AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #1 Skrevet 26. november 2022 Partneren min har en katt som vedkommende er veldig glad i, og jeg elsker selv katter, men når det kommer til sex så blir jeg litt ukomfortabel hvis det er noenlunde intelligente dyr tilstede. Sånn helt logisk tenker jeg jo at katten kanskje forstår hva som skjer, men ikke bryr seg fordi hun hovedsakelig lever på instinkter. Det føles likevel litt feil ut, men vet ikke om jeg overtenker ting nå? Anonymkode: 4e626...a10 1
Gjest AprilRyan Skrevet 26. november 2022 #2 Skrevet 26. november 2022 Hvorfor krever partner det? Veldig rart. Jeg er veldig glad i katter og har katt selv, men jeg ønsker ikke at han skulle vært der da. Katter kan jo stirre sånn som bare katter kan. Eventuelt kunne min katt funnet på å bite en i beinet eller noe
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #3 Skrevet 26. november 2022 Så lenge katten ikke er i senga med oss så bryr det meg ikke. Anonymkode: a2d4d...be1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #4 Skrevet 26. november 2022 Jeg har katter selv, veldig søte, veldig glad i dem - og ikke faen om de får glo på meg mens jeg har sex. Anonymkode: f4ef5...30b 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #6 Skrevet 27. november 2022 Det hender katten er i rommet når vi har sex, men det er fordi den vil sove i senga. Hvis det er bråk går den ut selv. Eller en av oss hiver den ut så vi ikke blir forstyrret. Å kreve at katten skal få se på er bare merkelig. Anonymkode: 3be65...6da 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #8 Skrevet 27. november 2022 Katten var årsaken til at jeg ikke gadd å treffe ei lengre! Men, har heller ikke hørt noe om å treffes, og like greit er dèt😄 Anonymkode: b1b5f...d87
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #9 Skrevet 27. november 2022 Kreve at katten er i rommet faktisk! Spesielt. Jeg har to katter, men vil jo ikke at de skal være i rommet og kunne se på mens kjæresten og jeg har sex, ville vært rart. En gang var den ene katta på rommet uten at vi visste det, døra var lukket og hun begynte etterhvert å mjaue mot døra under det mest intense i sexen. Sånn vi oppdaget at hun var der, litt rart og komisk. Kjæresten ble heldigvis ikke for satt ut, for han fortsatte og gjorde seg ferdig - var veldig nær slutten da vi hørte mjauinga begynne. Han åpnet døra etterpå og katta løp ut. Kanskje hun var traumatisert, haha. Vi vil ikke gjenta det, så sjekker alltid nå før vi lukker døra om en av kattene er der. Ville ikke likt det om en kjæreste krevde at en katt skulle være i rommet i en sånn situasjon. Anonymkode: 64bcb...72f 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #10 Skrevet 27. november 2022 Har verken katt eller hund i huset . Så heldig er jeg 😃 Anonymkode: 176c5...8ae
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #11 Skrevet 27. november 2022 Ehhh.. hvis han KREVDE det, så hadde jeg lurt på årsaken, for det høres jo ut som en fetisj som jeg på ingen måte har lyst å delta på, faktisk revurdert forholdet noe. Jeg hadde krevd det motsatte, at den ikke var på rommet. Anonymkode: f87fd...d53 1 2
Cuckold Skrevet 27. november 2022 #12 Skrevet 27. november 2022 10 hours ago, AnonymBruker said: Partneren min har en katt som vedkommende er veldig glad i, og jeg elsker selv katter, men når det kommer til sex så blir jeg litt ukomfortabel hvis det er noenlunde intelligente dyr tilstede. Sånn helt logisk tenker jeg jo at katten kanskje forstår hva som skjer, men ikke bryr seg fordi hun hovedsakelig lever på instinkter. Det føles likevel litt feil ut, men vet ikke om jeg overtenker ting nå? Anonymkode: 4e626...a10 Her mistenker jeg at det er TS som vrir litt på sannheten, at det egentlig ikke er partneren som krever at katten må være i rommet, men at TS krever at den skal lukkes ute hvis den tilfeldigvis er der, og at partneren synes det er tåpelig og overfølsomt. Hvis dette er riktig beskrivelse, er jeg tilbøyelig til å være litt enig med partner. Ikke at jeg ville satt hardt mot hardt, men jeg ville nok tenke at dette var en litt overdrevet blyghet. Meg bekjent pleier ikke dyr å gjemme seg bort når de parer seg, og