AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #1 Skrevet 26. november 2022 Er det flere enn meg som reagerer på alle disse foreldre som legger ut videoer av barna sine med filter hvor det ser ut som de har øynene igjen? Mødrene ber barna åpne øynene, men på grunn av filteret ser det ut som de fortsatt har øynene igjen, og mødrene fortsetter å mase om igjen og om igjen at de skal lukke opp øynene. Barna blir tydelig frustrerte og forvirret fordi de har jo åpnet øynene. Alt dette for å mest mulig likerklikk og mange kommenterer med latterfjes. Kjenner jeg blir litt forbanna over det. Anonymkode: 49784...f50 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #2 Skrevet 26. november 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Er det flere enn meg som reagerer på alle disse foreldre som legger ut videoer av barna sine med filter hvor det ser ut som de har øynene igjen? Mødrene ber barna åpne øynene, men på grunn av filteret ser det ut som de fortsatt har øynene igjen, og mødrene fortsetter å mase om igjen og om igjen at de skal lukke opp øynene. Barna blir tydelig frustrerte og forvirret fordi de har jo åpnet øynene. Alt dette for å mest mulig likerklikk og mange kommenterer med latterfjes. Kjenner jeg blir litt forbanna over det. Anonymkode: 49784...f50 Jøss, har aldri kommet over noe sånt. Skjønte ikke helt hva du mener her. De tar masse bilder for å få barna frustrerte og så legge det ut på sosiale medier? hilsen gamla 😅 Anonymkode: 27e9d...c0d 1
Mezzosoprena Skrevet 26. november 2022 #3 Skrevet 26. november 2022 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Er det flere enn meg som reagerer på alle disse foreldre som legger ut videoer av barna sine med filter hvor det ser ut som de har øynene igjen? Mødrene ber barna åpne øynene, men på grunn av filteret ser det ut som de fortsatt har øynene igjen, og mødrene fortsetter å mase om igjen og om igjen at de skal lukke opp øynene. Barna blir tydelig frustrerte og forvirret fordi de har jo åpnet øynene. Alt dette for å mest mulig likerklikk og mange kommenterer med latterfjes. Kjenner jeg blir litt forbanna over det. Anonymkode: 49784...f50 Nei, det reagerer jeg ikke på.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #4 Skrevet 26. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jøss, har aldri kommet over noe sånt. Skjønte ikke helt hva du mener her. De tar masse bilder for å få barna frustrerte og så legge det ut på sosiale medier? hilsen gamla 😅 Anonymkode: 27e9d...c0d De filmer barna med et filter som gjør at det ser ut som øynene er lukket. De ber barna åpne øynene, og når barna gjør det, ser det ut som de fortsatt er lukket, mens foreldrene fortsetter å mase om at de skal åpne dem. Det florerer av sånne videoer på TikTok. Anonymkode: 49784...f50
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #5 Skrevet 26. november 2022 Teatrica skrev (4 minutter siden): Nei, det reagerer jeg ikke på. Det jeg reagerer mest på, er hvordan de lurer barna og latterliggjør dem og deretter legger ut så alle kan se det for å få likerklikk. Det samme gjelder flere videoer hvor noen lurer barna til å tro at de skal få fin ansiktsmaling, f eks en enhjørning, tiger osv. Barna ligger der og blir malt, og når de ser seg selv i speilet, så har de bare fått malt på stygge briller o.l. Og de skuffede barna gråter. Det skal liksom være morsomt, og igjen for å få likerklikk. Usmakelig. Anonymkode: 49784...f50 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #6 Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Er det flere enn meg som reagerer på alle disse foreldre som legger ut videoer av barna sine med filter hvor det ser ut som de har øynene igjen? Mødrene ber barna åpne øynene, men på grunn av filteret ser det ut som de fortsatt har øynene igjen, og mødrene fortsetter å mase om igjen og om igjen at de skal lukke opp øynene. Barna blir tydelig frustrerte og forvirret fordi de har jo åpnet øynene. Alt dette for å mest mulig likerklikk og mange kommenterer med latterfjes. Kjenner jeg blir litt forbanna over det. Anonymkode: 49784...f50 alt man skal bry seg om Anonymkode: 579f7...481
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #7 Skrevet 27. november 2022 Dette er jo barnemishandling. For noen foreldre som synes at dette er artig. Fuck tiktok🤮 Anonymkode: ccd47...289 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå