode: 5b698...918
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #20 Skrevet 27. november 2022 I år blir det dessverre ikke så mye gaver da jeg har nylig kjøpt leilighet og har ikke så mye å gå på (makset lån og egenkapital). Er veldig glad i å kjøpe mange gaver i julen men får ta det neste år. 🥹 Mamma: 2 stk missoni baderomshånkler. Pappa: Airfryer Storebror: Brynje Arctic suit Besteforeldre: sprit, rødvin, saueskinn og/eller konfekt Kusine: vegansk kokebok og veganske sjokolader Venninner kjøper jeg ikke til i år. Gleder meg til jul 🤭 Anonymkode: 4f9b2...79f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå