Gå til innhold

Kona fersket meg i å ha undertøyet til en kvinnelig kollega...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har noen ganger tatt undertøy og sokker fra en kollega sitt skap på jobben. I dag fant kona det i sekken min etter jobb. Hun er kjempefint og truer med skilsmisse. Hun tenker også kontakte sjefen min. Hbordan forklare henne at dette er uskyldig og jeg tross alt ikke har vært i nærheten av utro. Dette er bare noe jeg gjør for det er spennende og pirrende. Ville aldri vært utro! Hvordan får jeg kona til å skjønne dette?

Anonymkode: cf813...07e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ikke uskyldig. Det er svikt både mot kona og mot kollegaen.

Anonymkode: 8235f...332

• Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet

Er du i slekt med Birgitte-morderen?

Anonymkode: 2744e...2e3

• Liker 4
Skrevet

Du er en tyv, på en måte som er utrolig ekkelt for både kona og din kollega. Det er ikke særlig uskyldig. 

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet

Noen som kjeder seg i helgen?

Anonymkode: 5616f...79e

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har noen ganger tatt undertøy og sokker fra en kollega sitt skap på jobben. I dag fant kona det i sekken min etter jobb. Hun er kjempefint og truer med skilsmisse. Hun tenker også kontakte sjefen min. Hbordan forklare henne at dette er uskyldig og jeg tross alt ikke har vært i nærheten av utro. Dette er bare noe jeg gjør for det er spennende og pirrende. Ville aldri vært utro! Hvordan får jeg kona til å skjønne dette?

Du tror utro er det eneste sviket i et ekteskap?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Cool story

Anonymkode: 5eaa5...a82

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor si at det er kollegaen din sitt? Hvorfor ikke bare si at du har kjøpt det til deg selv? 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Blizz1 skrev (Akkurat nå):

Hvorfor si at det er kollegaen din sitt? Hvorfor ikke bare si at du har kjøpt det til deg selv? 

For jeg er en mann som kom hjem med brukt dameundertøy i sekken. Hun skjønner det er fra jobben. Hun tror jeg hadde sex med Kolegaen men da ville jeg jo ikke hatt trusa, sokker og bhen. Prøver forklare henne det. Men å si at det er for jeg er nyskjerrig på hvordan det er å ha på dameundertøy kanskje kan være en god ide? 

Skrevet

😂😂😂 Så psyko

Anonymkode: b90a3...17b

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

For jeg er en mann som kom hjem med brukt dameundertøy i sekken. Hun skjønner det er fra jobben. Hun tror jeg hadde sex med Kolegaen men da ville jeg jo ikke hatt trusa, sokker og bhen. Prøver forklare henne det. Men å si at det er for jeg er nyskjerrig på hvordan det er å ha på dameundertøy kanskje kan være en god ide? 

Hvor er logikken i at du skulle hatt med deg undertøyet til den du hadde sex med? Er mer plausibelt om du brukte det selv.

• Liker 1
Skrevet

Er mange som tenner på å gå med dameundertøy.

Skrevet
Blizz1 skrev (Akkurat nå):

Er mange som tenner på å gå med dameundertøy.

Men om hun går til sjefen siden jeg sa jeg tok det fra skapet. Da får jo kollegaen vite.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men om hun går til sjefen siden jeg sa jeg tok det fra skapet. Da får jo kollegaen vite.

Jeg tror ikke hun går til sjefen. Høres ut som trusler. Men når du allerede har sagt at du har tatt de fra jobben, sa du at det var fra fra en bestemt person? Du kunne kanskje komt deg unna med at du bare fant det i garderoben. Om hun ikke kan knytte det til en bestemt person vil det være lettere å selge historien om at du tenner på å ha det på deg.

Lurer bare på en liten ting. På hvilke type arbeidsplasser er det vanlig å legge fra seg brukt undertøy, og merket ikke vedkommende at det var borte?

Skrevet
Blizz1 skrev (1 minutt siden):

Jeg tror ikke hun går til sjefen. Høres ut som trusler. Men når du allerede har sagt at du har tatt de fra jobben, sa du at det var fra fra en bestemt person? Du kunne kanskje komt deg unna med at du bare fant det i garderoben. Om hun ikke kan knytte det til en bestemt person vil det være lettere å selge historien om at du tenner på å ha det på deg.

Lurer bare på en liten ting. På hvilke type arbeidsplasser er det vanlig å legge fra seg brukt undertøy, og merket ikke vedkommende at det var borte?

Hun merker jo det er borte, gjort det noen ganger før. Hun har det jo i skapet sitt men jeg kan koden på låsen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Det er jo ikke uskyldig. Det er svikt både mot kona og mot kollegaen.

Anonymkode: 8235f...332

Veldig svikt...

Anonymkode: 821e7...76c

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hun merker jo det er borte, gjort det noen ganger før. Hun har det jo i skapet sitt men jeg kan koden på låsen.

Men hvem oppbevarer undertøyet sitt i skapet på jobben? 

• Liker 4
Skrevet

Syke greier som må være trolling. Eller en psyk fantasi hvor målet med denne posten var å finne likesinnede. 
Er det vanlig å oppbevare undertøy på arbeidsplassen? 
Er det vanlig å ikke ha lås på garderobeskapet?

Anonymkode: ae6b1...f11

• Liker 3
Skrevet
Blizz1 skrev (1 time siden):

Men hvem oppbevarer undertøyet sitt i skapet på jobben? 

Bruker treningsrommet på jobben. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Bruker treningsrommet på jobben. 

Da er det ihvertfall usannsynlig at hun ikke merker at det er borte. Er noen logiske hull her 

Anonymkode: 2d14f...0cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...