AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #1 Skrevet 26. november 2022 Føler jeg må starte med å nevne utseende (selvom det egentlig ikke bør bety noe), men jeg er ihvertfall normalt pen med en hel normal kropp/litt trent. Med min ekskjæreste var det pliktsex daglig som varte i 5 år. Jeg har skjønt i ettertid at jeg aldri var seksuelt tiltrukket av han. Etter jeg ble singel fant jeg meg en fuckfriend. Denne mannen var AVHENGIG av sex og vi var åpne om at vi lå med andre osv. Han nevnte at han har hatt flere damer hvor de bare kunne ligge nakne i sofaen og se på film og ha sex opptil 7-8 ganger i løpet av noen timer. Vi hadde mye sex i starten, men… så etterhvert så dabbet det av? Det ble til at vi hang masse uten å ha sex! Typ så på filmer, dro på trening sammen osv. Men mindre sex.. Så fikk jeg meg type som jeg nå har vært sammen med i 1 år. Vi har det kjempe bra sammen, kommuniserer bra osv. Vi hadde sex konstant i starten, og jeg finner han ekstremt seksuelt tiltrekkende. Nå igjen.. lite sex. Vi jobber mye begge to og har BARE sex når vi begge to har fri samtidig, som vil si ca 6-7 ganger i måneden. Hva er galt med meg? Hvorfor vil de ikke ha sex med meg? Skal sies at sex ikke betyr så mye for meg, men så blir man påvirket av kjærestepar rundt som sier at de har sex hver dag eller flere ganger i uken.. Anonymkode: f2eec...f70
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #2 Skrevet 26. november 2022 Er ikke noe galt med deg. Er helt normalt at sexlysten dabber av i lange relasjoner og han som skrøt av at han pleide å ha sex i 7-8 timer løy 😅 Anonymkode: 928f8...033 11 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #3 Skrevet 26. november 2022 Kanskje du stresser for mye med det? Blitt opphengt i at du skal ha så og så mye sex til enhver tid? Jeg er litt sånn jeg også, men nå er jeg singel igjen etter et forhold som ikke var bra for meg. Prøver å ta det med ro nå og ikke kaste meg ut i å ha sex med diverse menn og stresse for å finne en elsker. Sånn har jeg gjort mye av før, og ja det var jo gøy, men også endel stress, skuffelser og sårede følelser. Sex er en ting, men følelser er noe annet. Jeg tenker at kvaliteten på sexen er viktigere enn hvor ofte man har sex. Og at man ikke må stresse for mye for å ha sex. Det blir ofte bare rot ut av det. Anonymkode: 7b477...df2 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #4 Skrevet 26. november 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Kanskje du stresser for mye med det? Blitt opphengt i at du skal ha så og så mye sex til enhver tid? Jeg er litt sånn jeg også, men nå er jeg singel igjen etter et forhold som ikke var bra for meg. Prøver å ta det med ro nå og ikke kaste meg ut i å ha sex med diverse menn og stresse for å finne en elsker. Sånn har jeg gjort mye av før, og ja det var jo gøy, men også endel stress, skuffelser og sårede følelser. Sex er en ting, men følelser er noe annet. Jeg tenker at kvaliteten på sexen er viktigere enn hvor ofte man har sex. Og at man ikke må stresse for mye for å ha sex. Det blir ofte bare rot ut av det. Anonymkode: 7b477...df2 Det var en god oppvekker. For når vi først har sex den éne gangen i uka så har vi utrolig bra sex. Men ja, blir veldig påvirka og stresser fordi man hører jo fra folk rundt hele tiden at hvis man har lite sex så er ikke forholdet «liv laga» Anonymkode: f2eec...f70 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #5 Skrevet 26. november 2022 Jeg trodde du skulle være jomfru ut i fra artikkelen. Dette er en ikke-sak. Anonymkode: 118e1...5dd 5 1
Pilga Skrevet 26. november 2022 #6 Skrevet 26. november 2022 Du sier "hvorfor vil dem ikke ha sex med meg?". Er det slik at du får et nei om du spør/prøver deg? 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #7 Skrevet 26. november 2022 Jeg er i et forhold og har null interesse av å kopulere med andre kvinner, ingen er vakrere enn henne. Du tror kanskje at du kan forføre meg bare fordi jeg er full, men der tar du feil. Det har ingenting med deg å gjøre. Menn er heller ikke sexmaskiner, f.eks det å kun ha sex når dere begge har fri høres ut som, for meg i alle fall, at mannen er utslitt eller har for mye å tenke på ellers. Ytterst få par har forresten sex hver dag. Det kan også hende at du har høyere sexlyst en gjennomsnittet, hvis det er tilfellet så er det ikke du, eller rettere sagt din attraktivitet, som er problemet. En mann som ikke orker sex vil ikke ha sex med deg uansett om du er Kate Upton eller Åker-Trine. Du kan enten slå deg til ro med det, eller finne en partner med tilsvarende sexlyst. Anonymkode: 8b705...6dc 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #8 Skrevet 27. november 2022 Ærlig talt. Dette er jo bare tull. Tittel og innhold kræsjer. Du har masse sex. Anonymkode: 6bda2...eb2 5
