Gå til innhold

Gult soverom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan gjøres for å få det til å se bedre ut???

Gul malt strietapet over hele rommet (innkludert skyvedørene til garderobeskapet), og brune vinduskarmer :grine:

Lurer på hva folk tenker på når de velger slik farge... :frustrert:

Leiler leiligheten, og skal nok ikke bo der lenge nok til at jeg gidder spørre om jeg kan male...

Har en hvit Malm seng fra Ikea, men ellers har jeg ingenting på soverommet.

HJELP :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes gult soverom høres fint ut, jeg ! I den forrige leiligheten min hadde jeg gul tapet og synes jeg våknet i solskinn hver dag.

Hvis du bare kunne male vinduskarmene i hvitt/ lyst hadde det hjulpet mye på helhetsintrykket. Og med noen litt tøffe vaser/ pynteting i sort/ eller mørk grått og litt matchende veggpynt tror jeg bestemt at du kan holde ut på soverommet ditt en stund til. Lykke til !

Skrevet

Henge opp ting med spreke farger.Du kan ha en del mørke ting også når det er lys vegg synes jeg.Enig med de over.

Skrevet

jeg synes også det var som å bade i sol da jeg hadde et flott gult soverom en gang i tiden! Alle tekstilene var i tynt, florlett hvitt stoff. (Gardiner, sengehimmel osv.)

Nå har jeg soverom i en helt annen gulfarge, og hater det! De som malte det fant en skikkelig tung, trist gulfarge som matchet de stygge bondemørkerøde skapene :sur:

men du bør absolut begynne m å male karmene hvite/lyse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...