Gå til innhold

Hvordan er det egentlig å ha sex som overvektig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vel verken alle stillinger man får til eller orker..? Vil jo tro det er problematisk å holde seg selv oppe. Og hva med to svære mager mot hverandre, funker vel dårlig. Misjonærstillingen ser jeg for meg som vanskelig. 

Anonymkode: f8389...07e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sex som sykelig overvektig er sykt digg. Elsker sex med kjæresten min. Jeg har alltid vært heldig som kvinne og kan komme når jeg vil. Oralsex er fantastisk. Vi snakker mye om sex, er åpne, og har et fantastisk rikt og spennende sexliv. Elsker å komme samtidig. 

Anonymkode: b32e4...5f4

• Liker 1
Skrevet

Hehe å ha sex som overvektig er ikke noe problem. Har hatt sex i alle stillinger jeg. Både å ri og misjonær osv. 

Anonymkode: 0828b...226

• Liker 2
Skrevet

Både jeg og mannen har vært veldig overvektige og er nesten normalvektige nå. Sex var like godt da som nå, den største forskjellen er at vi ble mye fortere slitne. Misjonær gikk fint, han bare holdt seg oppe med armene. Ja det var mye vekt å holde oppe, men han er sterk...

Selvsagt fungerte ikke absolutt alle stillinger, men det hadde vi heller ikke behov for. Alle de "vanlige" stillingene gikk fint. Vi gjør egentlig ikke noe særlig annerledes nå enn vi gjorde da, annet enn at vi kan holde på lenger om gangen.

Anonymkode: a8425...8b1

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...