Anonym-bruker Skrevet 26. november 2022 #1 Skrevet 26. november 2022 Testa positivt for 2 uker siden. Hadde litt feber i 2 dager, og litt vondt i halsen. Ellers ingenting. Føler meg fremdeles ikke i form, 2 uker senere. Hat ikke feber, men mye vondt I hodet. Over pannen, og litt på ene siden av hodet. Føler meg ikke bra, litt småuvel, dårlig matlyst. Og veldig sliten, orker liksom ingenting. Dere som har hatt covid, hvor lenge etter følte dere at dere ikke var i form? Har lest hodepine kan være hjerneblødning, så nå er jeg veldig redd det.. har sjelden hodepine ellers.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #2 Skrevet 26. november 2022 Du kjenner forskjell på vanlig hodepine og hjerneblødning tro meg. Jeg var i god form raskt etter jeg var syk mens en venninne fortsatt er sliten og trøttere enn normalt 3 måneder etter korona. Anonymkode: b7f31...6c5
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #3 Skrevet 26. november 2022 Er fortsatt utmattet 10 måneder senere. Har også hatt tre sykdommer etter korona som har gjort meg enda mer utmattet. Fikk influensa uten luftveissymptomer, kun muskelverk og hodepine sånn som når jeg hadde korona. Testet meg mange ganger men var negativ. To uker etter fikk jeg virus bronkitt og så lungebetennelse med hoste fra helvete. Immunforsvaret mitt er helt kaputt. Anonymkode: ea9eb...048
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #4 Skrevet 26. november 2022 Var ikke spesielt sliten, egentlig. Litt slapp en ukes tid. Ikke feber. Men hodepinen gav seg aldri. 10 mnd med hodepine nå. Sorry, ikke meningen å skremme deg. Mitt råd: legg deg ned, hold senga, slapp av. Mye lenger enn du tror. Presser du deg, varer det lenger. Anonymkode: 43e7b...06d 3
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #5 Skrevet 26. november 2022 Uvaksinert og utsnittet her. Anonymkode: 595d5...133
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #6 Skrevet 26. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Uvaksinert og utsnittet her. Anonymkode: 595d5...133 Hva er utsnittet? Anonymkode: 94ef9...c2c 6
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #7 Skrevet 26. november 2022 Jeg var dårlig bare en dag, men har vært ganske sliten i 2 uker, men det begynner å bli bedre nå 😊 Anonymkode: fe21d...792
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #8 Skrevet 26. november 2022 Har i 2022 hatt 3 runder med korona (og 12 forkjølelser!!) Syk hele tiden, og føler meg totalt utmattet. Har ikke vært spesielt syk noen av gangene. Jobber i et fysisk yrke, og er så sliten nå at jeg skjelver når jeg går og klarer knapt å løfte armene, skjønner ikke hva som skjer… Anonymkode: 88b25...8f0 2
Gjest AprilRyan Skrevet 26. november 2022 #9 Skrevet 26. november 2022 Jeg var vel syk i ca en uke, men det tok en måned til etter det før jeg følte meg som meg selv igjen. Jeg hadde ikke hodepine, men var liksom bare sliten og følte meg uvel. Litt sånn begynnelsen på en influensa.
Gjest Mysticgirl Skrevet 26. november 2022 #10 Skrevet 26. november 2022 Hodepine i en dag, kjente ikke noe til slitenhet .
Diamant Skrevet 27. november 2022 #12 Skrevet 27. november 2022 Syk en ukes tid, ikke sliten etterpå. Uvaksinert. 2 1
Sitronterte Skrevet 27. november 2022 #13 Skrevet 27. november 2022 Hodepinen er nok ikke hjerneblødning. Det er hodepinen jeg husker aller best. Den var helt ekstrem. Var sliten i flere uker etter.
netpuppy Skrevet 27. november 2022 #14 Skrevet 27. november 2022 Jeg hadde korona med forkjølelsessymptom i litt under en uke. Så var jeg veldig sliten og svimmel i rundt 3 uker etter det før jeg fikk forkjølelsessymptomene tilbake. Etter at jeg ble frisk av forkjølelsen runde to var jeg helt fin igjen og i normal form. Begge ungene hadde samme forløp som meg, mens mannen bare ble syk når vi var på vår andre runde og testet da positivt på covid.
bttb Skrevet 27. november 2022 #15 Skrevet 27. november 2022 Anonym-bruker skrev (På 26.11.2022 den 14.13): Testa positivt for 2 uker siden. Hadde litt feber i 2 dager, og litt vondt i halsen. Ellers ingenting. Føler meg fremdeles ikke i form, 2 uker senere. Hat ikke feber, men mye vondt I hodet. Over pannen, og litt på ene siden av hodet. Føler meg ikke bra, litt småuvel, dårlig matlyst. Og veldig sliten, orker liksom ingenting. Dere som har hatt covid, hvor lenge etter følte dere at dere ikke var i form? Har lest hodepine kan være hjerneblødning, så nå er jeg veldig redd det.. har sjelden hodepine ellers. Jeg har utviklet symptomer som ligner på me/cfs. I tillegg en haug med snacks tilknyttet krasj-periodene. Prøv å få tak i antivirale midler Legg deg ned Slapp av så godt du kan Gjør det i ei uke - før du ser an status Legg bort telefonen 2
zemer Skrevet 28. november 2022 #16 Skrevet 28. november 2022 Diamant skrev (10 timer siden): Syk en ukes tid, ikke sliten etterpå. Uvaksinert. Samme her. 2
Flipit Skrevet 28. november 2022 #17 Skrevet 28. november 2022 (endret) Har vært syk i nesten 4 uker nå, de 2 første var de verste, av og på feber, utmattelse, tett i hodet, mellomørebetennelse, forandret smak og luktesans og hosting. Sitter enda litt igjen, og jeg er fremdeles ganske sliten, men det tror jeg har med dårlig søvnkvalitet å gjøre, er enda tett i hodet og hoster fremdeles en del, ørene er heller ikke helt gode. Håper det gir seg snart. Tatt en vaksinedose, og er ellers frisk og under 40 Endret 28. november 2022 av Flipit
mammahjarte Skrevet 28. november 2022 #18 Skrevet 28. november 2022 Fekk det i februar, vart "skamsjuk" faktisk. Lå i senga i fire dagar med over 40 i feber til tross for to vaksiner. Mista luktesansen og smakssansen. Luktesansen kom tilbake etter tre veker, smakssansen var nedsatt i ca ein månad. Energinivået vart eigentlig greitt etter ca ei veka etter feber slutta. Pusten var heilt fin. Eg fekk intense jævlige smerter i hoftene, det var sikkelig sært faktisk. Har ei veninna som fekk korona uvaksinert når det byrja, ho sliter enormt med longcovid. 2
miss spjåk Skrevet 29. november 2022 #19 Skrevet 29. november 2022 (endret) Anonym-bruker skrev (På 26.11.2022 den 14.13): Var i fin form igjen uken etter. Mistet aldri smakssans. Kjenner ingen som har slitt med hodepine etter corona, så det bør du sjekke ut. Uvaksinert forøvrig. Endret 29. november 2022 av miss spjåk
MyCupOfTea Skrevet 30. november 2022 #20 Skrevet 30. november 2022 Vært utmattet i to uker nå, håper det gir seg snart!
Anbefalte innlegg