AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #1 Skrevet 26. november 2022 Altså f eks 2 uker uten å nappe løken? Eller er det tøft for dere også? Anonymkode: 55c3c...d54
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #2 Skrevet 26. november 2022 Hva tilsier at det skulle være lettere? Såvidt jeg vet er det eneste som tilsier det kun myten om at menn er mer seksuelle vesner med sterkere drifter men det er vel ikke vitenskapelig bevist? I moderne tider er det heldigvis mer akseptert at kvinner også er seksuelle vesner med sterke drifter. Jeg er klar over at menns pung må tømmes i blandt av fysiske årsaker men denne tømmer jo seg selv ved behov uten at man trenger å runke (mest på morgenen våt flekk i senga etter hva jeg har hørt). Selv er jeg en ganske seksuell kvinne og i perioder kan jeg kjenne intenst behov for å onanere fire ganger om dagen men når jeg bestemmer meg for å ta en pause så står det bare på vilje og selvdisiplin. Det kan være hardt å avstå men samtidig har jeg avstått fra onani kanskje et år på det lengste (og sex avstått flere år) og ellers innimellom i mange måneder i strekk. Jeg ville nok tenkt jeg var utrolig svak om jeg ga etter hver gang jeg fikk lyst og det er ærlig sagt det jeg tenker om menn som ikke klarer å avstå også. Sånn jeg ser det handler det om prioriteringer, hvem man vil være og hva man syns er viktigst, hvilken del av seg man fôrer Anonymkode: 48816...23f 5
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #3 Skrevet 26. november 2022 Har ikke noe særlig løk å nappe i, men to uker uten onani har jeg aldri engang forsøkt meg på. Anser onani som noe positivt, og når jeg ikke har hatt partner onanerte jeg flere ganger i uka. Jeg onanerer innimellom nå når jeg har partner også. Sier som første som svarte. Å anse seksuelle behov for noe kjønnsbetinget er sååå 80- talls, minst! Seksuelle behov er selvfølgelig individuelle, på tvers av kjønn. Det finnes aseksuelle av begge kjønn, dem som er kåt hver dag av begge kjønn, og alt mellom, i begge kjønn. Anonymkode: 1c6fd...3f1 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #4 Skrevet 26. november 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva tilsier at det skulle være lettere? Såvidt jeg vet er det eneste som tilsier det kun myten om at menn er mer seksuelle vesner med sterkere drifter men det er vel ikke vitenskapelig bevist? I moderne tider er det heldigvis mer akseptert at kvinner også er seksuelle vesner med sterke drifter. Jeg er klar over at menns pung må tømmes i blandt av fysiske årsaker men denne tømmer jo seg selv ved behov uten at man trenger å runke (mest på morgenen våt flekk i senga etter hva jeg har hørt). Selv er jeg en ganske seksuell kvinne og i perioder kan jeg kjenne intenst behov for å onanere fire ganger om dagen men når jeg bestemmer meg for å ta en pause så står det bare på vilje og selvdisiplin. Det kan være hardt å avstå men samtidig har jeg avstått fra onani kanskje et år på det lengste (og sex avstått flere år) og ellers innimellom i mange måneder i strekk. Jeg ville nok tenkt jeg var utrolig svak om jeg ga etter hver gang jeg fikk lyst og det er ærlig sagt det jeg tenker om menn som ikke klarer å avstå også. Sånn jeg ser det handler det om prioriteringer, hvem man vil være og hva man syns er viktigst, hvilken del av seg man fôrer Anonymkode: 48816...23f Det var et spørsmål fra min side. Jeg satte det på spissen for å få noen svar. Anonymkode: 55c3c...d54
Gregarious Skrevet 26. november 2022 #5 Skrevet 26. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva tilsier at det skulle være lettere? Såvidt jeg vet er det eneste som tilsier det kun myten om at menn er mer seksuelle vesner med sterkere drifter men det er vel ikke vitenskapelig bevist? I moderne tider er det heldigvis mer akseptert at kvinner også er seksuelle vesner med sterke drifter. Jeg er klar over at menns pung må tømmes i blandt av fysiske årsaker men denne tømmer jo seg selv ved behov uten at man trenger å runke (mest på morgenen våt flekk i senga etter hva jeg har hørt). Selv er jeg en ganske seksuell kvinne og i perioder kan jeg kjenne intenst behov for å onanere fire ganger om dagen men når jeg bestemmer meg for å ta en pause så står det bare på vilje og selvdisiplin. Det kan være hardt å avstå men samtidig har jeg avstått fra onani kanskje et år på det lengste (og sex avstått flere år) og ellers innimellom i mange måneder i strekk. Jeg ville nok tenkt jeg var utrolig svak om jeg ga etter hver gang jeg fikk lyst og det er ærlig sagt det jeg tenker om menn som ikke klarer å avstå også. Sånn jeg ser det handler det om prioriteringer, hvem man vil være og hva man syns er viktigst, hvilken del av seg man fôrer Anonymkode: 48816...23f Menn har sterke seksuell "drive" en kvinner gjennomsnittlig. Men som alt som ikke passer den feministiske-narrativ så er det mange som vil få det til å virke som denne er lik. Gjerne med å være kreativ på definisjoner og måle metoder.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #6 Skrevet 26. november 2022 Sånn bortsett fra at det å nappe løken er en handling det rent fysiologisk er vrient for kvinner å bedrive? Jeg kan gå mye lenger enn to uker uten å tenke på det, men det handler mer om jeg er aseksuell og mindre om at jeg er kvinne. Anonymkode: 90028...477 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #7 Skrevet 26. november 2022 Gregarious skrev (35 minutter siden): Menn har sterke seksuell "drive" en kvinner gjennomsnittlig. Men som alt som ikke passer den feministiske-narrativ så er det mange som vil få det til å virke som denne er lik. Gjerne med å være kreativ på definisjoner og måle metoder. Hvor er dette vitenskapelig bevist? Du kommer bare med en påstand som andre påstander om det samme. Anonymkode: 48816...23f 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #8 Skrevet 26. november 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor er dette vitenskapelig bevist? Du kommer bare med en påstand som andre påstander om det samme. Anonymkode: 48816...23f Du mener virkelig at det faktum at menn har 10-20 ganger mer testosteron ikke har noen betydning på seksualdriften? Anonymkode: bd78d...60e 2
Gregarious Skrevet 26. november 2022 #9 Skrevet 26. november 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hvor er dette vitenskapelig bevist? Du kommer bare med en påstand som andre påstander om det samme. Anonymkode: 48816...23f Jeg svarer på en påstand som ikke blir dokumentert, bevisbyrden ligger hos den som først hevder udokumentert fakta. Men på samme måte som det ikke lenger finnes "kjønn" så skal vitenskapen tilpasse seg den gjeldene ideologi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå