Snefrid Frost Skrevet 9. desember 2005 #1 Skrevet 9. desember 2005 Min kjære og jeg jobber ikke så langt fra hverandre. En liten "hobby" vi har, er å ha sex mens vi er på jobb. Det skjer kanskje en gang i måneden. Som regel gjør vi det hos ham, fordi det er lettest å stikke seg vekk der han jobber. Men vi har også gjort det hos meg. Lenge siden vi har gjort det nå, men i dag skal jeg dit. "Lunsjavtale" tror mine kolleger. Lurer på om det er bare vi som holder på sånn, eller har vi likesinnede rundt oss? Men nå må jeg gå. Det kribler allerede
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2005 #2 Skrevet 9. desember 2005 Min kjære og jeg jobber ikke så langt fra hverandre. En liten "hobby" vi har, er å ha sex mens vi er på jobb. Det skjer kanskje en gang i måneden. Som regel gjør vi det hos ham, fordi det er lettest å stikke seg vekk der han jobber. Men vi har også gjort det hos meg. Lenge siden vi har gjort det nå, men i dag skal jeg dit. "Lunsjavtale" tror mine kolleger. Lurer på om det er bare vi som holder på sånn, eller har vi likesinnede rundt oss? Men nå må jeg gå. Det kribler allerede ← Hvis jeg først skulle ha sex på arbeidsplassen, så hadde jeg nok heller valgt en kollega, enn min faste partner.
Shea Skrevet 9. desember 2005 #3 Skrevet 9. desember 2005 Om du velger din kollega i stede for din faste partner.... Hva sier det om deg og ditt forhold.???? Synes tråstarter er spenstig jeg. Go for it
Snefrid Frost Skrevet 9. desember 2005 Forfatter #4 Skrevet 9. desember 2005 Hvorfor i all verden skulle jeg gjøre det med noen av kollegene når jeg har en deilig mann som kan sine saker like rundt hjørnet? Dem skal jeg på julebord med i kveld, men ingen av dem er aktuelle for annet enn en tur på dansegolvet i beste fall. Når jeg har sex med andre enn min mann, så er han alltid med på moroa. Best å ha noen å dele gleden og minnene med Forøvrig ble det en flott tur på lageret i dag med meg oppå og han under.
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2005 #5 Skrevet 9. desember 2005 Hvis jeg først skulle ha sex på arbeidsplassen, så hadde jeg nok heller valgt en kollega, enn min faste partner. ← hehe...det skulle tatt seg ut......................bedre å vente til en kommer hjem. Låse døra og drite i verden...
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 9. desember 2005 #6 Skrevet 9. desember 2005 Enda godt at dette ikke var en debatt om egenmeldinger. Stå på!
Noorgie Skrevet 9. desember 2005 #7 Skrevet 9. desember 2005 Hvorfor i all verden skulle jeg gjøre det med noen av kollegene når jeg har en deilig mann som kan sine saker like rundt hjørnet? Dem skal jeg på julebord med i kveld, men ingen av dem er aktuelle for annet enn en tur på dansegolvet i beste fall. Når jeg har sex med andre enn min mann, så er han alltid med på moroa. Best å ha noen å dele gleden og minnene med Forøvrig ble det en flott tur på lageret i dag med meg oppå og han under. ← Heia Snefrid, vi får det ikke bedre enn vi gjør det til selv. Vi prøver av og til å få det til og synes det er topp. Er nok ikke så ofte vi får til å ha oss på selve jobben, selv om det har skjedd av og til. Hun jobber rett borte i gata hvor vi bor og av og til stikker hun hjemmom og får seg en omgang. Har jeg mulighet for å stikke innom i arbeidstiden mens hun er hjemme, så gjør jeg det. Vi synes begge at det er utmerket å ha "betalt mens vi har sex"
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2005 #8 Skrevet 23. desember 2005 Jeg er singel. Jeg har lyst på sex med en kollega på jobben! Men jeg får nok aldri det nei! Men fantasien om det veldig spennende
Gjest Gorgonzola Skrevet 23. desember 2005 #9 Skrevet 23. desember 2005 Hvorfor i all verden skulle jeg gjøre det med noen av kollegene når jeg har en deilig mann som kan sine saker like rundt hjørnet? Dem skal jeg på julebord med i kveld, men ingen av dem er aktuelle for annet enn en tur på dansegolvet i beste fall. Når jeg har sex med andre enn min mann, så er han alltid med på moroa. Best å ha noen å dele gleden og minnene med Forøvrig ble det en flott tur på lageret i dag med meg oppå og han under. ← Supert! Dere er kanonheldige! Stå på videre og nyt "lunsjpausene" så ofte dere kan. Skulle ønske vi hadde det på samme måten men kjæresten og jeg jobber litt for langt fra hverandre til å få det til, dessuten sitter begge i såkalt åpent landskap, så det skulle tatt seg ut
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2005 #10 Skrevet 23. desember 2005 Vi synes begge at det er utmerket å ha "betalt mens vi har sex" Prostitusjon kalles det!
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2005 #11 Skrevet 23. desember 2005 Nei - det kalles ikke prostitusjon! For da betaler den ene parten for å ha sex med den andre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå