Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før jeg skriver det her, så jeg vet at promping og sånt er naturlig.

Jeg har holdt på med en fyr i ca 2 mnd, og det er først de siste ukene at han begynt å overnatte over helgen. Og jeg har overhørt han prompe og snyte seg når han er alene i dusjen. Jeg synes dette er veldig ekkelt og kjenner jeg får avsmak. Jeg prøver å gjøre dette så diskre jeg kan for å ikke virke mindre flott for han. Og jeg kjenner at jeg blir litt skuffet over at han ikke gjør det samme for meg. 

Hva er deres tanker rundt promping og snyting så tidlig i forholdet?

Anonymkode: 55e88...289

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykkedykker
Skrevet

Herregud, lufta må ut. Promp ivei sier jeg

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Før jeg skriver det her, så jeg vet at promping og sånt er naturlig.

Jeg har holdt på med en fyr i ca 2 mnd, og det er først de siste ukene at han begynt å overnatte over helgen. Og jeg har overhørt han prompe og snyte seg når han er alene i dusjen. Jeg synes dette er veldig ekkelt og kjenner jeg får avsmak. Jeg prøver å gjøre dette så diskre jeg kan for å ikke virke mindre flott for han. Og jeg kjenner at jeg blir litt skuffet over at han ikke gjør det samme for meg. 

Hva er deres tanker rundt promping og snyting så tidlig i forholdet?

Anonymkode: 55e88...289

Du får heller finne deg en med stomi til avføring. Da slipper du å høre på promping. Hva er problemet med snyting i dusjen?

Eller kanskje du skal slutte å være så prippen?

Du både promper og snyter deg. Når du sover så promper du, så han har nok hørt deg.

• Liker 4
Skrevet

Du åpner innlegget ditt med en tillært setning, som liksom skal vise at du er åpen og forstår.... for å avslutte med at du ikke en gang tillater at han gjør de naturlige tingene i enerom, når han er i dusjen på badet alene?!?

Du høres utrolig vanskelig og snerpete ut. Det er nok best du avslutter dette. Du har jo allerede fått avsmak, skriver du, så da var du nok ikke så forståelsesfull for naturlige funksjoner med kroppen likevel.

• Liker 5
Skrevet

Hvor tenker du at han skal kunne prompe og snyte seg om ikke i dusjen? Og hvofor står du og tjuvlytter når han dusjer?

• Liker 4
Skrevet

Mine tanker er at det er helt unødvendige ting å henge seg opp i. Du skriver at du har overhørt han i dusjen, altså gjør han det når han er alene på badet. Han tar tydelig hensyn til deg. Mer enn det syns jeg ikke man kan forlange. 

Hvis det plager deg å høre han i dusjen så får du sette på litt høy musikk i stua og holde på med andre ting mens han gjør seg ferdig. 

Anonymkode: 4d70e...2c9

• Liker 2
Skrevet

Prøv å oppholde deg på hvilken som helst annet sted enn rett utenfor baderommet neste gang han dusjer. 

Anonymkode: b2f95...cc5

• Liker 3
Skrevet
Eva-Lena skrev (57 minutter siden):

Du får heller finne deg en med stomi til avføring. Da slipper du å høre på promping. Hva er problemet med snyting i dusjen?

Eller kanskje du skal slutte å være så prippen?

Du både promper og snyter deg. Når du sover så promper du, så han har nok hørt deg.

Haha, hjelper ikke med stomi. Kommer promp uansett; som du ikke kan kontrollere eller holde inne 

Anonymkode: 0d2f1...80c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Haha, hjelper ikke med stomi. Kommer promp uansett; som du ikke kan kontrollere eller holde inne 

Anonymkode: 0d2f1...80c

Det vet jeg, men du slipper lukt. Har nært familiemedlem som hadde stomi og luktet aldri noe vondt. Uansett så er vel ts så prippen at selv de små lydene av de med stomi er støtende også.

Skrevet

Jeg syns man skal ta hensyn. Vil ikke bo med en huleboer uten manerer.. Ja lufta og snørra må ut men man kan gjøre det mer diskret! Kanskje bare si til han at du hører det veldig godt og be han dempe seg? 

Mine kjærester har jeg så å si nesten aldri hørt prompe, og en gikk alltid ut av rommet og når vi var på do så lukket vi dør til både doen, gangen i mellom og inn til stua så da satt man bak tre dører. Men til og med da så knep jeg igjen prompene mine så godt jeg kunne så de bare smøg ut når jeg var på do og ikke braka i hele blokka 

Jeg mener at promping, raping og andre ekle kroppsgreier gjør at romantikken i forholdet forsvinner og man ender opp som venner istedet. 

