Gå til innhold

Vurderer kjøp av penisforlenger, men har det noe virkning?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har kommet over dette produktet, har det virkelig noe virkning eller er det bare tull? 
jeg har blodpenis, den er svært svært liten ved slapp tilstand, ikke større enn lillefingeren men blir ca 14 cm ved erigert, tykkelsen er ikke målt 

https://www.nytelse.no/storre-penis/male-edge-pro-penisforlenger/menn/

Anonymkode: 62b53...bac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinne her. Med dine 14 cm har du jo ikke behov for noe penisforlenger. Du har allerede en fin lengde.

Jeg har hørt at slike er skadelige. Det er en bruker her inne (husker ikke brukernavnet) som har fått permanente skader på penis, smerter og ereksjonssvikt etter bruk av en slik. Du finner ham nok om du søker litt.

Så bare dropp det, du. Du vil jo ikke risikere å ødelegge deg fullstendig.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe du bør gjøre. Det kan gi vevsskader, og i verste fall mister du ereksjonen for resten av livet.

Vet hvordan det er med en grower med slike dimensjoner. Det er helt vanlige mål, ikke noe uvanlig. Og: Damene synes bare det er spennende at den vokser så mye under deres hender 🤗

Anonymkode: ae1dc...34a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Det er ikke noe du bør gjøre. Det kan gi vevsskader, og i verste fall mister du ereksjonen for resten av livet.

Vet hvordan det er med en grower med slike dimensjoner. Det er helt vanlige mål, ikke noe uvanlig. Og: Damene synes bare det er spennende at den vokser så mye under deres hender 🤗

Anonymkode: ae1dc...34a

Helt enig! Digger at mannen har en grower😁

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg har kommet over dette produktet, har det virkelig noe virkning eller er det bare tull? 
jeg har blodpenis, den er svært svært liten ved slapp tilstand, ikke større enn lillefingeren men blir ca 14 cm ved erigert, tykkelsen er ikke målt 

Slikt virker ikke. 14cm er helt normal størrelse, selv om "alle" damene på KG stadig har seg med 20+ , så er faktum følgende,

90% har kukk mellom 12-16, 5% har under, 5% har over. Gjennomsnittet i Norge er 13-14.

Anonymkode: df22a...a6e

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.11.2022 den 10.06):

Penis er nok lang nok.

Prøv heller en pumpe. Da blir du tykkere, noe de fleste kvinner liker mer enn en lengre.

.

Anonymkode: e843a...28e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...