AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #1 Skrevet 26. november 2022 Ei venninne av datteren min fortalte at faren til en tredje venninne har tatt henne på rumpa ved flere anledninger. Dette skal visst også ha skjedd med et annet barn. Barnet fortalte dette til mitt barn, og sammen gikk de til læreren og sa fra. Læreren pratet med dem og prøvde å få kontakt med helsesøster, som ikke hadde tid. Føler meg usikker på om skolen følger opp dette. Hva gjør man egentlig i slike situasjoner? Hvem varsler man? Anonymkode: 03dbe...2ef
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #2 Skrevet 26. november 2022 Hvor gamle er de? Anonymkode: d03f8...6e7
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #3 Skrevet 26. november 2022 Ta det opp med vedkommende far, samt moren til venninnen som dette skal ha skjedd med evn dere kan sammen ta det opp med denne mannen Anonymkode: 5143a...d48
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #4 Skrevet 26. november 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ei venninne av datteren min fortalte at faren til en tredje venninne har tatt henne på rumpa ved flere anledninger. Dette skal visst også ha skjedd med et annet barn. Barnet fortalte dette til mitt barn, og sammen gikk de til læreren og sa fra. Læreren pratet med dem og prøvde å få kontakt med helsesøster, som ikke hadde tid. Føler meg usikker på om skolen følger opp dette. Hva gjør man egentlig i slike situasjoner? Hvem varsler man? Anonymkode: 03dbe...2ef BV Anonymkode: 339e5...d85 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #5 Skrevet 26. november 2022 De er 9 år. Syns det er veldig vanskelig å ta opp dette direkte med faren eller med foreldrene til jenta.. TS Anonymkode: 03dbe...2ef
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #6 Skrevet 26. november 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ta det opp med vedkommende far, samt moren til venninnen som dette skal ha skjedd med evn dere kan sammen ta det opp med denne mannen Anonymkode: 5143a...d48 Nei man skal ikke ta opp slike ting med en potensielt overgriper. Hvis han sitter på feks bilder osv så skal han ikke ha muligheten til å kvitte seg med dette fordi han vet at han er oppdaget. Anonymkode: d03f8...6e7 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #7 Skrevet 26. november 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): De er 9 år. Syns det er veldig vanskelig å ta opp dette direkte med faren eller med foreldrene til jenta.. TS Anonymkode: 03dbe...2ef Hadde gått sporendeks til politiet eller barnevernet. IKKE ta det opp med denne mannen! 9 år ja. Om han gjør slik fordi det tenner han så går han under betegnelsen pedofil og skal IKKE advares om at han er oppdaget. Anonymkode: d03f8...6e7
Christina82 Skrevet 26. november 2022 #8 Skrevet 26. november 2022 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg