AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #1 Skrevet 26. november 2022 Noen som kan hjelpe meg litt? Jeg har igjen Mormor : hun har alt hun trenger, så er så vanskelig og kjøpe Lillebroren min på 15 : han er glad i og game og trenger egentlig en ny gamer stol , hvor kjøper jeg den beste? farfaren til barna : Han er utrolig snill året rundt, hjelper oss alltid hvis vi trenger nå, sitter en del barnevakt, men han vil aldri ta i mot penger eller gaver når han hjelper til, så vi tenkte og gi han en bra gave i år Moren min : som dessverre bor på sykehjem, hun har alt hun trenger der,men må ha en liten gave til henne også, hun er for utenfor til og komme hjem til jul dessverre. stemoren min : vi skal være hos far og henne i år, hun er en fantastisk dame, som også stiller mye opp som barnevakt,men hun har så mye av alt, så vanskelig og finne noe Anonymkode: adfca...2fb
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #2 Skrevet 26. november 2022 Jeg kan jo si hva jeg gir til mine så kanskje du kan ta med noe tips derfra 😅 Mormor: gavekort på mestergrønn/plantasjen Har ingen lillebror, men kanskje du kan søke på nett eller stille eget spørsmål ang gaming stol her på forumet? Farfar her får spiselig gave. Han har alt han trenger og ønsker ikke noe spesielt så vi har laget en kurv med vin, spekemat, sjokolade, kaffe, krydder til matlaging. Her kan du putte i hva som helst som du bet han liker. Stemor: knivsett, servise, rituals produkter. Anonymkode: dd2bc...c26
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #3 Skrevet 26. november 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg kan jo si hva jeg gir til mine så kanskje du kan ta med noe tips derfra 😅 Mormor: gavekort på mestergrønn/plantasjen Har ingen lillebror, men kanskje du kan søke på nett eller stille eget spørsmål ang gaming stol her på forumet? Farfar her får spiselig gave. Han har alt han trenger og ønsker ikke noe spesielt så vi har laget en kurv med vin, spekemat, sjokolade, kaffe, krydder til matlaging. Her kan du putte i hva som helst som du bet han liker. Stemor: knivsett, servise, rituals produkter. Anonymkode: dd2bc...c26 Takk for tips Anonymkode: adfca...2fb
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #4 Skrevet 26. november 2022 Hva med de gavepakningene de har på apotek 1? Anonymkode: cc3a2...826
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå