Gå til innhold

Greit å ha besøk av elskeren etter barna har sovnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er alenemor til to barn. De er 9 og 12 år gamle. Er det greit å snike inn elskeren etter leggetid? Låser jo døren til soverommet selvfølgelig og er stille. En veninnen av meg sier dette er grusomt og jeg er en dårlig mor om jeg gjør det, jeg ser ikke det skulle være noe problem. Eller burde jeg være åpen om det, selvfølgelig ikke detaljer men at mamma har en venn på overnatting av og til?

Anonymkode: 48ee7...9e2

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva gjør du hvis barna våkner og vil inn til deg?

Er det ff eller kjæresteri?

Jeg hadde hatt han på overnatting når barna var med faren sin.

Anonymkode: 0f5ad...689

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

På den alderen visste jeg hva foreldre gjør i sengen bortsett fra soving. At du da drar inn en mann for å ha sex vil de skjønne med en gang. Hvorfor ikke la de bli kjent først så kan han overnatte etterhvert.

Anonymkode: e58db...79d

• Liker 4
Skrevet

Hva skjer når denne elskeren må på do og plutselig møter ene ungen i gangen? Syns ikke noe om å ta inn fremmede menn i barns hjem mens de sover. De skal føle seg trygge på at det ikke er fremmede i huset. Så fort de står på andre siden av døra vil de jo kunne høre at noe skjer der inne, de hører feks en mannestemme eller andre lyder. 

Anonymkode: f9fdf...bbc

• Liker 13
  • Nyttig 4
Skrevet

Risky når de er såpass gamle . 
jeg pleide ha besøk av ff venn men da brukte vi en annen etasje og hun sov aldri over . 

• Liker 2
Skrevet

Ikke noen god løsning med så store barn. Ekkelt å møte en fremmed mann på badet eller at mamma har låst soverommet om de skulle trenge trøst. Uansvarlig og selvsentrert, selv om jeg forstår dine behov også. (Er i samme situasjon selv)

Enten får han komme før de legger seg og bli kjent eller så må du ta liggingen når de ikke er hjemme. Sorry! 

Anonymkode: 0fb1e...895

• Liker 5
Skrevet

Hva om noen av barna kikker gjennom nøkkelhullet og ser mor med rumpa til værs med en fremmed manns kuk klaske på henne?

Anonymkode: b5a82...e1f

• Liker 2
Skrevet

Tror heller jeg ville snakket med barna om at du har en kjæreste og at han kommer på besøk, selv om de ikke skal treffe han. Som nevnt over her kan jo barna både høre han og møte på han. 

Skrevet

Jeg gjorde det, men mitt barn var tre år gammelt og sto aldri aldri aldri opp alene. Null risiko for at barnet møtte en fremmed i huset, med andre ord. 

Jeg ville aldri gjort det med to barn som er så gamle som dine. De kan høre dere, de kan våkne, og den utryggheten de da vil føle på ville jeg aldri utsatt mine barn for. 

Anonymkode: b0e74...3a5

Skrevet

Personlig ville jeg aldri ha gjort det.  Mine er 11 og 13 år.  Jeg låser aldri dørene på soverommene.  Hva hvis noe skjer, brann e.l.?  
Er aldri barna hos den andre forelderen?  Evt. kan du vel skaffe deg annen barnevakt?

Anonymkode: abad6...75a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva om noen av barna kikker gjennom nøkkelhullet og ser mor med rumpa til værs med en fremmed manns kuk klaske på henne?

Anonymkode: b5a82...e1f

Litt utenfor trådens tema, men om nøkkelen står i nøkkelhullet (i og med at mor sier hun låser døra) er det selvfølgelig ingen som klarer å se verken rumpe til være eller en klaskende kuk på denne måten….

Anonymkode: f768b...88b

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja

Anonymkode: 4e260...29d

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er alenemor til to barn. De er 9 og 12 år gamle. Er det greit å snike inn elskeren etter leggetid? Låser jo døren til soverommet selvfølgelig og er stille. En veninnen av meg sier dette er grusomt og jeg er en dårlig mor om jeg gjør det, jeg ser ikke det skulle være noe problem. Eller burde jeg være åpen om det, selvfølgelig ikke detaljer men at mamma har en venn på overnatting av og til?

Ville jeg aldri ha gjort så lenge barna er hjemme.  

• Liker 4
Skrevet

Hadde tatt det når barna er hos far. Eller sende dem på overnatting hos familie om dere pleier og gjøre det 😄 Ev om når dem sover hos venner? 

Tenker 12 år, blir nok ikke skremt men trenger ikke og dytte i fjeset på en flau 12 åring at mamma sexer liksom om de skulle møtt på hverandre i gangen på natta liksom. Tror min søsters datter på snart 12 hadde blitt hysterisk for at det er en mann i bokser på vei til doen, og hadde syntes det var ekkelt og flaut. 

Skrevet

Det er jo alenemødre hvor barn aldri er hos far. Skal disse sette livet sitt på vent i 18 år?

Du kjenner jo dine barn best. Om de er syvsovere som alltid sover i sengen sin hele natten, så ser jeg ikke problemet her.

Mannen kan vel snike seg ut av huset igjen, uten å vandre rundt i huset?

Dere andre, har dere aldri besøk av andre voksne etter barna har lagt seg? 

Anonymkode: 8dae3...f2b

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Litt utenfor trådens tema, men om nøkkelen står i nøkkelhullet (i og med at mor sier hun låser døra) er det selvfølgelig ingen som klarer å se verken rumpe til være eller en klaskende kuk på denne måten….

Anonymkode: f768b...88b

Du vet at en ser inn om nøkkelen står i?

Anonymkode: 9a6dc...8a2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du vet at en ser inn om nøkkelen står i?

Anonymkode: 9a6dc...8a2

Enkelt å løse... Tre på dopapir.

Litt morsomt. Ingen alenefedre hadde spurt her om noe slikt, de hadde bare sneket inn dama, og sneket henne ut igjen.

Mødre er så mye om,hvis...men...

Tenk om barna våkner, tenk om barna kikker inn nøkkelhullet, tenk om barna treffer mannen i gangen.

Knull i vei, og nyt livet. Vips, så er livet på aldershjemmet.

Anonymkode: 8dae3...f2b

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg gjorde det med det som nå er mannen min. 

Datter var da 8 år, og sov alltid. Men hun kjente han som en "venn" av meg og opplevde at han var på besøk på dagtid innimellom også. Hun visste bare ikke at han noen ganger var der sent om kvelden. 

Anonymkode: 0f1f7...486

• Liker 1
Skrevet

Hva hadde du sagt hvis en fremmed mann var i huset ditt midt på natten? Barna dine er såpass gamle at det kommer nok til å skremme dem..

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

nei det er ikke ok.

Anonymkode: bd9c1...0ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...