M1979 Skrevet 27. november 2022 #9 Skrevet 27. november 2022 Når du skriver at du her sex 6-7 ganger i måneden så har du valgt feil overskrift. 11 1
Mezzosoprena Skrevet 27. november 2022 #10 Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Føler jeg må starte med å nevne utseende (selvom det egentlig ikke bør bety noe), men jeg er ihvertfall normalt pen med en hel normal kropp/litt trent. Med min ekskjæreste var det pliktsex daglig som varte i 5 år. Jeg har skjønt i ettertid at jeg aldri var seksuelt tiltrukket av han. Etter jeg ble singel fant jeg meg en fuckfriend. Denne mannen var AVHENGIG av sex og vi var åpne om at vi lå med andre osv. Han nevnte at han har hatt flere damer hvor de bare kunne ligge nakne i sofaen og se på film og ha sex opptil 7-8 ganger i løpet av noen timer. Vi hadde mye sex i starten, men… så etterhvert så dabbet det av? Det ble til at vi hang masse uten å ha sex! Typ så på filmer, dro på trening sammen osv. Men mindre sex.. Så fikk jeg meg type som jeg nå har vært sammen med i 1 år. Vi har det kjempe bra sammen, kommuniserer bra osv. Vi hadde sex konstant i starten, og jeg finner han ekstremt seksuelt tiltrekkende. Nå igjen.. lite sex. Vi jobber mye begge to og har BARE sex når vi begge to har fri samtidig, som vil si ca 6-7 ganger i måneden. Hva er galt med meg? Hvorfor vil de ikke ha sex med meg? Skal sies at sex ikke betyr så mye for meg, men så blir man påvirket av kjærestepar rundt som sier at de har sex hver dag eller flere ganger i uken.. Anonymkode: f2eec...f70 Du har jo masse sex, med flere menn - hvordan kan du spørre om hvorfor menn ikke vil ha sex med deg? 5
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #11 Skrevet 27. november 2022 Du har vært uheldig med å ikke finne en som har ganske likt behov som deg, og oppdaget at myten om at menn generelt alltid har høy sexlyst ikke er sann. Oppdaget selv gjennom flere forhold at den myten er feil, men traff så heldigvis en mann som har ganske så likt behov for sex som meg. Ikke bare i starten, men over år. To tidligere samboere var fornøyd med sex rundt en gang i uka. Behov for sex er individuelt, ikke etter kjønn. Merkelig at den myten skal få eksistere fremdeles. Kan jo være fordi vi kvinner stort sett regner vårt seksuelle behov ut fra hvor mange ganger vi ønsker å HA sex, mens det virker som menn regner det ut fra hvor mange ganger de tenker på sex, eller hvilket lystnivå de ideelt sett kunne tenke seg å ha. Min ene samboer, som ikke orket å ha sex oftere enn en dag i uka, svarte en gang på en undersøkelse at han ønsket sex hver dag. Altså, var jo det han ønsket mente han, om det aldri så mye var stort sprik fra realiteten angående hva han orket. Ikke rart de undersøkelsene blir som de blir kanskje. 🙄 Anonymkode: c18c6...214
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #12 Skrevet 27. november 2022 Høres ut som du trenger masse pikk fra mange forskjellige. Polyamorøs Anonymkode: 8632c...b3b 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #13 Skrevet 28. november 2022 Sexlyst og frekvens dabber av over tid i et forhold. Starter allerede rundt det første året. Det samme gjør tiltrekningen seksuelt mot partner. Seksuelt monogami er en dårlig deal. Anonymkode: cbfd3...e22
Cuckold Skrevet 28. november 2022 #14 Skrevet 28. november 2022 On 11/26/2022 at 10:11 PM, AnonymBruker said: Føler jeg må starte med å nevne utseende (selvom det egentlig ikke bør bety noe), men jeg er ihvertfall normalt pen med en hel normal kropp/litt trent. Med min ekskjæreste var det pliktsex daglig som varte i 5 år. Jeg har skjønt i ettertid at jeg aldri var seksuelt tiltrukket av han. Etter jeg ble singel fant jeg meg en fuckfriend. Denne mannen var AVHENGIG av sex og vi var åpne om at vi lå med andre osv. Han nevnte at han har hatt flere damer hvor de bare kunne ligge nakne i sofaen og se på film og ha sex opptil 7-8 ganger i løpet av noen timer. Vi hadde mye sex i starten, men… så etterhvert så dabbet det av? Det ble til at vi hang masse uten å ha sex! Typ så på filmer, dro på trening sammen osv. Men