Gå til innhold

Hvor stor er sannsynligheten for at kvinnelig kollega også liker damer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis du er homofob, se vekk. Jeg er en kvinne på 24 som jobber med en veldig søt og hyggelig kollega. Vi har som oftest vakter sammen, og jeg føler meg alltid varm og glad med henne. Hun er ganske hyggelig, egentlig veldig flørtende og rører på meg ganske mye. Vi henger av og til utenfor jobbtiden også så vi er ikke bare kollegaer for å si det sånn, kan vel kalle oss venner. Jeg fortalte henne nylig at jeg liker jenter, og hun har bare vært mer flirty siden da, så kan det være at hun hinter på at hun også liker kvinner? 

Jeg har mange venner, så jeg vet at det er ganske normalt for jenter å tulle rundt med hverandre og være touchy, har ikke så mye håp men det hadde vært hyggelig om det var mulig. 
Jeg vet en del kommer til å be meg bare spørre rett ut eller ikke prøve i det hele tatt fordi man vet jo aldri, men hadde fortsatt ønsket en del meninger her. Har dere opplevd noe slikt? 

Anonymkode: 8a6f3...454

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilket yrke dere jobber i har nok med på å si om det er større sannsynlighet for det. 

Men med dagens nyhetsbilder så er det en del LGBTQ+ saker i media som kan være naturlig å ta opp og så snakke rundt de temaene.

Har du spurt om exer? Eller slenge inn om hun har truffet noen kjenne menn eller damer i det siste. 

Anonymkode: ea6c6...25d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...