Gå til innhold

Hvor lenge gjør utroskapen hans vondt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Godt voksen dame her.
Han var utro tre ganger med to forskjellige, og jeg fant ut av det for 3 uker siden. Livet mitt raste, og jeg har grått i tre uker nå. 
Iblant får jeg bilder i hodet av hva som har skjedd, og jeg ser for meg alt jeg tror de har gjort sammen i senga, og det er så vondt. Hvor lenge skal jeg ha det slik som dette?  Når forsvinner bildene? Jeg har bestemt meg for å prøve å tilgi, men det gjør så forferdelig vondt. At han har nytt og begjært en annen kropp, at han lot det skje. Historien vil for alltid følge meg og oss, og jeg er så såret og trist. Når vil det bli bedre? 

Anonymkode: 64620...34f

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utro tre ganger og du ønsker å tilgi!!??? Nei, det der kommer jeg aldri til å forstå! Tror du at han kommer til å slutte med det da?? Er det SÅ mye verre å være alene enn å finne seg i slikt? 

Anonymkode: 4ee3b...93e

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

For alltid så lenge du fortsatt har han i livet ditt. Å tilgi og prøve på nytt er ikke annet enn selvtorturering 

Anonymkode: ee3d5...136

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Smerten over utroskapen går over den dagen du er over det han gjorde mot deg. Du må bestemme deg for hvor lenge du skal være sint og sørge og sette en strek!

Er i samme båt som deg og det er jævlig.

Min samboer hadde seg to ganger med ei som han var interessert i kun for sex da jeg var bortreist, og det gjør det enda mer uforståelig.

Hadde han ønsket å være med henne istedenfor meg, hadde det vært lettere å forstå.

Har prøvd å komme videre men det har stoppet opp.

Klarer ikke å ha sex eller fysisk med han lenger, og følelsene har minket.

Han la seg flat og har angret voldsomt og har vært en drøm mot meg siden det skjedde, men jeg tenker også på sexen de hadde og at han begjærte hennes kropp.

Kommer til å be om å gå i parterapi for jeg har mange spørsmål jeg ønsker svar på, og trenger da en tredje person som kan hjelpe oss.

Tenker også på å flytte ut for å få både han og tankene på avstand for å se om jeg ønsker å fortsette forholdet.

Det er barn inni bildet derfor har jeg holdt ut i flere måneder etter at jeg fikk vite om utroskapen, men nå går det ikke lenger for da bryter jeg sammen og kollapser.

Gode tanker til deg❤️

Anonymkode: 4a941...d5e

• Liker 3
  • Hjerte 5
Skrevet

Hvorfor var han utro? Og hva er godt voksen? Håper du ikke tilgir så fort. Han må kjempe for deg. 

Anonymkode: 2619c...2ec

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvorfor var han utro? Og hva er godt voksen? Håper du ikke tilgir så fort. Han må kjempe for deg. 

Anonymkode: 2619c...2ec

TS her. I 40 årene. 
Utroskapen var ikke planlagt, men skjedde pga tilfeldigheter som utviklet seg. Han hadde en lang rekke med muligheter til å avbryte før utroskapen skjedde, men det gjorde han ikke. Det var kun sex og ikke følelser. 
Han sier han elsker meg, at han elsket meg før det skjedde og elsket meg etterpå, og han er veldig angrende. Og lover at det aldri skal skje igjen. 

• Liker 1
Skrevet

Mannen jeg har sex med love også kona at han kutta kontakten og lovte at det aldri skulle skje igjen. Gjett hva, vi snakker fremdeles hver dag og møtes 2 ganger i uka. Ikke hør på han.

Anonymkode: d8b25...015

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

TS her. I 40 årene. 
Utroskapen var ikke planlagt, men skjedde pga tilfeldigheter som utviklet seg. Han hadde en lang rekke med muligheter til å avbryte før utroskapen skjedde, men det gjorde han ikke. Det var kun sex og ikke følelser. 
Han sier han elsker meg, at han elsket meg før det skjedde og elsket meg etterpå, og han er veldig angrende. Og lover at det aldri skal skje igjen. 

Men liksom... ikke én gang, men tre(!) ganger. Han kunne ha angret voldsomt etter den første gangen, men han presterte å gjøre det enda to ganger. Det er ikke en glipp.

Anonymkode: 2dbba...b3a

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Mannen jeg har sex med love også kona at han kutta kontakten og lovte at det aldri skulle skje igjen. Gjett hva, vi snakker fremdeles hver dag og møtes 2 ganger i uka. Ikke hør på han.

Samme her. Hun tror at han kutta meg ut for over et halvt år siden nå, og vi har fremdeles sex flere ganger i uka🤣 Han sier feks at han skal fylle bensin og handle litt, vi tar et kjappt ligg før han gjør det. Han sier han skal til kompis (kompis vet han er hoss meg og lyver om at han er der om hun spør) så han får muligheten til å være hos meg flere timer, av og til overnatting, da sier han at han må bort med jobben en tur, eller at han blir over hos kompisen etter en fest.
Krosisk utro kalles det😄 Og han her er 37, vært gift i mange år og hun har så klart tilgitt han. 

Anonymkode: da591...108

• Nyttig 1
Skrevet

Vært utro med to forskjellige... Da er ikke dette en sikkelig tabbe i fylla, men noe han har ønsket. 

Jeg tror nok aldri du vil klare å stole helt på han igjen, og du vil ha vondt og tvil hver gang han skal noe uten deg. Det livet er jævlig slitsomt, for du vet du ikke kan bli helt gal og beskylde han for alt. Men, tvilen vil være der. 

Jeg har vært der, og valgte å gå ut av forholdet. Var vondt lenge, men nå kan jeg ikke skjønne hvordan jeg kunne vurdere å prøve videre. Tilgitt har jeg, det var ikke vanskelig når jeg slipper å leve med han. 

Anonymkode: afa15...ac6

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Samme her. Hun tror at han kutta meg ut for over et halvt år siden nå, og vi har fremdeles sex flere ganger i uka🤣 Han sier feks at han skal fylle bensin og handle litt, vi tar et kjappt ligg før han gjør det. Han sier han skal til kompis (kompis vet han er hoss meg og lyver om at han er der om hun spør) så han får muligheten til å være hos meg flere timer, av og til overnatting, da sier han at han må bort med jobben en tur, eller at han blir over hos kompisen etter en fest.
Krosisk utro kalles det😄 Og han her er 37, vært gift i mange år og hun har så klart tilgitt han. 

Om han lyver til henne, lyver han trolig til deg. 

Anonymkode: 118fa...0be

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Håper karma biter deg i ræva. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Det verste er over på et par år. Etter det leker du detektiv og overvåker og levet et utrygt liv. Du blir aldri kvitt det. Ikke tilgi, men du kan leve med det. Men livet blir bare tristere og tristere.

Anonymkode: c58ca...95d

• Liker 7
Skrevet

Jeg er også i 40-årene og regner meg ikke som godt voksen. Norske kvinner blir gjerne over 80 år, så det er halvveis i livet. Så uansett hva du velger, tenkt at du ha mye liv igjen å leve. Du skal ha det godt med det valget du tar. 

Anonymkode: 95ec7...2c6

• Liker 4
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep og nedsettende innhold.

Mvh. Leselusa, mod.

Skrevet

Hvordan fant du det ut ? 

Anonymkode: ef8b7...1b9

• Liker 1
Skrevet

Det kan ta flere år, og i enkelte tilfeller blir man aldri kvitt det. 

Anonymkode: f945f...7aa

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.11.2022 den 21.58):

Hvordan kan du leve med deg selv? Også bruker du en latter-emoji som at du synes det dere gjør mot kona hans er gøy? Jeg blir kvalm...

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.11.2022 den 21.27):

Så hvorfor forteller du henne det ikke? Hun kunne funnet seg en flott mann, eller i det minste hatt det like gøy med en på si selv. 

Skrevet

Jeg tror løpet er kjørt for dere to, men jeg forstår selvsagt at det ikke bare er å gå. 
Du må egentlig gjøre som de fleste gjør: Bli, helt til det skjer igjen. Eller lev i konstant frykt for at det skal skje igjen. 

Eller, du kan gå nå.
Du velger. ❤️ 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...