Anonymkode: 8c444...a53

• Liker 3
Skrevet

Jeg har et forslag til KGs nye temasang.

Anonymkode: 88e97...99c

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg syns man skal ta hensyn. Vil ikke bo med en huleboer uten manerer.. Ja lufta og snørra må ut men man kan gjøre det mer diskret! Kanskje bare si til han at du hører det veldig godt og be han dempe seg? 

Mine kjærester har jeg så å si nesten aldri hørt prompe, og en gikk alltid ut av rommet og når vi var på do så lukket vi dør til både doen, gangen i mellom og inn til stua så da satt man bak tre dører. Men til og med da så knep jeg igjen prompene mine så godt jeg kunne så de bare smøg ut når jeg var på do og ikke braka i hele blokka 

Jeg mener at promping, raping og andre ekle kroppsgreier gjør at romantikken i forholdet forsvinner og man ender opp som venner istedet. 

Om helt normale kroppsfunksjoner fremstår som ekkelt, så lurer jeg på hva du tenker å gjøre om du blir gift og gammel og lufta smyger seg ut uten at du har kontroll når du reiser deg opp av stolen eller senga??

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Eva-Lena skrev (8 timer siden):

Det vet jeg, men du slipper lukt. Har nært familiemedlem som hadde stomi og luktet aldri noe vondt. Uansett så er vel ts så prippen at selv de små lydene av de med stomi er støtende også.

Du skrev eksplisitt at man slipper å høre promping fra en med stomi.. Innlegget har for øvrig ingenting med lukt å gjøre. Men jo, det kan lukte ganske så stramt av stomi.

Anonymkode: a4f62...bc9

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvordan kan han gjøre det mer diskret enn i dusjen alene? 

Forøvrig lager stomier lyd når de fiser igså, til den som skrev om det

• Liker 1
Skrevet

Jeg er enig i at det ikke akkurat er så kult å høre daten prompe og snyte seg i dusjen, jeg syntes forøvrig det er ekkelt med dem som står i dusjen og blåser snørra si ut av nesa. Vi jenter har jo en tendens til å prøve å skjule både av vi promper og bæsjer, og jeg syntes egentlig det er litt fint om partneren hvertfall FORSØKER det samme. Det er vanskelig å unngå å høre hva som skjer på badet i mange leiligheter, fordi de er små for eksempel. Du kan forsøke å sette på musikk / airpods eller lignende neste gang han dusjer. 

Jeg datet en kar en gang som prompet enormt mye og høylytt når han trodde jeg sov. Jeg skjønner jo at han ikke tenkte på at jeg muligens ikke sov, der jeg lå med lukkede øyne i senga, men syntes det var noe ekkelt ved å høre på han sitte å presse ut den ene fisen etter den andre bare cm fra meg😅 jeg hadde ALDRI gjort det samme. 

Vi må vel nesten bare akseptere at mange menn har et annet syn på disse tingene enn oss. Men å blåse snørra si i dusjen er så turn off at jeg orker ikke engang..

Anonymkode: 8656f...be9

• Liker 1
Skrevet

Du tåler ikke at han snyter seg eller promper på badet? Tåler ikke at han er et menneske? Bedre at han fiser og snørrer på deg, eller? 

Eventuelt får vondt i magen og drar hjem istedenfor.

Du høres ut som et skikkelig snøflak. 

Anonymkode: d67a5...92c

• Liker 2
Skrevet

Det er jo helt naturlig og han tar jo hensyn. Han er jo aleine på badet. Det jeg syns og er rart med folk det er at enkelte får så fort avsmak av andre, jeg har alltid vært sånn at i begynnelsen av forhold så er jeg mye mer tolerant ovenfor alt slikt. Tåler mye mer av slike ting fra menn jeg er forelska i enn fra andre. 

• Liker 3
Skrevet

Hvor mener du han skulle gjort det?

Anonymkode: eb4c4...2e7

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Her fikk jeg en kraftig allergisk reaksjon på en dessert tidlig i forholdet. Fikk voldsomme magesmerter med tilhørende promping, skulle sove hos kjæresten og det endte opp med å bli ganske så morsom. Heldigvis hadde han to enkle dyner, luften som kom ut med høytrykk, luktet ikke blomster….

Anonymkode: 789f1...38e

• Liker 1
Skrevet

Hadde en gang en kjæreste som mente at jeg skulle være lydløs.

Gjett hvem av oss som er singel i dag...

Anonymkode: 48596...a7b

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...