AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #1 Skrevet 26. november 2022 Jobber sammen med to barmfagre søstre på rundt 40 år, som begge er gift med ungdomskjærestene og har flere barn. Når de går på byen kler de seg utringet med vilje for å få oppmerksomhet fra menn, og leker luremus med vilje. Synes det er usmakelig, og tenker på de stakkars mennene deres som sitter hjemme. Når jobben går ut sammen, maser de på meg om at jeg må by på meg selv og vise hva jeg har å by på. Jeg har type og er ikke interessert i å by meg frem til noen, og hadde kanskje ikke gjort det om jeg hadde vært singel heller. I går fikk de napp hos noen fyrer i slutten av 20 årene som de skulle bli med hjem på nachtspiel, og forrige gang de var ute lurte de en fyr til å kjøre de hjem 3 mil fra sentrum, mot at han fikk kjenne på puppene deres. Har lyst å ringe mennene deres og forteller hvordan de holder på, men det er vel ikke min business. Jeg skjønner at det kan være kjedelig etter 20 år i forhold, men det blir ikke bedre av å legge seg etter andre for å få spenning. Blir kvalm av de🤢 Anonymkode: ce509...8b9 5
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #2 Skrevet 26. november 2022 Trolletråd nr xxxxx fra deg i kveld... Anonymkode: 415eb...879 3
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #3 Skrevet 26. november 2022 Visste ikke at 40-årige hengepupper var så populære? Anonymkode: b116c...40c 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #4 Skrevet 26. november 2022 Who cares??? Anonymkode: 8c7fd...6de
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #5 Skrevet 26. november 2022 Men hvorfor bruke så mye energi på hva disse to damene gjør da? Hva med å flire litt istedenfor? Hadde jo vert bedre for deg enn å bli kvalm tenker jeg. Dersom du jobber litt med deg selv vil du nok snart se at du ikke trenger å bruke så mye tid på å tenke på andre sånn. Det er en befrielse egentlig. Lykke til. Anonymkode: 68b95...cb0
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #6 Skrevet 26. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Visste ikke at 40-årige hengepupper var så populære? Anonymkode: b116c...40c Vet ikke om de har hengepupper, men menn liker vel alle slags pupper. Ts Anonymkode: ce509...8b9
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #8 Skrevet 26. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men hvorfor bruke så mye energi på hva disse to damene gjør da? Hva med å flire litt istedenfor? Hadde jo vert bedre for deg enn å bli kvalm tenker jeg. Dersom du jobber litt med deg selv vil du nok snart se at du ikke trenger å bruke så mye tid på å tenke på andre sånn. Det er en befrielse egentlig. Lykke til. Anonymkode: 68b95...cb0 Jeg synes det er usmakelig å oppføre seg sånn når man har mann. Jeg forstår bare ikke hvorfor de skal være gift når de flørter ute på byen. Jeg tror nok at de kjeder seg i ekteskapet men da må de heller vanne gresset sitte hjemme enn å gjøre det ute på byen. Er imot utroskap, sikkert derfor jeg bryr meg. Ts Anonymkode: ce509...8b9
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 26. november 2022 #10 Skrevet 26. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg synes det er usmakelig å oppføre seg sånn når man har mann. Jeg forstår bare ikke hvorfor de skal være gift når de flørter ute på byen. Jeg tror nok at de kjeder seg i ekteskapet men da må de heller vanne gresset sitte hjemme enn å gjøre det ute på byen. Er imot utroskap, sikkert derfor jeg bryr meg. Ts Anonymkode: ce509...8b9 Du mener de bør skille seg før de flørter ute på byen?
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #11 Skrevet 26. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg synes det er usmakelig å oppføre seg sånn når man har mann. Jeg forstår bare ikke hvorfor de skal være gift når de flørter ute på byen. Jeg tror nok at de kjeder seg i ekteskapet men da må de heller vanne gresset sitte hjemme enn å gjøre det ute på byen. Er imot utroskap, sikkert derfor jeg bryr meg. Ts Anonymkode: ce509...8b9 Trenger du å forstå det da? At de liker oppmerksomhet? Tror ikke det er så komplisert egentlig. Tenker bare det må være fryktelig slitsomt for deg stakkars å bry seg så mye om hva andre gjør, når det tross alt ikke påvirker deg på noen måter, at du blir kvalm. Siden det ikke er mulig å endre hvordan andre oppfører seg så tenker jeg det eneste alternativet du har for å få det bedre er å endre måten du tenker på. Anonymkode: 68b95...cb0 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #12 Skrevet 26. november 2022 Anonym Brukar0 skrev (53 minutter siden): Du mener de bør skille seg før de flørter ute på byen? Hvis de heller ønsker å være med andre menn enn sine ektemenn, synes jeg de kan skille seg slik at de kan og rote rundt, flørte og betale skyss hjem med beføling av puppene sine. Ts Anonymkode: ce509...8b9
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #13 Skrevet 26. november 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Trenger du å forstå det da? At de liker oppmerksomhet? Tror ikke det er så komplisert egentlig. Tenker bare det må være fryktelig slitsomt for deg stakkars å bry seg så mye om hva andre gjør, når det tross alt ikke påvirker deg på noen måter, at du blir kvalm. Siden det ikke er mulig å endre hvordan andre oppfører seg så tenker jeg det eneste alternativet du har for å få det bedre er å endre måten du tenker på. Anonymkode: 68b95...cb0 Jeg må jo få lov til å synes hva jeg vil. Å like oppmerksomhet trenger jo ikke innbefatte flørting der andre menn kan klå på de. Du har sikkert sterke meninger om ting du også. Ts Anonymkode: ce509...8b9
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #14 Skrevet 26. november 2022 For alt du vet kan de ha åpne forhold. Mind your own buisness. Anonymkode: 20f95...b14 3 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #15 Skrevet 26. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): For alt du vet kan de ha åpne forhold. Mind your own buisness. Anonymkode: 20f95...b14 Nei det har de ikke. Vi er nære kolleger og de forteller meg mye som skjer innenfor husets fire vegger. Ts Anonymkode: ce509...8b9
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 26. november 2022 #16 Skrevet 26. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvis de heller ønsker å være med andre menn enn sine ektemenn, synes jeg de kan skille seg slik at de kan og rote rundt, flørte og betale skyss hjem med beføling av puppene sine. Ts Anonymkode: ce509...8b9 Bra du ikke har noe du skulle sagt da 😄
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #17 Skrevet 26. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg må jo få lov til å synes hva jeg vil. Å like oppmerksomhet trenger jo ikke innbefatte flørting der andre menn kan klå på de. Du har sikkert sterke meninger om ting du også. Ts Anonymkode: ce509...8b9 Ikke sånn at jeg blir kvalm eller sint når det gjelder ting som ikke angår meg personlig. Anonymkode: 68b95...cb0
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #18 Skrevet 26. november 2022 Snakkes igjen når du selv er 40+. Anonymkode: ea1a8...3e2 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #19 Skrevet 26. november 2022 Men ja, så klart får du mene akkurat hva du vil. Det er jo derfor vi er på kg, for å diskutere. Jeg synes det er mer spennende å diskutere hvorfor du synes dette er så ille når det egentlig ikke angår deg. Anonymkode: 68b95...cb0
Hannah80 Skrevet 26. november 2022 #20 Skrevet 26. november 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg må jo få lov til å synes hva jeg vil. Å like oppmerksomhet trenger jo ikke innbefatte flørting der andre menn kan klå på de. Du har sikkert sterke meninger om ting du også. Ts Anonymkode: ce509...8b9 Det er en veldig vulgært å holde på slik som disse kollegaene holder på. Men å vurdere å ringe mennene deres, nei den tanken hadde hadde aldri slått meg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå