AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #1 Skrevet 26. november 2022 I oktober møtte jeg en mann via tinder og hadde først to veldig bra dater med. Han tok mye initiativ i begynnelsen og fortalte masse om seg ig spurte mye om meg men kontakten dabbet av fra hans side, og når jeg tok kontakt så er det mange ganger jeg ikke har fått svar.. Han har alltid dukket opp igjen og invitert meg på nye dates så vi har møttes fire ganger på en måned men de siste gangene så har han virket uinteressert i å konversere og jeg har tenkt at han ikke er interessert. I dag sendte jeg en melding å sa fra at hvis han ikke var interessert var det fint om jeg fikk vite det og da åpnet han seg om at han hadde mistet jobben samme uken som første daten vår. Han skrev ingenting om at han var interessert i meg eller noe om datingen vår men jeg skrev tilbake at jeg forstod det var vanskelig for han å ha mistet jobben og håper ting ordner seg. Hvordan ville dere forholdt dere til det? Latt han være i fred til han tok kontakt, eller sendt han oppløftende meldinger iblandt? Kan det like gjerne være at han uansett ikke er interessert i meg siden han ikke sa noe om det og viser så lite initiativ men at han ikke turte å si det rett ut? Er det innafor å spørre han om en ukes tid om han er deprimert eller om han ikke er interessert eller må han bare få seile sin egen sjø og jeg min? Anonymkode: 3660c...c2b
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #2 Skrevet 26. november 2022 La han være i fred du. Han har mistet jobben sin og du klager over at han ikke sender meldinger. Du må få litt perspektiv altså. Anonymkode: 728ff...29f 3 1
Blått Skrevet 26. november 2022 #3 Skrevet 26. november 2022 (endret) Støtter den med la han være i fred. Han har mistet jobben. Gi han space han trenger nok å få samlet seg litt sammen. Begynner du - som han knapt kjenner - å sende masse meldinger så blir det bare masete og jævlig. Endret 26. november 2022 av Blått 3
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #4 Skrevet 26. november 2022 Sosiale media har ødelagt folk! "Folk opplever kjipe ting i livet sitt, men hvorfor prioriterer de ikke meg og gir meg oppmerksomhet?" Du er ikke hovedkarakteren i livet hans... Anonymkode: d2d09...9f2 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #5 Skrevet 26. november 2022 La han være i fred. Hvis du stresser med å komme deg videre, så bør du la han gå - så han kan finne seg noen som venter på han/gir han tid. Å miste jobben er for mange en livskrise. Anonymkode: 88097...c64
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #6 Skrevet 26. november 2022 Ts her, har full forståelse for en krise og trenger ikke å bli prioritert men hadde bare vært fint å vite om det er derfor han ikke er på lenger eller om han i utgangspunktet uansett mistet interessen.. Om jeg skal vente eller gå videre. Vi hadde sex sist gang og jeg blir usikker av oppførselen for det fins nok av menn som bare tenker tøm og røm og nå ga jeg han mulighet til å svare på om han hadde mistet interessen men han svarte på noe helt annet istedet uten å kommentere datingen vår Anonymkode: 3660c...c2b
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #7 Skrevet 26. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ts her, har full forståelse for en krise og trenger ikke å bli prioritert men hadde bare vært fint å vite om det er derfor han ikke er på lenger eller om han i utgangspunktet uansett mistet interessen.. Om jeg skal vente eller gå videre. Vi hadde sex sist gang og jeg blir usikker av oppførselen for det fins nok av menn som bare tenker tøm og røm og nå ga jeg han mulighet til å svare på om han hadde mistet interessen men han svarte på noe helt annet istedet uten å kommentere datingen vår Anonymkode: 3660c...c2b For å finne ut av det så anbefaler jeg deg å la vær å ta noe mer kontakt med han, enten så begynner han da å ta kontakt eller så hører du ikke fra han, og da får du svaret ditt. Anonymkode: a2e4a...4d6 3 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #8 Skrevet 26. november 2022 Det siste jeg skrev var "Det var leit å høre. Skjønner at det er vanskelig for deg nå. Jeg krysser fingrene og håper at det vil ordne seg". Da hadde jeg spurt om han hadde mistet interessen og han svarte at han hadde mistet jobben. Hvis han tar kontakt om 3 måneder hvordan kan jeg vite om det er fordi han likte meg hele tiden men måtte ha pause pga jobben eller om det er fordi han er fuckboy som bare vil ha sex igjen og lar det gå lang tid mellom kontakt for å hindre at damene får følelser? Anonymkode: 3660c...c2b
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #9 Skrevet 26. november 2022 Lar han det gå 3 mnd så hadde jeg nok bare regna med at han var ute etter en ting. Anonymkode: a2e4a...4d6 4 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #10 Skrevet 26. november 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Lar han det gå 3 mnd så hadde jeg nok bare regna med at han var ute etter en ting. Anonymkode: a2e4a...4d6 Enn hvis det går 1 måned? 2 måneder? Er det jeg er redd for at han er.. Anonymkode: 3660c...c2b
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #11 Skrevet 26. november 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Det siste jeg skrev var "Det var leit å høre. Skjønner at det er vanskelig for deg nå. Jeg krysser fingrene og håper at det vil ordne seg". Da hadde jeg spurt om han hadde mistet interessen og han svarte at han hadde mistet jobben. Hvis han tar kontakt om 3 måneder hvordan kan jeg vite om det er fordi han likte meg hele tiden men måtte ha pause pga jobben eller om det er fordi han er fuckboy som bare vil ha sex igjen og lar det gå lang tid mellom kontakt for å hindre at damene får følelser? Anonymkode: 3660c...c2b Alt handler ikke om deg. Høres ut som du kan ha godt av en pause om du tror at alle er ute etter å lure deg hele tiden. Anonymkode: 728ff...29f
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #12 Skrevet 26. november 2022 Om du vil være verdens beste dame så viser du at du bryr deg om han og relasjonen deres uten å blande inn det jobb styret. Anonymkode: 74055...65b 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #13 Skrevet 26. november 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Om du vil være verdens beste dame så viser du at du bryr deg om han og relasjonen deres uten å blande inn det jobb styret. Anonymkode: 74055...65b Hvordan kan jeg vise det? Ved å la han være i fred i noen måneder? Sende han en hyggelig melding i ny og ne? Er bare redd for at hvis han ikke egentlig er interessert så blir det desperat å sende meldinger og prøve å bygge noe med han Og på andre siden redd for at hvis jeg holder meg unna og gir han den tiden han trenger at han enten finner ei annen i mellomtiden eller at jeg ikke klarer å tyde om han tar kontakt senere for sex eller for noe mer og bare ender med å unnskylde han og unnskylde han pga jobben mens han egentlig bare bruker meg og oppførselen ikke har med jobben å gjør!.. Anonymkode: 3660c...c2b
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #14 Skrevet 26. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvordan kan jeg vise det? Ved å la han være i fred i noen måneder? Sende han en hyggelig melding i ny og ne? Er bare redd for at hvis han ikke egentlig er interessert så blir det desperat å sende meldinger og prøve å bygge noe med han Og på andre siden redd for at hvis jeg holder meg unna og gir han den tiden han trenger at han enten finner ei annen i mellomtiden eller at jeg ikke klarer å tyde om han tar kontakt senere for sex eller for noe mer og bare ender med å unnskylde han og unnskylde han pga jobben mens han egentlig bare bruker meg og oppførselen ikke har med jobben å gjør!.. Anonymkode: 3660c...c2b Wow. Du må slutte å overdramatisere. Ta deg en god pause fra menn. Anonymkode: 728ff...29f 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #15 Skrevet 26. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det siste jeg skrev var "Det var leit å høre. Skjønner at det er vanskelig for deg nå. Jeg krysser fingrene og håper at det vil ordne seg". Da hadde jeg spurt om han hadde mistet interessen og han svarte at han hadde mistet jobben. Hvis han tar kontakt om 3 måneder hvordan kan jeg vite om det er fordi han likte meg hele tiden men måtte ha pause pga jobben eller om det er fordi han er fuckboy som bare vil ha sex igjen og lar det gå lang tid mellom kontakt for å hindre at damene får følelser? Anonymkode: 3660c...c2b Spør om han har vært av og på fordi usikker på dette med jobb, eller om han mest var usikker mtp deg/dere og kjemi. Anonymkode: 31623...a8a 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #16 Skrevet 26. november 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Ts her, har full forståelse for en krise og trenger ikke å bli prioritert men hadde bare vært fint å vite om det er derfor han ikke er på lenger eller om han i utgangspunktet uansett mistet interessen.. Om jeg skal vente eller gå videre. Vi hadde sex sist gang og jeg blir usikker av oppførselen for det fins nok av menn som bare tenker tøm og røm og nå ga jeg han mulighet til å svare på om han hadde mistet interessen men han svarte på noe helt annet istedet uten å kommentere datingen vår Anonymkode: 3660c...c2b La han være i fred. Han er midt i en krise. At du vil ha et svar? Vet du hva? Alt i verden her handler ikke om deg. Du fremstår som veldig usikker på deg selv og masete. Anonymkode: b2384...3a7 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #17 Skrevet 26. november 2022 50 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan kan jeg vise det? Ved å la han være i fred i noen måneder? Sende han en hyggelig melding i ny og ne? Er bare redd for at hvis han ikke egentlig er interessert så blir det desperat å sende meldinger og prøve å bygge noe med han Og på andre siden redd for at hvis jeg holder meg unna og gir han den tiden han trenger at han enten finner ei annen i mellomtiden eller at jeg ikke klarer å tyde om han tar kontakt senere for sex eller for noe mer og bare ender med å unnskylde han og unnskylde han pga jobben mens han egentlig bare bruker meg og oppførselen ikke har med jobben å gjør!.. Anonymkode: 3660c...c2b Ta deg en pause fra datingen du. Høres ut som om du trenger det ikke meningen å være frekk, men du høres helt sinnsyk ut 😅 Anonymkode: b2384...3a7 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #18 Skrevet 26. november 2022 Spør om han vil komme på middag eller noe annet koselig. Anonymkode: 74055...65b 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #19 Skrevet 28. november 2022 AnonymBruker skrev (På 26.11.2022 den 21.31): Spør om han vil komme på middag eller noe annet koselig. Anonymkode: 74055...65b Han svarer jo ikke... Anonymkode: 3660c...c2b
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #20 Skrevet 28. november 2022 Hilsen ts over Anonymkode: 3660c...c2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå