AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #1 Skrevet 26. november 2022 Har hatt litt dårlig erfaring med et par dyrleger og er på leting etter en fast plass å gå med mine kjæledyr. Bor i Oslo men er villig til å kjøre et stykke for god oppfølging. Er det noen som vil anbefale en vetrinær de er fornøyd med? Anonymkode: e26f9...1cd
Leo Skrevet 26. november 2022 #2 Skrevet 26. november 2022 Det kommer litt an på hva du og dyret ditt trenger. Hvis det er det vanlige med helsesjekk, vaksine og tannrens etc. kan du vel nesten bruke hvem som helst. Til litt mer kompliserte ting og ting som haster har jeg veldig god erfaring med Evidensia Oslo Dyresykehus på Ensjø. De har det meste av kompetanse "på huset" så man sparer dyret for mye ved at man kan få alt gjort på ett sted og gjerne med en gang.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #3 Skrevet 26. november 2022 Veldig fornøyd med Empet på Kjeller/Lillestrøm! Anonymkode: 57c59...ae2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #4 Skrevet 26. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Veldig fornøyd med Empet på Kjeller/Lillestrøm! Anonymkode: 57c59...ae2 Enig med empet på kjeller. Og også Dyrenes venn Lambertseter. Anonymkode: 681ff...a06
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #5 Skrevet 27. november 2022 Takk for tips alle sammen! Har brukt evidensia Ensjø før, men de feilopererte det ene dyret mitt så jeg mistet litt tilliten til de. Skal teste Empet Kjeller! Anonymkode: e26f9...1cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå