AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #1 Skrevet 26. november 2022 Hei! Jeg har et spørsmål om lønn og lønnsøkning, jeg er student og jobber som vikar i helse. Har jobbet i 4 år på denne arbeidsplassen, og har snart fullført en bachelorgrad (150/180 studiepoeng). Allikevel har jeg ikke gått opp mer enn ca 10 kr i lønn (tror dette er generell lønnsøkning), selv om utdanningen er relevant. Har tidligere spurt lønningsansvarlig i kommunen om dette, men fått diffuse svar tilbake. Hva har jeg rett på? Anonymkode: 6ae39...577
Portia Catonis Skrevet 26. november 2022 #2 Skrevet 26. november 2022 Er du organisert? I så fall kan du spørre tillitsvalgt.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #3 Skrevet 26. november 2022 Hvis det er krav til at du må ha graden for å ha stillingen, så skal du jo ha lønn deretter. Men det er ikke slik at fordi du tar an grad i mellomtiden, så har du automatisk rett på mer lønn. Ikke har du graden ferdig heller, så er mulig litt tidlig å ta den kampen, om det er en kamp å ta overhodet. Se til stillingsannonser mm. Står det krav til bachelograd, er det noe du bør ta opp når du faktisk har en grad. Anonymkode: b08b6...54f
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #4 Skrevet 26. november 2022 Innen KS-området kan de lønne deg som fagarbeider med stillingskode pleiemedarbeider dersom du har fullført 2 år av en relevant helse-og sosialfaglig utdanning. Anonymkode: 1f972...2e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå