Gå til innhold

Overvektige damer som prøver seg på meg i offentligheten...​😒​

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor gjør de det? Jeg sitter på byen å tar meg en pils, styrer med meg og mitt mens jeg plager ingen, så kommer den dundra over og prøver og slå an en prat.. Det ødelegger hele kvelden min hver gang det skjer, de pene jentene ser det jo også så da får jo de visse tanker i hodet. Bare fordi det ser ut som at jeg kan løfte tunge ting betyr ikke det at jeg liker store jenter. Blir så oppgitt av det her...

Anonymkode: 64d6a...0e3

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida, prat med de store damene. Da blir de pene jentene usikre. Og vil da etterhvert prøve seg på deg. 

Anonymkode: f64ad...edb

• Liker 1
Skrevet

Det forstår jeg. Får du sove om natten etter disse traumene?

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet
Helene1982 skrev (Akkurat nå):

Det forstår jeg. Får du sove om natten etter disse traumene?

Skal være så ærlig å si at det påvirker meg.

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

De går vel for samme liga, da 😄

Skrevet (endret)

Jeg bare ventilerer litt, hvis hverdagen min oppfattes som en vits (troll) i dine øyne, da vet jeg ikke hva jeg skal si egentlig,

Endret av Rhodiola
for å fjerne sitering av slettet innlegg - Rhodiola, adm.
Skrevet

Disse «dundrene» har like mye rett til å prøve seg som andre. De finner nok også ut at du ikke var verdt tiden deres så fort du åpner kjeften. Det er nok samme grunnen til at andre jenter mister interessen også.

De ser hvor ufin og usympatisk du er, og mister interessen, om de i det hele tatt var interessert.

Anonymkode: 823ce...717

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Synes da din holdning til mennesker er mer ufyselig.. 🤔🙊

Endret av Rhodiola
  • Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvorfor gjør de det? Jeg sitter på byen å tar meg en pils, styrer med meg og mitt mens jeg plager ingen, så kommer den dundra over og prøver og slå an en prat.. Det ødelegger hele kvelden min hver gang det skjer, de pene jentene ser det jo også så da får jo de visse tanker i hodet. Bare fordi det ser ut som at jeg kan løfte tunge ting betyr ikke det at jeg liker store jenter. Blir så oppgitt av det her...

Hvorfor har du ikke dame da, siden du har så god sjanse på vakre damer? 

Anonymkode: 9e6d3...2d9

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor har du ikke dame da, siden du har så god sjanse på vakre damer? 

Anonymkode: 9e6d3...2d9

Fordi jeg stikker heller på byen for å møte damer?

Skrevet (endret)

Spørs hvordan de gjør det, og hvorfor. Hvis de er ute etter sex, og/eller viser ekkel oppførsel, er det ikke greit. Viser de genuin interesse, og er høflige, er det noe helt annet.

Anonymkode: 823ce...717

Endret av Rhodiola
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

De som har et utseende som ikke automatisk får gutta til å løpe etter dem er nødt til å gjøre en innsats selv. 

Hvilke tanker får de pene jentene? Ser de at du er sur, uhøflig, avvisende eller noe sånt? Tror du de kan tenke dårlig om din oppdragelse?

Skrevet

Jeg er overrasket at sterkt overvektige damer prøver seg på menn som ikke er i deres "liga", men prøver seg på slanke trente menn.

Anonymkode: 4a005...c03

• Liker 1
Skrevet (endret)

Vel. Bruk hodet ditt litt. Jeg gikk fra og være tynn. Er høy i tillegg. Så begynte jeg med medisiner og på 4 år økte jeg 50 kg ca. La på meg av og se inn i kjøleskapet eller tenke på mat. Tross for oppkast og lite mat, så gikk jeg ikke ned heller. Så vær så snill og tenk deg om, før du sier at store mennesker ikke har kontroll på hva man trykker i seg. Og man må da tenke medisinbruk, gener, kroppsbygging og om vedkommende foretrekker sofa og netflix enn og bevege på seg, for de finnes også. 

Endret av Rhodiola
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Kansje du egentlig ser overvektig ut og at du derfor bare tiltrekker deg store damer. 

Anonymkode: 44f4e...7ea

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er overrasket at sterkt overvektige damer prøver seg på menn som ikke er i deres "liga", men prøver seg på slanke trente menn.

Jeg synes det er ganske logisk. Noe med gener. Den tunge damas gener kan tenke at dersom jeg finner en slank mann så kan vi få perfekte barn som ikke er for tunge og ikke for slanke. Perfekt blanding :)

Tynne menn har forskjellige preferanser. Noen liker tynt, noen liker tjukt og noen liker alt. Det er ikke lett å se det på dem, hvis du ikke klarer å fange opp hvor øynene derees stirrer da.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er kastet ut av tråden, men det finnes en teori om at alle kvinner ligger med de 5 kjekkeste mennene – fordi menn er så maskuline og har en sexdrift som gjør at de tenker på sex konstant, når de ikke trener og grer det tykke, svenske håret sitt.

• Nyttig 1
Skrevet

I offentligheten...🤣hahaha.

Er det greit om det er på privatfest, bak lukkede dører?

Anonymkode: 4422d...fda

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Apropos samme liga, man kan ha det moro med store forskjeller også. Jeg kunne hatt glede av å sparke fotball på løkka med Ronaldo på laget mitt, og Ronaldo kunnne faktisk hatt det moro han også, selv om han ikke hatt hatt all verdens støtte fra sin medspiller.

Skrevet

Og poenget med tråden er..?

Å rakke ned på disse overvektige,eller?

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...