Gå til innhold

Hvordan bestille ekspress hjemlevering hos Posten? Første mulige levering 5 dager frem i tid

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Venter på en pakke og ønsker å få den levert hjem. I går formiddag prøvde jeg å bestille hjemlevering i Postens app, men første mulige levering er fem dager frem i tid. Er det normalt? Jeg bor sentralt i nabokommune til Oslo. Er det noen annen måte jeg kan bestille hjemlevering på? Skulle helst fått pakken så raskt som mulig da det er en reservedel til rullestolen min. Jeg har i dag fått beskjed om at pakken er levert til Post i butikk, men jeg kommer meg jo ikke dit. Jeg må få pakken levert hjem.
Synes det er rart at det skal ta så mange ekstra dager å få pakken levert hjem, så regner med at det finnes en annen måte å bestille hjemlevering på, men jeg finner det ikke i appen. Jeg har ikke noe i mot å betale for ekspresslevering eller noen sånne tillegg. 

Anonymkode: 9ecdd...ffb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er midt i den travleste tiden, så det er ikke unormalt at det tar såpass mange dager, Du kan kanskje få noen til å hente for deg? 

Det er tusenvis av mennesker som handler på nett i disse tider og posten har ekstremt mye å gjøre

Anonymkode: 633da...93b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det ville være lurt å ta kontakt med Posten, og forklare situasjonen? Mulig de kan hjelpe deg med raskere levering hvis du forklarer hvorfor det haster?

Anonymkode: 15407...da5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Kanskje det ville være lurt å ta kontakt med Posten, og forklare situasjonen? Mulig de kan hjelpe deg med raskere levering hvis du forklarer hvorfor det haster?

Anonymkode: 15407...da5

Jeg prøvde å ringe i går formiddag og ettermiddag, men kom aldri gjennom på telefonen. Tenkte kanskje det gikk an å bestille på nettsidene, men finner ingenting. 

Skjønner at de har mye å gjøre, men det har de jo hvert år på denne tiden så de tilpasser seg vel til pakkevolumet regner jeg med. Det gikk jo veldig fort å få pakken levert til Post i butikk, så da burde det vel være mulig å få levert pakke hjem litt raskere enn fem dager, tenker jeg. 

Anonymkode: 9ecdd...ffb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...