Gå til innhold

Gjesteseng..luftmadrass

Fremhevede innlegg

Skrevet

Anbefaler å spørre i gruppen Friluftsliv Norge på Facebook. Ja det er en gruppe for friluftsliv, men om madrassen skal fraktes på buss og tog, så har de nok gode tips både for hva som er godt å ligge på, samt tar liten plass. En får også stort sett svar på det en spør om der 😉

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler en slik fra jysk som er lenket til over her. Men husk å legg ullpledd mellom madrass og laken. Lufta inne i madrassen blir iskald ! Vi bruker den på telttur om sommeren, og til ekstra gjester. Når vi bruker den her hjemme har vi også en overmadrass oppå. 

Anonymkode: 13054...875

Skrevet

https://jysk.no/hage/luftmadrasser/luftmadrasser/luftmadrass-flocked-high-b156xl203xh46
Jeg har denne. Sov på den i en måned. Jeg sover godt der, og har ikke godt sovehjerte. Luften måtte kun etterfylles to ganger ila den måneden. Lurt å ikke fylle helt opp med luft, for da kjennes den mykere - er hard når den er full.
Det eneste minuset er at den er kaldere å sove på enn en vanlig madrass. Jeg la en dundyne under lakenet, da var det varmt nok. Hadde også en kompis som sov på den  et par netter. Han frøs, før jeg la dynen under laknet

Anonymkode: 5dcb1...c02

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...