Gå til innhold

Skal reise 1 uke på ferie alene uten barn og mann , men har

Anbefalte innlegg

Skrevet

Verdens dårligste samvittighet, og er så redd for at det skal skje noe med meg eller dem her hjemme , også har jeg tatt den risikoen med å reise feks , vet ikke dette gir mening eller om noen forstår meg? 

eldste barnet er 8 (med utfordringer) og lille er 4,5 , 

Jeg har aldri reiste alene uten dem , men skal reise sammen med 2 venner nå i 1 uke, for å få litt avbrekk fra mammalivet.

Anonymkode: ffcd4...232

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Verdens dårligste samvittighet, og er så redd for at det skal skje noe med meg eller dem her hjemme , også har jeg tatt den risikoen med å reise feks , vet ikke dette gir mening eller om noen forstår meg? 

Jeg har aldri reiste alene uten dem , men skal reise sammen med 2 venner nå i 1 uke, for å få litt avbrekk fra mammalivet.

Ikke tenk på det! Reis og nyt litt fri!

De er med pappaen og kommer til å storkose seg og det gjør du og! Du trenger litt fri og tid til å savne de :)

Anonymkode: d0e8d...86a

• Liker 10
Skrevet

Høres ut som du har godt av den turen ;) reis avgårde!

• Liker 7
Skrevet

Ville holdt meg hjemme. Familien er viktigst.

Anonymkode: 9a59c...588

• Liker 1
Skrevet

Egoistisk. Slikt kan du gjøre når barna er store.

Anonymkode: c61ab...b69

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det gjør deg godt og støtter deg på det. Alle som har behov for det burde ta seg litt fri nå og da. Det er godt for de fleste, og det er viktig for din helse også. Det blir lettere å være god mamma når man får små pustepauser. 

Så lenge barna har trygge omsorgspersoner som kan passe på barna ser jeg ikke problemet. 

Kos deg så mye og nyt fridagene. 1 uke går altfor fort ❤️

Anonymkode: 2bb24...a47

• Liker 8
Skrevet

Du er en god mor når du gjør noe for deg selv også. Det skjer ikke noe mindre med barna selv om du er der.
Positivt ment, så tror jeg du må jobbe litt med kontrollbehovet. Turen kan være en fin trening

Anonymkode: 50899...1d0

• Liker 7
Skrevet

Har far reist fra barna før? I så fall er det ingen grunn til at du skal kunne det også.
Uansett, han er da far, og kan passe på sine egne barn. 

Anonymkode: 2b6bd...c0c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Ville holdt meg hjemme. Familien er viktigst.

Anonymkode: 9a59c...588

Ikke når det går på helsa. Alle trenger en time out. Om man har familie eller ei. Pleie seg selv er kjempe viktig og et samfunnsproblem at folk suger på akkurat dette. 

Nei du, reis og kos deg med god samvittighet ❤️😊 

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg skal gjøre akkurat det samme om noen uker. Har samme alder på barna, pluss en til. 

Jeg har ikke dårlig samvittighet, men gleder meg.  Jeg tar barna stadig med på turer, så de sier ikke noe på at jeg reiser, men gleder seg til jeg kommer hjem med noen gaver til dem. :)

• Liker 6
Skrevet

Hvorfor skulle det skje noe som ikke kan skje når du er hjemme? 

Anonymkode: fcc1a...ddf

• Liker 1
Skrevet

Hvis far er tålelig oppegående er det da ingen grunn til at det ikke skal gå helt strålende. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde aldri reist en hel ike, ikke fordi ikke pappaen hadde klart seg men uaktuelt å bruke en uke av feriene vi kunne hatt sammen. En lang helg ja men en uke nei

Anonymkode: 7bff9...c3a

• Liker 2
Skrevet

Skal du være en fungerende mamma så

må du faktisk kunne ta vare på deg selv. Reis og kos deg masse! Dette gjør du for både deg og familien din! I tilleggg får pappaen være nr 1 med kos og ansvar, det blir også bra. 

Anonymkode: 2b7af...4a0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg hadde ikke dratt

Anonymkode: a3be1...129

• Liker 1
Gjest Anonyme-meg
Skrevet

Man trenger litt egentid og få ladet batteriene. Så dra på tur med god samvittighet, kos deg masse. 

Barna kommer nok til å ha det kjempe fint sammen med pappaen sin. 

Skrevet

Mannen min klarte helt fint en 1-åring og en 5-åring mens jeg lå 3 måneder på sykehus. 

Dersom mannen din ikke klarer en uke engang, har du virkelig gjort et dårlig valg. 

Anonymkode: 72729...034

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

De er med faren sin. Reis og kos deg :) 

Anonymkode: d7a9b...c4f

• Liker 1
Skrevet

Jeg var nettopp 5 dager på tur mens 3-åringen var hjemme hos bestefar. De storkoste seg, jeg fikk slappet av og nytt livet. Kunne lett vært et par dager lengre også. 

Anonymkode: a6112...e06

• Liker 2
Skrevet

De skal være med far ja , og min mor (mormor) til barna har sagt seg villig til å komme over å sove den uken , slik at hun kan ha ferdig middag frokost etc klart, hun elsker å være med barna og har vært mye med dem. 

Faren er en god pappa ja , bare meg som har dårlig samvittighet. 

Men jeg er så enormt sliten, det har vært en veldig tøff høst med barna og masse utfordringer med barnet som har ( diagnose) så  kjenner jeg er helt utbrent . 

ts

• Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...