AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #1 Skrevet 26. november 2022 Var hos legen hadde vondt i øret,altså i brusken på øret,der øret er festet ovenfor kjeven,og hvis jeg trykker i øret,ikke inni øregangen.vanskelig å forklare.hvis jeg tar fingeren i øret og trykker inn mot hodet,så er det veldig vondt.legen så ingenting galt i øret,mente det kunne være fra stramme nakkemuskler,for har hatt veldig vondt k skulder og nakke/hals muskle. Jeg har aldri før hørt at man kan få vondt i øret av vonde muskler i nakken.er det noen av dere som har erfart dette selv? Hvor lenge varte det. Og kan man få vondt i øret av stramme muskler?? Anonymkode: 11fc1...5eb
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #2 Skrevet 26. november 2022 Jeg får alltid vondt i øret når jeg blir veldig stram i nakken. I tillegg hører jeg en lyd som ligner en båt som tuffer avgårde😊 Ifølge min fysioterapeut er det ikke uvanlig å få vondt i øret Anonymkode: 8789c...fd3 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #3 Skrevet 26. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg får alltid vondt i øret når jeg blir veldig stram i nakken. I tillegg hører jeg en lyd som ligner en båt som tuffer avgårde😊 Ifølge min fysioterapeut er det ikke uvanlig å få vondt i øret Anonymkode: 8789c...fd3 Hvor i øret får du vondt? Hvis jeg trykker på brusken bak øret er det kjempegodt,😆 Anonymkode: 11fc1...5eb
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #4 Skrevet 26. november 2022 Ja, akkurat der😊 det du beskrev kunne jeg skrevet selv Anonymkode: 8789c...fd3
Gjest supernova_87 Skrevet 26. november 2022 #5 Skrevet 26. november 2022 Jeg har mye spenningshodepine i forbindelse med stramme muskler i nakke, kjeve, skuldre. Og i det siste har jeg også hatt mye vondt i ørene. Så regner med det henger sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå