AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #1 Skrevet 26. november 2022 Hei. Har fått beskjed om for lite fostervann/fostervann i nedre normalområde (helt på grensa). Noen andre med erfaring rundt dette? Hvordan ble dere fulgt opp? Ble fødsel satt i gang før termin? Setter pris på om noen vil dele sine erfaringer, finner så lite rundt dette på nett.. Anonymkode: a0334...a1d
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #2 Skrevet 26. november 2022 Ble avdekket lite fostervann på overtidskontroll 7 dager over termin og ble derfor satt i gang dagen etter. Anonymkode: 7bcc4...ce0
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #3 Skrevet 26. november 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ble avdekket lite fostervann på overtidskontroll 7 dager over termin og ble derfor satt i gang dagen etter. Anonymkode: 7bcc4...ce0 Takk for svar! ts Anonymkode: a0334...a1d
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #4 Skrevet 26. november 2022 De avdekket lite fostervann + veldig høy puls til babyen ved en kontroll i uke 37+ noen dager, jeg ble sendt med ambulansefly til nærmeste kvinneklinikk. Pulsen gikk ned, fostervannsmengden ble målt til mye høyere på kvinneklinikken, så jeg ble sendt hjem. Avdekket på ny lite fostervann ved overtidskontroll 7 dager over termindato, ble satt i gang. Tok 3 dager, endte i keisersnitt pga navlesnoren var rundt hals og armer så babyen kom ikke ned og ut. Mer enn nok fostervann, sa de når de tok vannet dog. Anonymkode: d1c07...438
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #5 Skrevet 27. november 2022 Jeg hadde veldig lite fostervann , ble oppdaget tilfeldig ved ultralyd , barnet var ute 35 min senere (uke 32) Anonymkode: 92815...08f
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #6 Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): De avdekket lite fostervann + veldig høy puls til babyen ved en kontroll i uke 37+ noen dager, jeg ble sendt med ambulansefly til nærmeste kvinneklinikk. Pulsen gikk ned, fostervannsmengden ble målt til mye høyere på kvinneklinikken, så jeg ble sendt hjem. Avdekket på ny lite fostervann ved overtidskontroll 7 dager over termindato, ble satt i gang. Tok 3 dager, endte i keisersnitt pga navlesnoren var rundt hals og armer så babyen kom ikke ned og ut. Mer enn nok fostervann, sa de når de tok vannet dog. Anonymkode: d1c07...438 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg hadde veldig lite fostervann , ble oppdaget tilfeldig ved ultralyd , barnet var ute 35 min senere (uke 32) Anonymkode: 92815...08f Takk for at dere deler deres erfaringer! Anonymkode: a0334...a1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå