Gå til innhold

Gjesteseng..luftmadrass

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi trenger en luftmadrass som skal brukes av en 16 åring i 10 dager. Hvem er best? 

Anonymkode: eac15...fd1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sove 10 dager på en luftmadrass... Huff! Kjøp heller en skumgummimadrass, koster nesten det samme, mange gode madrasser som ikke koster mye. 😃

Anonymkode: e324e...6f5

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sove 10 dager på en luftmadrass... Huff! Kjøp heller en skumgummimadrass, koster nesten det samme, mange gode madrasser som ikke koster mye. 😃

Utfordringen er jo hvor man skal gjøre av denne skummadrassen når besøket drar. Det er ikke alle som har plass til å oppbevare ting av denne størrelsen.

Anonymkode: ee767...c6c

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Utfordringen er jo hvor man skal gjøre av denne skummadrassen når besøket drar. Det er ikke alle som har plass til å oppbevare ting av denne størrelsen.

Skumgummi madrass kan du rulle sammen og stable oppå ett skap eller bod.

De oppblåsbare madrassene er helt jævlige å ligge på. Da ligger jeg heller på hardt gulv.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De gangene jeg har blitt tildelt en sånn gjesteseng har jeg kjent lamellene gjennom madrassen. Ikke behagelig. Da er det ti ganger bedre med en luftmadrass á la denne

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg tipper det har litt å gjøre med oppbevaringsplass når den ikke er i bruk. 

Anonymkode: cf7dc...563

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Eva-Lena skrev (1 minutt siden):

Skumgummi madrass kan du rulle sammen og stable oppå ett skap eller bod.

De oppblåsbare madrassene er helt jævlige å ligge på. Da ligger jeg heller på hardt gulv.

For alle har selvsagt et skap eller en bod med ledig plass til en svær sammenrullet madrass ...   🙄

Og som TS sier skal den fraktes på tog og buss. :) 

Anonymkode: cf7dc...563

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

16- åringer klarer fint å sove så mange dager på en god luftmadrass. 

Anonymkode: d23a3...2d7

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Den kan fint rulles tett sammen, tar ikke mye plass. Madrass til 300 kr kan en også gi bort på Finn.no hvis en ikke har plass i boden. 

Skrevet

Hvor lenge skal en sånn luftmadrass vare? Min søster sier at gutten brukte den 2 ganger på korpstur. Altså 4 dager. Etter det begynte det å sive luft ut om natten 

Skrevet

Skal en madrass tilbys som gjesteseng hjemme- skumgummi

Skal en madrass brukes på reise- selvoppblåsbar

Anonymkode: 6c126...666

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Den kan fint rulles tett sammen, tar ikke mye plass. Madrass til 300 kr kan en også gi bort på Finn.no hvis en ikke har plass i boden. 

Hvem er du? Har du prøvd å bo i leilighet med liten oppbevaringsplass? 

Kan du ikke akseptere at TS ikke har plass??

Anonymkode: 6ac81...48c

• Liker 1
Skrevet

Jeg lå nettopp tre netter på en luftmadrass fra Clas Ohlsson. Jeg sov helt greit, det var bare litt uvant at den føltes vinglete.

Anonymkode: 43039...116

Skrevet

Utfordringer ned luftmadrasser at det kan bli litt kaldt pga madrassen ligger rett på gulvet og mange luftmadrasser knirker veldig mye om man beveger seg. Synes posen med luftmadrass tar ganske stor plass i skapet så man sparer ikke sååå mye plass med luftmadrass.  Jeg har sovet en del netter de siste årene på luftmadrass i klasserom og må ha med ekstra teppe under meg så det ikke blir kaldt.  

Anonymkode: 6c126...666

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er de til 500 kr dårligere? 

Kanskje ikke dårligere å sove på i utgangspunktet, men de begynner å lekke etter en tids bruk. 

Skrevet

De luftmadrassene jeg har sovet på har mistet en del av lufta i løpet av natten, samt at de er veldig kalde å sove på. Endte med å ligge to stk i en seng som var 75 cm bred i stedet.

Anonymkode: da08b...1f3

Skrevet

Luften i luftmadrassene blir kald. Jeg måtte ha tykk ulldyne under lakenet for ikke å fryse forderva. 

Anonymkode: 26e29...906

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...