AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #1 Del Skrevet 26. november 2022 Jeg har kommet over dette produktet, har det virkelig noe virkning eller er det bare tull? jeg har blodpenis, den er svært svært liten ved slapp tilstand, ikke større enn lillefingeren men blir ca 14 cm ved erigert, tykkelsen er ikke målt https://www.nytelse.no/storre-penis/male-edge-pro-penisforlenger/menn/ Anonymkode: 62b53...bac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 26. november 2022 #2 Del Skrevet 26. november 2022 Kvinne her. Med dine 14 cm har du jo ikke behov for noe penisforlenger. Du har allerede en fin lengde. Jeg har hørt at slike er skadelige. Det er en bruker her inne (husker ikke brukernavnet) som har fått permanente skader på penis, smerter og ereksjonssvikt etter bruk av en slik. Du finner ham nok om du søker litt. Så bare dropp det, du. Du vil jo ikke risikere å ødelegge deg fullstendig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #3 Del Skrevet 26. november 2022 Det er ikke noe du bør gjøre. Det kan gi vevsskader, og i verste fall mister du ereksjonen for resten av livet. Vet hvordan det er med en grower med slike dimensjoner. Det er helt vanlige mål, ikke noe uvanlig. Og: Damene synes bare det er spennende at den vokser så mye under deres hender 🤗 Anonymkode: ae1dc...34a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåjojo Skrevet 26. november 2022 #4 Del Skrevet 26. november 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Det er ikke noe du bør gjøre. Det kan gi vevsskader, og i verste fall mister du ereksjonen for resten av livet. Vet hvordan det er med en grower med slike dimensjoner. Det er helt vanlige mål, ikke noe uvanlig. Og: Damene synes bare det er spennende at den vokser så mye under deres hender 🤗 Anonymkode: ae1dc...34a Helt enig! Digger at mannen har en grower😁 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #5 Del Skrevet 26. november 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har kommet over dette produktet, har det virkelig noe virkning eller er det bare tull? jeg har blodpenis, den er svært svært liten ved slapp tilstand, ikke større enn lillefingeren men blir ca 14 cm ved erigert, tykkelsen er ikke målt https://www.nytelse.no/storre-penis/male-edge-pro-penisforlenger/menn/ Anonymkode: 62b53...bac Slikt virker ikke. 14cm er helt normal størrelse, selv om "alle" damene på KG stadig har seg med 20+ , så er faktum følgende, 90% har kukk mellom 12-16, 5% har under, 5% har over. Gjennomsnittet i Norge er 13-14. Anonymkode: df22a...a6e 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #6 Del Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (På 26.11.2022 den 10.06): Jeg har kommet over dette produktet, har det virkelig noe virkning eller er det bare tull? jeg har blodpenis, den er svært svært liten ved slapp tilstand, ikke større enn lillefingeren men blir ca 14 cm ved erigert, tykkelsen er ikke målt https://www.nytelse.no/storre-penis/male-edge-pro-penisforlenger/menn/ Anonymkode: 62b53...bac Penis er nok lang nok. Prøv heller en pumpe. Da blir du tykkere, noe de fleste kvinner liker mer enn en lengre. . Anonymkode: e843a...28e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå