Gå til innhold

Wednesday på Netflix

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere sett denne? Har akkurat binga de tre første episodene og synes den er skikkelig bra!

Anonymkode: 23964...17c

• Liker 3
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men Wednesday Addams er Christina Ricci…

Anonymkode: b9b8f...6c0

• Liker 4
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men Wednesday Addams er Christina Ricci…

Anonymkode: b9b8f...6c0

Christina Ricci er faktisk med i denne serien, men har en annen rolle. Ganske kult spør du meg!

• Liker 4
Skrevet

Er veldig fan av Burton så denne frister det å se, men er den veldig rettet mot barn/unge, eller fungerer den for oss godt voksne også, TS?

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser den med min 12år gamle datter og vi koser oss med den begge to. 
Og så gøy at Christina Ricci er med!

Anonymkode: e8028...a88

Skrevet
Lill3My skrev (20 minutter siden):

Er veldig fan av Burton så denne frister det å se, men er den veldig rettet mot barn/unge, eller fungerer den for oss godt voksne også, TS?

Jeg er i 30-åra og digga den! Synes den funker bra for voksne også😊👍

Skrevet

Liker Wednesday og konseptet veldig godt, men kjente at jeg virkelig ikke er fan av måten Morticia og Gomez blir spillt. Vet ikke helt hva det er, men karakterene mangler på en måte noe i forhold til tidligere filmer. 

Anonymkode: 974fc...25c

• Liker 4
Skrevet
Lill3My skrev (25 minutter siden):

Jeg synes den var veldig ungdomsserie, men helt grei. 

Anonymkode: df6d3...d3a

• Liker 2
Skrevet

Addams Family var favorittfilmen min som barn og Wednesday en av mine favorittkarakterer gjennom tidene. Var helt sikker på at jeg ikke skulle like denne nye serien, men jeg var solgt allerede på første episode. 

En ting jeg syntes er rart er at Gomez plutselig er en liten tykk mexicaner når han opprinnelig var en høy, slank og stilfull italiener(?)

Er foreløpig bare på episode 3, men koser meg skikkelig :) 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Har akkurat sett ferdig serien og elsket den. Håper det blir flere sesonger 😃

Anonymkode: b834d...eba

Skrevet

Jaaa!! Elsker serien. Har også super stor crush på Jenna så er glad for å se henne spille Wednesday i serien. 

Anonymkode: 7b7cd...df2

• Liker 1
Skrevet
Nutz skrev (4 minutter siden):

Addams Family var favorittfilmen min som barn og Wednesday en av mine favorittkarakterer gjennom tidene. Var helt sikker på at jeg ikke skulle like denne nye serien, men jeg var solgt allerede på første episode. 

En ting jeg syntes er rart er at Gomez plutselig er en liten tykk mexicaner når han opprinnelig var en høy, slank og stilfull italiener(?)

Er foreløpig bare på episode 3, men koser meg skikkelig :) 

Det er vel egentlig omvendt.

Gomez er opprinnelig liten tykk og ikke pen.

Anonymkode: 1aeb7...c98

• Liker 3
Skrevet

Jeg koste meg med den.

Kjente ikke igjen Christina Ricci som Marilyn Thornhill, så fant ikke ut at det var henne før nå, etter at jeg har sett hele serien. Morsomt. 

Anonymkode: 02a66...376

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Gomez er da vitterlig ikke liten og tykk i filmene fra 90-tallet

COVERM_e4502808-18e2-4984-a3b6-028b148ab0d8_no.jpeg

• Liker 2
Skrevet
Nutz skrev (2 minutter siden):

Gomez er da vitterlig ikke liten og tykk i filmene fra 90-tallet

COVERM_e4502808-18e2-4984-a3b6-028b148ab0d8_no.jpeg

Gomez og Morticia var helt perfekte ❤

Anonymkode: ce8a6...eb7

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jepp. Beskrevet i originale tegneserien som «He had a somewhat grotesque appearance, with a tubby body, a snub-nose, a crooked tooth and a receding chin.» I tegnrserien hadde han ikke navn, mens i tv-serien fra 1964 er han oppgitt til å være av «Castilian extraction and Spanish ancestry». 

Orginaltegning fra tegneserien: 

Addams_Family_sketch_Charles_Addams.jpg

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Den var litt for lagd i malen til netflix for meg. De har en tenåring-mal som alt av filmer og serier i den sjangeren følger, så det hele blir veldig likt og forutsigbart. Det var synd, for jeg er stor fan av The Addams family, både filmene og den gamle serien og tegneserien. 

Så alle episodene, musikken var bra og dansen til Wednesday på ballet var artig. 

Anonymkode: 6a8b5...6d0

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.11.2022 den 23.24):

Jeg koste meg med den.

Kjente ikke igjen Christina Ricci som Marilyn Thornhill, så fant ikke ut at det var henne før nå, etter at jeg har sett hele serien. Morsomt. 

Anonymkode: 02a66...376

En annen ting jeg synes er kult med dette er kontrastene mellom Wednesday og Christina Riccis nye karakter. Den nye karakteren er jo smørbrød, mens Wednesday... ikke er det 😂🙃

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

En annen ting jeg synes er kult med dette er kontrastene mellom Wednesday og Christina Riccis nye karakter. Den nye karakteren er jo smørbrød, mens Wednesday... ikke er det 😂🙃

Haha, skulle stå smørblid der. Ikke smørbrød 🤣🤣

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.11.2022 den 23.18):

Jaaa!! Elsker serien. Har også super stor crush på Jenna så er glad for å se henne spille Wednesday i serien. 

Anonymkode: 7b7cd...df2

Samme her! Derfor jeg begynte å se serien. Likte den godt, så den ferdig i går og savner den allerede😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...