Gå til innhold

Noen som vet hvor man kan finne denne lampa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lette etter mine to, men tror jeg kastet dem da de ikke funket. Fikk de i julegave et år for noen år siden og var veldig glad i dem, men finner de ikke lenger 😔

Noen som kanskje vet om noen lignende? Eller hvilken butikk som kanskje har solgt de?

2E300CC8-DA8B-4EE1-9EB0-5756206C26B0.jpeg

Anonymkode: 6eed4...f30

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jula/Biltema ? 🙂

Skrevet
3 minutter siden, Maskinfører said:

Jula/Biltema ? 🙂

Har du lenke til produktet hos Jula eller Biltema? Finner det ikke.

Anonymkode: 2ee20...c13

Skrevet

SNØBALL Ledlys | Bohus

Bohus har hatt den i sortimentet, men det ser dessverre ikke ut som den produseres lenger.

Anonymkode: 622eb...7e8

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

SNØBALL Ledlys | Bohus

Bohus har hatt den i sortimentet, men det ser dessverre ikke ut som den produseres lenger.

Anonymkode: 622eb...7e8

Kjipt 😔 tusen takk!

Skrevet (endret)

Spar meg. Du legger ut en skjermdump som sier hvor du kan kjøpe det, men som krever innlogging … hmmm.

Endret av Helene1982
Skrevet
Helene1982 skrev (29 minutter siden):

Spar meg. Du legger ut en skjermdump som sier hvor du kan kjøpe det, men som krever innlogging … hmmm.

Man ser jo bildet? Skjønner ikke hva som er problemet. Jeg har ikke logget meg inn noen steder. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Man ser jo bildet? Skjønner ikke hva som er problemet. Jeg har ikke logget meg inn noen steder. 

Og altså, det er kun reservepærer, men ikke selve lampa. 

Skrevet

finn.no er alltid en mulighet, men iom at det ikke selges mer (iallfall ikke i år) så kan det bli vanskelig å holde i stand.

Skrevet
Helene1982 skrev (42 minutter siden):

Du virker jo generelt som en hyggelig og omgjengelig person. 🙄 Lurer på om du er mindre krass irl enn du fremstår her inne? 😅

Anonymkode: ee34a...c5b

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du virker jo generelt som en hyggelig og omgjengelig person. 🙄 Lurer på om du er mindre krass irl enn du fremstår her inne? 😅

Anonymkode: ee34a...c5b

Nei, jeg er generelt potte sur 🤷‍♀️

Skrevet

Du kan få kjøpe av meg. Har to som ikke brukes lengre 😊

Anonymkode: 7aa3f...d9c

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Og altså, det er kun reservepærer, men ikke selve lampa. 

Det er litt logisk å tenke at selger de reservepærer, så kan de jo ha lampa også. 

Men er det noen år siden du fikk den, så er vel sannsynligheten stor for at den er gått ut av produksjon. 

Kan være en mulighet å lete på finn eller innom gjenbruksbutikker. Eller legge ut en forespørsel om lampen på en kjøp,selge eller gi bort gruppe på Facebook.

Skrevet

Det ligger noen på finn.no

Anonymkode: 19b1a...f78

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...