det er liten grunn til å tro at katten forstår alle de spesielle menneskelige kodene rundt sex, vår besettelse av naken hud, rumper, hofter, pupper, midje, ben og føtter, at sex for oss er en form for bonding som foregår hele året, ikke bare i løpetiden. Det er vel heller ikke så mange århundrer siden folk på landet bodde i innhus der hele storfamilien sov i samme rom og der det nok kan ha foregått en del ting under fellen selv om både bestemor og 5 barn og en tjenestejente sov i samme rom. Jeg sier ikke at vi skal tilbake dit, men jeg tror det kan være sunt å være bevisst at vi på visse områder nok har blitt blygere og mer følsomme enn det som har vært normen i store deler av menneskehetens historie. Og når selv en katt eller en hund eller en kanarifugl kan bli et problem har vi kanskje kommet litt langt? 3
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #13 Skrevet 27. november 2022 Jeg tror også at dette handler om at TS vil ha katten ut av rommet og at mannen har nektet at katten blir kastet ut, ikke at mannen krever at katten er tilstede. Anonymkode: 8b5bb...5b5 2
Daria Skrevet 27. november 2022 #14 Skrevet 27. november 2022 Hadde han krevd at noen andre skulle være til stede - om så denne noen var en gullfisk - hadde det ikke blitt noe på ham... 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #15 Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Partneren min har en katt som vedkommende er veldig glad i, og jeg elsker selv katter, men når det kommer til sex så blir jeg litt ukomfortabel hvis det er noenlunde intelligente dyr tilstede. Sånn helt logisk tenker jeg jo at katten kanskje forstår hva som skjer, men ikke bryr seg fordi hun hovedsakelig lever på instinkter. Det føles likevel litt feil ut, men vet ikke om jeg overtenker ting nå? Anonymkode: 4e626...a10 Jeg hadde da latt være å ha sex🤷🏼♀️ Anonymkode: ae0ea...62f 1
Raven.Writingdesk Skrevet 27. november 2022 #16 Skrevet 27. november 2022 Cuckold skrev (53 minutter siden): Og når selv en katt eller en hund eller en kanarifugl kan bli et problem har vi kanskje kommet litt langt? TS skriver vel noe i dur av at det plager henne om det er «nogenlunde intelligente dyr»? En i tråden her forteller om katta som uheldigvis ble lukket inne sammen med dem, som mjauer mot døra og vil ut, når de har sex. Hun skriver at katten springer ut, når de slipper den ut. Det er et klipp som har gått viralt nå nylig, ett nytt tv-show hvor par får hjelp av sexolog, og de må vise sexologen video av seg selv under akten. Her filmes ett par som har sex og kvinnens hund er i rommet med dem. Hunden sin adferd blir tydelig påvirket av at de har sex, det ser nesten ut som den forsøker å delta, via at den hopper opp på dem, jukker på dem og lukter mannfolket langt oppi stumpen. Det er jo i det tilfellet mannen som har «problemer» med å prestere, og derfor de ber om hjelp. Ikke så merkelig, er det vel? Jeg har selv hatt dyr og aldri hadde jeg følt meg komfortabel med å risikere øyekontakt med et såpass oppegående kjæledyr under samleie med min mann. Nei takk. At TS setter grenser for seg selv via å holde rommet «kjæledyr fritt» under akten, ser jet virkelig ikke noe problem med. Det er heller merkelig at det skal være et så stort behov for å poengtere at det er henne det er noe «unormalt» med, fordi hun setter denne grensen for seg selv. 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #17 Skrevet 27. november 2022 Vi har hund som sover i fotenden av sengen hver natt. Når vi starter å kose, ser hun som regel fornærmet på oss fordi hun blir vekket, så forsvinner hun selv ut av rommet antagelig for å få fred. Men ingen av oss hverken krever eller forventer hun skal være i rommet når vi blir intime. Det har hendt en sjelden gang hun blir liggende der under hele akten, uten at det har plaget noen av oss. Anonymkode: e4cc9...210
