Gå til innhold

«Stemor» fotograferer barnet mitt og legger ut

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten til barnefar og barnefar har vært sammen under 3 mnd. Ser at hun legger ut bilder av barnet mitt, sammen med hennes barn. Hadde dere syns dette var ok?

Anonymkode: 36433...3ee

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kjæresten til barnefar og barnefar har vært sammen under 3 mnd. Ser at hun legger ut bilder av barnet mitt, sammen med hennes barn. Hadde dere syns dette var ok?

Ja, det er ok.

Anonymkode: 869b7...58e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det kommer an på hva slags praksis du selv kjører med tanke på å legge ut bilder av barnet ditt.

• Liker 8
Skrevet

Hvor gammelt er barnet? Forskjell på en 3 åring og 15 åring syns jeg.

Anonymkode: 91060...730

• Liker 1
Skrevet
Teatrica skrev (1 minutt siden):

Det kommer an på hva slags praksis du selv kjører med tanke på å legge ut bilder av barnet ditt.

Nei. Foreldrene bestemmer uansett om andre får legge ut bilde, selv om de selv gjør det av og til. 

• Liker 11
Skrevet

Nei, det er ikke OK i mine øyne. 

Anonymkode: b8e15...321

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Så lenge barnefar er med på det og det ikke er noen kontrversielle bilder mener jeg du bør godta det. Men hva med å snakke med barnefar om det? Det skader ikke å si sin mening uten lage noen stor sak ut av det.

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei. Foreldrene bestemmer uansett om andre får legge ut bilde, selv om de selv gjør det av og til. 

Jada, jeg tenkte etter en samtale med bioforeldre da 🙂 

Skrevet

Så lenge det ikke er en åpen profil som alle kan se så hadde jeg ikke hengt meg så veldig opp i det. Hva bruker du og pappaen å dele?

Anonymkode: 63ae6...9b5

Skrevet

Nei. Barn kan ikke foreta et informert samtykke om dette. 

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg hadde ikke brydd meg, jeg deler bilder av mine barn selv. Men hadde jeg ikke ønsket bilder av barna på nett så ville jeg nok reagert. Hun mener vel sikkert bare og inkludere de da?

Anonymkode: 9a946...fad

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og hvis faren sier at nye kjæresten kan gjøre det så er det greit.

Anonymkode: 77bb6...f50

• Liker 4
Skrevet

Ikke noe heg hadde laget sak av

Anonymkode: e8a6c...534

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor sier du stemor i hermetegn?

Du får spør far om han har samtykket 

Anonymkode: c8f11...463

• Liker 1
Skrevet

NEI

• Liker 3
  • Hjerte 2
Skrevet

Så lenge det ikke er en åpen profil som alle kan se så hadde jeg ikke hengt meg så veldig opp i det. Hva bruker du og pappaen å dele?

Anonymkode: 63ae6...9b5

Alle profiler er åpne. Ingenting er så privat du tror. Facebook eier alle bildene du laster opp og kan fritt distrubere dem slik de vil. Det sa du ja til under terms of use. 

Anonymkode: e5dfd...221

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvorfor sier du stemor i hermetegn?

Du får spør far om han har samtykket 

Anonymkode: c8f11...463

Kanskje fordi forholdet er ferskt og de ikke er samboere...

Anonymkode: 20f14...fef

• Liker 9
Skrevet

Veldig spesielt denne dama i det hele tatt har møtt barnet, mtp de bare har vært sammen i knapt 3mnd. 

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg legger ikke ut bilder av mine barn og hadde forventet det samme av hun. Kan gjerne diskutere det med meg. Men går hun bak ryggen blir jeg forbanna! Hva hun legger ut av egne barn bryr jeg meg ikke om!

Anonymkode: ae65f...54f

• Liker 1
Skrevet

Hadde aldri gjort dette. Har kjæreste med 3 barn. Veldig respektløst. 

Anonymkode: 343cb...d39

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...