Gå til innhold

Hvordan bygge videre etter en natt sammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter årets julebord fikk jeg med meg ei jente som jeg har hatt et godt øye for med meg hjem. Vi kjenner ikke hverandre noe spessielt fra før, men intrykket jeg fikk av henne var veldig bra. Samtalen vi hadde morgenen etter fikk meg til å innse at hun er ei jeg kunne tenke meg å bli sammen med. Har sendt henne melding om at det hadde vært trivelig å funnet på noe en annen gang. Fikk da som svar: Ja det hadde det vært, men det er så synn det bare er 24 timer i døynet.. 

Svaret jeg fikk er da noe difust i min mening, og jeg heller da mot at hun ikke har serlig lyst (tviler heller ikke på at hun er opptatt siden hun er veldig sosial).

Hva blir den beste fremgangsmåten? Spørre henne rett ut om hun blir med på middag feks?

Anonymkode: e4875...456

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du venter og ser om hun tar kontakt. Du har allerede tatt intitiativ en gang, nå ligger ballen hos henne.

Anonymkode: cd887...7d0

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Basert på svaret hennes så hører hun ikke kjempeinteressert ut. Jeg støtter personen over her, ballen ligger hos henne hvis hun skulle være interessert. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg kan med 99% sikkerhet si at hun er ikke interessert. Jeg har også dratt en "har ikke tid"-unnskyldning noen ganger. Sannheten er at hadde jeg vært interessert, hadde jeg prioritert det. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Hun høres ikke interessert ut. 

Jeg vil også kommentere det at du etter bare basert på én samtale med henne mener at hun er en du kan tenke deg å bli sammen med er ganske sykelig. Mulig du har et avhengighetstilknytningsmønster men du bør bruke lang tid på å bli kjent med noens personlighet på det beste og verste, holdninger, mål, bakgrunn, fremtidsdrømmer, livsstil, humør på det verste, politisk ståsted osv før du slår fast om det er noen du vil bli sammen med. Er nok mer normalt i ditt tilfelle å si at det er en du har lyst til å bli bedre kjent med

Anonymkode: 4dcec...7e8

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Skrev hun: "så SYNN"? Hun ville aldri fått en ny melding fra meg 😀😀

Anonymkode: df2bc...b6e

• Liker 8
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Skrev hun: "så SYNN"? Hun ville aldri fått en ny melding fra meg 😀😀

Anonymkode: df2bc...b6e

Tenkte jeg også. Og skrev hun virkelig "døynet"? Det heter døgnet.

En som skriver så elendig hadde ikke jeg giddet å tekste noe videre med 😆

Anonymkode: 90fe9...f3a

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Tenkte jeg også. Og skrev hun virkelig "døynet"? Det heter døgnet.

En som skriver så elendig hadde ikke jeg giddet å tekste noe videre med 😆

Anonymkode: 90fe9...f3a

For å fortsette mobbingen her, så skjønner dere vel at dette er ts' måte å ordlegge seg på, og at det er derfor han ble avvist.  

Anonymkode: 0ad31...95b

• Nyttig 2
Skrevet

Hvorfor må hun være kjempeinteressert etter kun èn natt? Jeg er en dame og jeg ville tolket hennes svar som «hvis du foreslår noe interessant, kunne jeg vurdert det». 
Skriv til henne: Jeg vil ikke være pågående men om du finner tid en gang for å treffes på en fancy restaurant gi meg lyd». 😁 Jeg kan garantere deg, TS, at hun vil gi deg lyd ☺️

Anonymkode: f9c24...48b

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg vil også kommentere det at du etter bare basert på én samtale med henne mener at hun er en du kan tenke deg å bli sammen med er ganske sykelig. Mulig du har et avhengighetstilknytningsmønster men du bør bruke lang tid på å bli kjent med noens personlighet på det beste og verste, holdninger, mål, bakgrunn, fremtidsdrømmer, livsstil, humør på det verste, politisk ståsted osv før du slår fast om det er noen du vil bli sammen med. Er nok mer normalt i ditt tilfelle å si at det er en du har lyst til å bli bedre kjent med

HERREGUD. 

Etter ett møte så vet en jo om det er noen som KAN passe og om det er noen en vil bli mer kjent med.

Tilknytningsmønster....? Sykelig?? Dette er KG på sitt giftigste. 

Anonymkode: 17054...1fa

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

HERREGUD. 

Etter ett møte så vet en jo om det er noen som KAN passe og om det er noen en vil bli mer kjent med.

Tilknytningsmønster....? Sykelig?? Dette er KG på sitt giftigste. 

Nettopp, noen som KAN passe og som man vil bli kjent med. Les hele posten du 

Det ER sykelig å mene etter en samtale at man vil bli kjæreste med vedkommende. 

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Står ikke noen plass at vi bare har snakket sammen en gang, og etter å endelig fått snakket skikkelig med henne, og lært litt mer om hun, så er det lov å kunne tenke seg noe. 

Så sykelig er det faktisk ikke. Hadde du vært der selv, hadde du tenkt noe annet tror jeg!

Anonymkode: e4875...456

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg er enig at det for de fleste enda kanskje hadde vært litt tidlig å si om de vil bli sammen med noen etter et one night stand, men really, sykelig..? Synes du overdriver her. Og husk på at enkelte har en godt utviklet intuisjon også. Noen bare vet.

Anonymkode: 5c1ae...033

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Nei. Det er ikke SYKELIG å trnke seg å ha lyst til å kanskje bli sammen etter å ha tilbrakt en kveld, natt og formiddag sammen. En får snakket mye og kjent på mye da. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes svaret hennes høres ut som et avslag. 

Anonymkode: 07d40...9ad

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg synes svaret hennes høres ut som et avslag. 

Anonymkode: 07d40...9ad

Tja, jeg ville prøvd meg med å `tolke` svaret hennes; `det er så synd det er bare 24 timer i døgnet` med at hun mener det er for lite med 24 timer i et døgn med tid til meg. At hun skulle ønske døgnet var lenger så vi fikk mer enn 24 timer sammen😅

Anonymkode: 45965...27e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Du venter og ser om hun tar kontakt. Du har allerede tatt intitiativ en gang, nå ligger ballen hos henne.

Anonymkode: cd887...7d0

Absolutt ikke, hadde jeg tenkt. Hun svarte jo at hun kunne tenke seg det. Da må han ta "ballen" videre og komme med et konkret forslag.

Jeg har fått flere sånne meldinger lignende: Vil du treffe meg igjen? Jeg svarer f.eks: Ja, kunne vært hyggelig.

Da må han komme med noe, eller forventer han liksom at da skal jeg komme med noe ideer? Nei, det synes jeg han kan gjøre selv.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Tja, jeg ville prøvd meg med å `tolke` svaret hennes; `det er så synd det er bare 24 timer i døgnet` med at hun mener det er for lite med 24 timer i et døgn med tid til meg. At hun skulle ønske døgnet var lenger så vi fikk mer enn 24 timer sammen😅

Anonymkode: 45965...27e

Tror det blir å tolke det til sin egen fordel. Når hun sier "synd det bare er 24 timer i døgnet" mener hun at hun ikke har tid til TS (les: ikke vil ta seg tid). 

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...