Gå til innhold

Hvorfor setter en del andre så fort i bås?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er seks år eldre enn eksen min, han er nå 35, jeg 41. Vi er fortsatt venner og snakker av og til sammen. Vi har begge opplevd å flere ganger bli satt i bås når det gjelder hvilke preferanser andre tror vi har for dating/kjærester/sexpartnere som følge av at vi var sammen. Han opplever at eldre, noen betydelig eldre, kvinner håper på sex "siden han liker eldre damer". Ei på 51 hadde blitt sur da han avviste og hadde sagt "Du liker jo eldre damer!" 😂

Jeg har flere ganger fått slengt spydigheter om at jeg selvfølgelig er singel, det kan jo ikke vare med en unggutt og at jeg må finne noen på min egen alder og at jeg må slutte å henge med disse "ungdommene". Jeg har vært sammen med EN yngre. 😂 Mange tror jeg er interessert i alle menn bare de er yngre enn meg. Dette er jo så tåpelig!  Eksen og jeg var jo sammen fordi vi falt for hverandre, uavhengig av alder, ikke fordi hans eneste kriteriene var en eldre dame og mitt at han måtte var en yngre mann. Dessuten, seks års aldersforskjell er ikke en betydelig forskjell.

At eksen har grønne øyne og er 188 cm betyr jo ikke at alle mine menn må ha grønne øyne og være 188 cm. Like dumt det som dette med aldersforskjell!

Hvorfor i all holder folk på å sette andre i bås på denne måten?

Anonymkode: 454f4...5bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er 41, og har ikke innsett at folk flest er idioter?

Anonymkode: 75ed0...af8

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...