mindre sex.. Så fikk jeg meg type som jeg nå har vært sammen med i 1 år. Vi har det kjempe bra sammen, kommuniserer bra osv. Vi hadde sex konstant i starten, og jeg finner han ekstremt seksuelt tiltrekkende. Nå igjen.. lite sex. Vi jobber mye begge to og har BARE sex når vi begge to har fri samtidig, som vil si ca 6-7 ganger i måneden. Hva er galt med meg? Hvorfor vil de ikke ha sex med meg? Skal sies at sex ikke betyr så mye for meg, men så blir man påvirket av kjærestepar rundt som sier at de har sex hver dag eller flere ganger i uken.. Anonymkode: f2eec...f70 Jeg leste en gang at man i mange forhold har mer sex de første to årene enn gjennom hele resten av forholdet, selv i forhold som varer i flere tiår. Vet ikke hvor godt belagt dette var, men bildet som tegnes er litt interessant. Løsningen kunne jo være at du finner deg en cuckold, en mann som godtar at du har sex med andre. Da kan du ha en fuckfriend av gangen, ha masse sex med ham og finne en ny fuckfriend når frekvensen av sex dabber av. 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #15 Skrevet 28. november 2022 6 hours ago, Cuckold said: Jeg leste en gang at man i mange forhold har mer sex de første to årene enn gjennom hele resten av forholdet, selv i forhold som varer i flere tiår. Vet ikke hvor godt belagt dette var, men bildet som tegnes er litt interessant. Løsningen kunne jo være at du finner deg en cuckold, en mann som godtar at du har sex med andre. Da kan du ha en fuckfriend av gangen, ha masse sex med ham og finne en ny fuckfriend når frekvensen av sex dabber av. Eller bare ha sex med de du har lyst til når det faller deg inn. Siden det har ingenting med å være i forhold med noen å gjøre. Anonymkode: cbfd3...e22
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #17 Skrevet 28. november 2022 Du har jo stadig sex. Får nesten inntrykk av at du er en mann som lager trolletråd for å vise at kvinner mangler perspektiv når det gjelder sex og forhold. Anonymkode: fb2bc...8fd
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #18 Skrevet 28. november 2022 TS, det er helt normalt at sexlysten dabber av. Synes den dabber veldig fort hos deg sammenlignet med meg selv og andre. Du er vel den type kvinne som går fort lei, derav bekrefter at det er noe i den myten om at så fort den store forelskelsen kjølner så mister du også sexlysten. Det er for mange veldig normalt. Så klager de senere over at de har pliktsex. Anonymkode: aa2f6...0a8 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #19 Skrevet 28. november 2022 Jo, fordi at basert på det du skriver, så er du en virkelig kravstor en. Hvis ditt syn på mengde sex er likt med alt annet i livet ditt, så skygger kanskje de fleste unna, fordi du er kravstor? Sex 6-7 ganger i mnd det er slettes ikke lite i et etablert forhold. Du får det til å fremstå som ingenting. Jeg mistenker at den attituden kan skremme mange Anonymkode: 2dcb4...2c8 1
mannfolket Skrevet 28. november 2022 #20 Skrevet 28. november 2022 On 11/26/2022 at 10:11 PM, AnonymBruker said: Føler jeg må starte med å nevne utseende (selvom det egentlig ikke bør bety noe), men jeg er ihvertfall normalt pen med en hel normal kropp/litt trent. Med min ekskjæreste var det pliktsex daglig som varte i 5 år. Jeg har skjønt i ettertid at jeg aldri var seksuelt tiltrukket av han. Etter jeg ble singel fant jeg meg en fuckfriend. Denne mannen var AVHENGIG av sex og vi var åpne om at vi lå med andre osv. Han nevnte at han har hatt flere damer hvor de bare kunne ligge nakne i sofaen og se på film og ha sex opptil 7-8 ganger i løpet av noen timer. Vi hadde mye sex i starten, men… så etterhvert så dabbet det av? Det ble til at vi hang masse uten å ha sex! Typ så på filmer, dro på trening sammen osv. Men mindre sex.. Så fikk jeg meg type som jeg nå har vært sammen med i 1 år. Vi har det kjempe bra sammen, kommuniserer bra osv. Vi hadde sex konstant i starten, og jeg finner han ekstremt seksuelt tiltrekkende. Nå igjen.. lite sex. Vi jobber mye begge to og har BARE sex når vi begge to har fri samtidig, som vil si ca 6-7 ganger i måneden. Hva er galt med meg? Hvorfor vil de ikke ha sex med meg? Skal sies at sex ikke betyr så mye for meg, men så blir man påvirket av kjærestepar rundt som sier at de har sex hver dag eller flere ganger i uken.. Anonymkode: f2eec...f70 Sannsynligvis begynner du å bli voksen, eventuelt en ny tulletråd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå