AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #1 Skrevet 26. november 2022 traff en mann tilfeldigvis på en seminar, kjente han faktisk igjen også fikk jeg bekreftet at det var han samme jeg hadde noe romantisk pågang for 30 år siden gjennom navnet. Vi pratet og tok opp hvordan vi hadde det den gang. Fleipet litt hvorfor ikke det ble oss da jeg hadde bedt han om å ikke prøve igjen da han trodde det var grønt lys. Han fleipet også at han mistolket vennskapet for noe mer. Her begynner ting å svi: FLEIPET!. vi hadde noe romantisk på gang, det er ikke noe han trodde, jeg var interessert i noe mer, men det ble aldri oss fordi jeg ikke var klar da. er fortsatt singel og føler meg mer enn klar nå idag. Har aldri vært mer sikker. Spurte om kontaktinformasjon siden jeg synes det var gøy å se han igjen og kanskje han hadde blitt med på en kopp kaffe. Han sa at han kun var tilgjengelig på Mail, men det svarer han meg aldri. har funnet ut at han er skilt, men har en datter. Vi kunne ha datter sammen, det er så enormt plagsomt at han lagde en datter med en annen kvinne. uansett så lurer jeg på om det er håp mellom oss? kvinne, 55 Anonymkode: 640a6...158
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #2 Skrevet 26. november 2022 For en tabbe du kastet kjærlighetslivet ditt og muligheten til å få barn med mannen du likte pga hysteriet av mannfolk rundt deg nå er du klar sier du? Dere begge må være klare. Du har ingenting å tilby han lenger. Barn fikk han med ei annen Det eneste han får er hodepine og en bitter fortapt dame han må ra seg av fordi hun er ensom neitakk hadde jeg sagt!!! Anonymkode: dde51...bb8 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #3 Skrevet 26. november 2022 Gå videre ts, det ble ikke dere og det er det kanskje en grunn til. Han ga deg bare mailen sin i dag og svarer ikke der en gang. Gå videre. Anonymkode: 99699...5a2 3
Mezzosoprena Skrevet 26. november 2022 #4 Skrevet 26. november 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): så enormt plagsomt at han lagde en datter med en annen kvinne. kvinne, 55 Anonymkode: 640a6...158 Psyko.... 8 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #5 Skrevet 26. november 2022 I og med at han sa han kun var tilgjengelig på mail så er det et klart og tydelig bevis på at han ikke ønsker privat kontakt. Da hadde han gitt deg nummeret sitt. Selvom han er skilt så kan det hende han har en annen kjæreste eller at han rett og slett ikke er interessert i deg lenger. Anonymkode: c520d...a71 5 5
Gjest Chroma Skrevet 27. november 2022 #6 Skrevet 27. november 2022 Kun tilgjengelig på mail? Da er han overhode ikke interessert i verken en kaffe eller noe mer. Det spiller ingen rolle om du er klar eller ikke, han har tydelig vist at han ikke er interessert.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #7 Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): det er så enormt plagsomt at han lagde en datter med en annen kvinne. Anonymkode: 640a6...158 Derfor svarte han deg ikke. Anonymkode: 0a55d...887
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #8 Skrevet 27. november 2022 Du er FREMDELES singel? Har du vært singel i 30 år? Han er ikke interessert nei, så han kan du bare glemme. Anonymkode: 4349f...ff1 2
Gjest supernova_87 Skrevet 27. november 2022 #9 Skrevet 27. november 2022 Jeg vet ikke om du tuller nå TS? Men med all respekt å melde, om dette ikke er tull, så er dette veldig fantasiverden ja. ❤️
Rosakatt Skrevet 27. november 2022 #10 Skrevet 27. november 2022 Rarere ting har skjedd enn at noen finner tilbake til noe som en gang var/ kunne ha blitt 😄 Vet ikke om han nødvendigvis er innterisert, men du har iallefall vist din interesse, så får du nå se hva som skjer, å om det eventuelt skjer noe 😊
tøydokka Skrevet 27. november 2022 #11 Skrevet 27. november 2022 Ja, dette høres ut som et fantasiland. Han var nok interessert i deg for 30 år siden, men ikke nå lengre. Utseende forandrer seg mye på 30 år. Hadde han vært interessert i videre kontakt, så hadde du hørt fra han. 1
Helene1982 Skrevet 27. november 2022 #12 Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Du er FREMDELES singel? Har du vært singel i 30 år? Han er ikke interessert nei, så han kan du bare glemme. Anonymkode: 4349f...ff1 DET ER IKKE SÅNN AT DET ER OK Å VÆRE UFIN SELV OM DU BRUKER CAPS LOCK. Det er lov å oppføres seg som folk. Ikke si at du bare sa sannheten, for det gjorde du, men om du får til doble lijeskift, får du også til å formulere et innlegg som ikke er så rasshølaktig. 2
PM75 Skrevet 27. november 2022 #13 Skrevet 27. november 2022 Ja, det er en fantasiverden på alle måter. Han er ikke interessert siden han kun oppgir e-post. Og du er interessert i den han var for 30 år siden, men du vet ikke om du faktisk er interessert i den han er i dag fordi du ikke kjenner han. 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #14 Skrevet 27. november 2022 Hos de fleste mennesker så går følelser over når man ikke ser personen på lenge og ikke får noe tegn på følelser i retur. Du avviste han fordi du ikke var klar. Han trodde han misforsto deg, og at du ikke var interessert. Han gikk dermed videre, og følelsene hans for deg gikk over. De er der ikke mer. Han så ikke noe poeng i å vente 30 år på at du skulle komme tilbake og ville ha han. Så han gikk videre når følelsene hans for deg var borte. Det er helt OK. Når du avviste han, så hadde du ikke rett på at han skulle vente på deg og ikke miste følelsene for deg. Alle er ansvarlig for sin lykke, og derfor gikk han videre og fikk følelser for noen andre. Og fikk familie. Så bra. Om noen sier at de kun er tilgjengelig på mail, så er det ikke sant. Det er en konfliktsky avvisning. Du bør ikke si noe om at det var dumt at han fikk datter med ei annen, for da vil han jo tro at du ikke er riktig klok. Jeg antar at du ikke mente det slik det fremstår her i tråden. Anonymkode: c4cdb...64e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå