Gå til innhold

Ari tar hevn over Hegnar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud for en flopp den fyren er.

Må jo si at til en forfatter å være så skriver Trygve Hegnar 10 ganger en Ari Behn. Den kommentaren Hegnar kom med i forbindelse med forlovelsen glemmer jeg aldri. " Det må da være bedre med en latterlig prins i fra Hohenzoller, enn Ari Behn" ...

haha

Skrevet
Ikke er det godt skrevet heller. Kjære dagbok meg her og kjære dagbok meg der...

Jeg er enig med deg. Nå har jeg riktignok ikke lest spalten dette visstnok skal være en parodi på - muligens jeg hadde syntes formen hadde vært mer ok da, men like fullt dårlig skrevet.

Ari Behn svever på en merkelig måte, og det er kanskje ikke det smarteste hvis han fortsatt ønsker å livnære seg med penn her i landet? Nå har sikkert svevende mennesker hatt suksess på den fronten tidligere, men dette er en merkelig form for sveving - påtatt og uekte.

Skrevet

Patetisk ja. Det der ble bare barnslig, og ikke godt skrevet heller. Om han ønsker å bli tatt seriøst som forfatter burde han holde seg for god til slikt.

Skrevet

Det er gøy å ha noen å "ta", er det ikke?

Skrevet

men han stiller seg jo gladlig til hogg da den "mannen" der :roll:

Gjest Sexy Sadie
Skrevet

Ari er Ari, ikke noe å snakke om.

Skrevet

Jeg synes ikke Ari er så ille jeg da. Dessuten tror jeg at han er fullt klar over hvordan han fremstår for folk flest, og at han egentlig synes det er gøy.

Gjest barne- og familiemedister
Skrevet

Som en parodi på Hegnars språkføring er det faktisk litt imponerende, det han har skrevet her. Som Ari selv sa det på radioen: Den største utfordringen var egentlig å få til et såpass dårlig språk.

:sjarmor:

Folk som er patetiske med overlegg bærer jeg lettere over med enn dem som bare beskylder andre for å være det.

Skrevet
Dessuten tror jeg at han er fullt klar over hvordan han fremstår for folk flest

Det tror jeg også. Ingen er så gjennomført dandy som den mannen, uten at dette er en bevisst handling. Men det gjør ikke at jeg liker ham av den grunn. Tvert i mot.

Skrevet

Var det Ari som skrev den? :overrasket:

Vel, uansett, jeg synes han er kul. Det er sjelden vare i Norge med konflikter og åpen disputas.

Det trengs her! :klappe:

Alle er enige eller ingen tør å si noe. :frustrert:

Skrevet
Alle er enige eller ingen tør å si noe.  :frustrert:

Phø! Jeg sier mye, men får bare kjeft tilbake. :forvirret:

Skrevet

Snakket da mer om offentlige personer som har myndighet og makt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...