AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #1 Del Skrevet 26. november 2022 Så denne på kino i går, og synes den var bra, men ble temmelig kvalm. De hadde ikke behøvd å gjøre det så blodig og ekkelt, etter min mening. Timothee Chalamet og Taylor Russell er kjempedyktige skuespillere, likeså Mark Rylance i en creepy birolle, så jeg synes det er synd at horroren overskygger de mellommenneskelige relasjonene. Andre synspunkter? Anonymkode: 982e5...005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 26. november 2022 #2 Del Skrevet 26. november 2022 Vurderer å se den til uka. Liker litt ukonvensjonelle filmer. At den er blodig og ekkel tar jeg som en selvfølge egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #3 Del Skrevet 27. november 2022 Venter til den kommer på Viaplay. Elsker Timothee! Anonymkode: 4e0bd...5c7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #4 Del Skrevet 27. november 2022 Elsker Timothee. Elsker også han regissøren. Han lager ofte filmer som er utrolig bra på det mellommenneskelige, dype temaer og gode skuespillere. Kunne ønske han hadde mange flere filmer!! Har ikke sett Bones and all enda. Men gleder meg veldig til å se den! Tåler mye "ekkelt" i filmer, så regner ikke med det kommer til å bli noe problem. Sksl oppdatere mine synspunkter når jeg har sett den. Anonymkode: ba456...2a9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå