Gå til innhold

Lukt i underliv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er overvektig og har store lår, det er ikke noe feil med underlivet har sjekka alt. Men det lukter fordi det ikke kommer luft til tror jeg. Noen andre med erfaringer? Hva gjør dere? 

Anonymkode: bac48...ee5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke bruk stramme bukser, bomullstruser (jeg kan fint bytte en gang i løpet av dagen for å unngå klamt underliv), sov naken. 

Anonymkode: f4a98...faa

Skrevet

Ta problemet med rota

Anonymkode: ef622...f90

Skrevet

Lukt kommer av bakterier og luft. Hvis det er rent og tørt og blir luftet så skal det ikke bli så mye lukt. Jeg selv svetter veldig mye i underlivet. Må bytte truser hvis jeg har gått en tur. Ellers tørker jeg over med litt vann når jeg går på do så at litt svette og urinrester forsvinner og så tørker jeg tørt. Hvis jeg vet at jeg skal svette mye så legger jeg litt papir i trusa som jeg senere fjerner når jeg går på do, da holder jeg meg «fresh» litt lenger. Så går jeg mye naken på underdelen hjemme. Har nesten aldri truser eller bukser på. Og viktig å tørke ordentlig etter dusj.

Det er også viktig å huske at litt lukt er helt normalt og at andre ikke kjenner den på samme måte som vi gjør. 

Jeg er gift og han «klager» først når jeg har slurvet med hygienen et par dager fast jeg føler lukten etter noen timer. 

Anonymkode: 77b80...f9d

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ta problemet med rota

Anonymkode: ef622...f90

TS her. Har gått ned 15 kg og still going, har 20 kg til jeg skal ned👍🏼

• Hjerte 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Lukt kommer av bakterier og luft. Hvis det er rent og tørt og blir luftet så skal det ikke bli så mye lukt. Jeg selv svetter veldig mye i underlivet. Må bytte truser hvis jeg har gått en tur. Ellers tørker jeg over med litt vann når jeg går på do så at litt svette og urinrester forsvinner og så tørker jeg tørt. Hvis jeg vet at jeg skal svette mye så legger jeg litt papir i trusa som jeg senere fjerner når jeg går på do, da holder jeg meg «fresh» litt lenger. Så går jeg mye naken på underdelen hjemme. Har nesten aldri truser eller bukser på. Og viktig å tørke ordentlig etter dusj.

Det er også viktig å huske at litt lukt er helt normalt og at andre ikke kjenner den på samme måte som vi gjør. 

Jeg er gift og han «klager» først når jeg har slurvet med hygienen et par dager fast jeg føler lukten etter noen timer. 

Anonymkode: 77b80...f9d

Takk, det var gode råd. Jeg sover naken og bruker bare bomull ellers. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er overvektig og har store lår, det er ikke noe feil med underlivet har sjekka alt. Men det lukter fordi det ikke kommer luft til tror jeg. Noen andre med erfaringer? Hva gjør dere? 

Bytt truse ofte, dusj ofte, Vask deg selv ofte, Er overvektig selv og har ikke opplevd dette problemet. Kanskje litt lukt etter en heftig treningsøkt men ellers bør det som vanligvis lukte nøytralt med mindre du har infeksjon. Spørs hva slags lukt det er da

Anonymkode: 66294...de0

• Liker 1
Skrevet

Men hvilken lukt er det da ?  Jeg har også vært veldig overvektig , men hadde aldri lukt i underlivet pga det .
Jeg bruker lactacyd som intimvask.
Skulle si at du kunne prøve å sove uten truse, men ser at allerede gjør det  :)
Kan du ha hormonell ubalanse, eller mener du det er svette i lysken ?

Anonymkode: 8200e...90b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...