Gå til innhold

Leser ofte her inne om stor aldersforskjell mellom de som dater. Hvordan møtes de egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er ikke en tråd hvor jeg ønsker tips til hvordan jeg skal møte yngre jenter, for jeg har ingen fetisj for det og kan fint finne meg noen på egen alder, men jeg blir litt nysgjerrig.

Jeg er ikke gammel, men det skal veldig mye til for at jeg i det hele tatt er rundt ti år yngre kvinner/jenter i hverdagen. Jeg har noen kollegaer, men utenom det møter jeg de ikke. Venners venner er tross alt ikke i den alderen. Hvordan kan det da ha seg at så mange dater noen som er mye yngre eller eldre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjæresten min er 9 år eldre og vi møttes via felles venner innen online gaming.

Anonymkode: 75ae3...4bb

• Liker 1
Skrevet

Er jo ikke noe vanskelig det, matche på happen feks 👍

Skrevet

Man treffes overalt, gjennom venner og bekjente, ute på kafe/restaurant/pub, jobb, køen på Rema osv.

Selv møtte jeg min eks ute på kafe.

Ellers så treffes vel mange gjennom apper og slikt i disse dager.

Anonymkode: 1204e...08f

• Liker 1
Skrevet

Kjæresten min er 12 år yngre. Vi møttes på byen.

Anonymkode: 92741...e12

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Samboeren min er 17 1/2 år yngre enn meg og vi møttes i bursdagen til en felles kollega. Vi jobber på samme arbeidssted, men i ulike avdelinger og det er over 200 ansatte, så vi hadde ikke møttes før.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Gjest Sommerkveld
Skrevet

21 års forskjell mellom meg og min, og vi møttes gjennom felles interesser. 

Skrevet

Datet en 10 år yngre mann. Han er broren til en god venninne av meg så sånn møtte jeg han. Ble ikke noe mere da🙂

Anonymkode: c11f0...cc9

• Nyttig 1
Skrevet

16 år aldersforskjell, møttes gjennom felles venner. Vi har 20 års jubileum i år. 

Anonymkode: 14f68...5c4

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

21 års aldersforskjell, møttes under en gallamiddag på bransjetreff. Sendte han en melding på Linkedin med nummeret mitt noen dager etter:fnise:

Endret av Safiye
Skrevet

Møttes på nudist Strand 7 års forskjell

Anonymkode: c2cae...6b4

• Nyttig 1
Skrevet

Møtte min 16 år yngre mann  på byen og min 12 år yngre ex møtte jeg hos et vennepar.

Anonymkode: 1aeca...536

Skrevet

16 års forskjell, møttes på jobb.

Anonymkode: 2f4ab...b7d

Skrevet

Sykt store aldersforskjeller, kan umulig være normalen dette her. Nesten ekkelt med 20 års aldersforskjell.

Anonymkode: c8f9f...05e

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Majer skrev (22 timer siden):

Dette er ikke en tråd hvor jeg ønsker tips til hvordan jeg skal møte yngre jenter, for jeg har ingen fetisj for det og kan fint finne meg noen på egen alder, men jeg blir litt nysgjerrig.

Jeg er ikke gammel, men det skal veldig mye til for at jeg i det hele tatt er rundt ti år yngre kvinner/jenter i hverdagen. Jeg har noen kollegaer, men utenom det møter jeg de ikke. Venners venner er tross alt ikke i den alderen. Hvordan kan det da ha seg at så mange dater noen som er mye yngre eller eldre?

Hvilken alder snakker vi om?

Skrevet

Møtte min 22 år eldre kjæreste via fetlife.

Anonymkode: fe292...84b

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Sykt store aldersforskjeller, kan umulig være normalen dette her. Nesten ekkelt med 20 års aldersforskjell.

Anonymkode: c8f9f...05e

Hvorfor synes du det er ekkelt? Synes du det er greit om man kaller forhold mellom f.eks. en hvit og en mørk for ekkelt også? Eller at homofile forhold er ekkelt?

Synes sånne som deg må ta seg sammen og akseptere at ikke alle tenker som deg.

Anonymkode: fe292...84b

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Noen er veldig opptatt av at alle de en har i bekjentskaper skal være omtrent nøyaktig like gammel som de selv. Jeg er det ikke. Har venner som er betraktelig eldre enn meg selv og yngre. Jeg møter stadig nye mennesker igjennom fritidsinteresser, hobby, felles bekjente, osv osv. Hvor gammel de er er det siste jeg er opptatt av igrunn. Så jeg traff min ektemann som er 19 år eldre igjennom en felles hobby (tilknytning hund og hundetrening der det er et stort miljø med mennesker med ulik bakgrunn, ulik alder. Vi har vært sammen i 17 år nå.

Anonymkode: 09385...28a

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Noen er veldig opptatt av at alle de en har i bekjentskaper skal være omtrent nøyaktig like gammel som de selv. Jeg er det ikke. Har venner som er betraktelig eldre enn meg selv og yngre. Jeg møter stadig nye mennesker igjennom fritidsinteresser, hobby, felles bekjente, osv osv. Hvor gammel de er er det siste jeg er opptatt av igrunn. Så jeg traff min ektemann som er 19 år eldre igjennom en felles hobby (tilknytning hund og hundetrening der det er et stort miljø med mennesker med ulik bakgrunn, ulik alder. Vi har vært sammen i 17 år nå.

Anonymkode: 09385...28a

Nei stemmer ikke helt. Yngre kvinner la oss si 19-20 kan fint date noen som er 3-7 år eldre, mens kvinner i 23-26 dater gjerne samme alder eller 1-2 år eldre. Kvinner 27-30 dater 1-2 yngre og kvinner 30+ dater gjerne 3-4 år yngre.

Anonymkode: 0dcad...3a5

• Liker 2
Skrevet

Jeg traff min mann som er 10 år eldre enn meg, på en bar en tidlig fredag kveld. Han hadde stoppet innom der for en etter jobb øl, og jeg hadde gått innom for å ta en øl med venner etter vi hadde hatt den sen lunsj. Kom i snakk og det sa klikk. Vi bor nå i sammen på 8 året ❤️ 

Anonymkode: 981b5...259

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...