Cuckold Skrevet 27. november 2022 #18 Skrevet 27. november 2022 (endret) 38 minutter siden, Full Ugle said: TS skriver vel noe i dur av at det plager henne om det er «nogenlunde intelligente dyr»? En i tråden her forteller om katta som uheldigvis ble lukket inne sammen med dem, som mjauer mot døra og vil ut, når de har sex. Hun skriver at katten springer ut, når de slipper den ut. Det er et klipp som har gått viralt nå nylig, ett nytt tv-show hvor par får hjelp av sexolog, og de må vise sexologen video av seg selv under akten. Her filmes ett par som har sex og kvinnens hund er i rommet med dem. Hunden sin adferd blir tydelig påvirket av at de har sex, det ser nesten ut som den forsøker å delta, via at den hopper opp på dem, jukker på dem og lukter mannfolket langt oppi stumpen. Det er jo i det tilfellet mannen som har «problemer» med å prestere, og derfor de ber om hjelp. Ikke så merkelig, er det vel? Jeg har selv hatt dyr og aldri hadde jeg følt meg komfortabel med å risikere øyekontakt med et såpass oppegående kjæledyr under samleie med min mann. Nei takk. At TS setter grenser for seg selv via å holde rommet «kjæledyr fritt» under akten, ser jet virkelig ikke noe problem med. Det er heller merkelig at det skal være et så stort behov for å poengtere at det er henne det er noe «unormalt» med, fordi hun setter denne grensen for seg selv. Hadde jeg trodd TS var veldig unormal ville jeg ikke brydd meg med å svare, jeg svarer nettopp fordi jeg ser denne følsomheten som et av utallige små uttrykk for en økt skjørhet og følsomhet som dyrkes frem i vår kultur og som ser ut til å øke for hver nye generasjon. Siden dette nok ikke er en medfødt følsomhet synes jeg det kan være sunt at folk opplever at det finnes motstemmer, noen som peker på at utviklingen ikke nødvendigvis må oppfattes som udelt positiv - slik at det går an å ha et bevisst forhold til den. Kanskje man likevel ender opp med å mene at vår økte skjørhet og følsomhet er noe fint og flott, men er man bevisst at dette er en pågående utvikling i vestlig kultur har man i det minste tatt eierskap til egen skjørhet, man er ikke lenger bare en ubevisst passasjer som følger med på den kulturelle utviklingen uten å tenke over det. Endret 27. november 2022 av Cuckold
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #19 Skrevet 27. november 2022 Om ei dame hadde hatt som krav at katten skulle være i rommet, så hadde jeg sagt at da får du pule katten din og ikke meg. Så hadde jeg dradd og aldri mer kommet tilbake. Anonymkode: 12eee...44e 3
Raven.Writingdesk Skrevet 27. november 2022 #20 Skrevet 27. november 2022 Cuckold skrev (48 minutter siden): Hadde jeg trodd TS var veldig unormal ville jeg ikke brydd meg med å svare, jeg svarer nettopp fordi jeg ser denne følsomheten som et av utallige små uttrykk for en økt skjørhet og følsomhet som dyrkes frem i vår kultur og som ser ut til å øke for hver nye generasjon. Siden dette nok ikke er en medfødt følsomhet synes jeg det kan være sunt at folk opplever at det finnes motstemmer, noen som peker på at utviklingen ikke nødvendigvis må oppfattes som udelt positiv - slik at det går an å ha et bevisst forhold til den. Kanskje man likevel ender opp med å mene at vår økte skjørhet og følsomhet er noe fint og flott, men er man bevisst at dette er en pågående utvikling i vestlig kultur har man i det minste tatt eierskap til egen skjørhet, man er ikke lenger bare en ubevisst passasjer som følger med på den kulturelle utviklingen uten å tenke over det. Det ble mye din personlige mening her. Du snakker om en «ikke medfødt følsomhet» men det er da ikke noe forskning eller data som kan bevise dette? Hvis ditt «bevis» er at man tidligere hadde samleie med andre familiemedlemmer i samme rom, så er det vel like mye «bevis» at det var en medfødt følsomhet, siden man ofte forsøkte å skjerme seg via å henge opp en gardin osv. Vi har vel hatt seksuell bluferdighet helt siden det siviliserte samfunn. Overgrep og voldtekt, var nok også mer «vanlig» før: at unge kvinner skulle ha samleie uten at deres samtykke var særlig relevant. Kombiner dette gjerne løssluppent med høyt alkoholinntak til den med makt til å bestemme (mannen) - så får du så klart en helt annet forhold til seksualitet enn den vi har i dag. Kan det være at kvinner bare ble krenket mer? Du snakker altså på vegne av alle kvinner og menn sin seksualitet historisk sett, og hevder både kvinner og menn var mindre « seksuelt følsom» enn hva man er i dag? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå