Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Tips til innerpute?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til fluffy og litt faste innerputer, og som holder seg slik lenge? Jeg kjøpte noen puter + trekk på kid(?) for 3-ish år siden, kunstig materiale, og samtlige er selvsagt pannekaker i dag. Har tenkt på dun, men jeg har hatt dunpute som hodepute og endte alltid opp med at jeg ble stukket av enden på dunfjærene

Anonymkode: 61760...5cc

Skrevet

Skal du ha puter hvor fjær ikke stikker igjennom kan du kjøpe et vattert trekk til puten som du så har putetrekket utenpå der igjen. Ikea selger slike. Ikea har fluffy og store puter, men det er viktig at du har en pute som ikke gir deg kink i nakken dagen etter også. 

Du kan løse problemet ved stikkende dun ved å bruke minst 3 stk trekk på dunputa. feks 2 stk vanlige putetrekk og ett i lin.

Anonymkode: 1bcba...eb3

Skrevet

Jeg har hatt gode erfaringer med bambusfiber puter, de er myke og fluffy, og holder seg gode lenge. Det er også en naturlig og miljøvennlig alternativ. Du kan også prøve puter med memory foam, som tilpasser seg kroppen og gir god støtte. Sørg for å velge et kvalitetstrekk som beskytter puten og holder den på plass.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.12.2022 den 21.04):

Takk for tips! Kan du kjenne at fjærene stikker gjennom?

Anonymkode: 61760...5cc

Det har jeg opplevd med Ikea sine, men ikke de fra H&M Home.

Anonymkode: c6263...69b

Skrevet

Ble litt usikker på om du mener hodepute eller pynteputer. Av pynteputer anbefaler jeg i alle fall H&M Home.

Anonymkode: c6263...69b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...