Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2005 #21 Skrevet 9. desember 2005 For noen år siden fikk jeg en kronisk sykdom som gjorde at jeg måtte ta store doser kortison i 3-4 mnd. På grunn av dette fikk jeg mange strekkmerker på innsiden av bena, rompa og hoftene(og ja de syns fortsatt godt). Er dette veldig turnoff? bør jeg si ifra til en eventuell kjæreste før vi går til sengs? Det er så kjipt å komme med en negativ overraskelse, da.. De gangene jeg har ligget med noen har jeg bare holdt meg under dyna og passet på at lyset var av.. Det funker jo ikke akkurat i lengden, også fører det til at jeg blir så nervøs at jeg sliter med å fån opp å greier (har jo vært full og, så..) ← Hallo.....hei, jeg heter Per og har strekkmerker, bare så du vet det? nei, tror ingen "voksne" jenter vil bry seg med slikt. Den dagen damen din får barn, så er strekkmerker en del av hverdagen i alle år. Både på pupper og lår. Har da aldri hørt en MANN si at det er turn off, etter at jenta har fått det.
Trampe Skrevet 10. desember 2005 #22 Skrevet 10. desember 2005 Jeg hadde ikke brydd meg om det i det hele tatt! Min mann har også noen, men jeg hadde sett han naken en del ganger før jeg i det hele tatt la merke til de. Og de har ingen betydning for sexlivet vårt.
Gjest Betty Boop Skrevet 10. desember 2005 #23 Skrevet 10. desember 2005 En kvinne som er forelsket ser ingen fysiske skavanker! Og strekkmerker er ærlig talt ingenting å henge seg opp i. Kropp er vakkert, ikke gjem deg.
Leo Skrevet 10. desember 2005 #24 Skrevet 10. desember 2005 (endret) Hvis jeg skal begrunne det nærmere, så kan jeg si at min kjære har arr etter en ulykke de fleste av oss ville ha dødd av. En knust fot og en stiv hofte er ikke så morsomt... Synes ikke i det daglige, men vanskelig i sengen! Det viser seg at nakken og kjeven min har fått en grundig smell i en bilulykke, så da stiller vi på noenlunde like fot! Klarer dessuten ikke stå på knærne lenger p.g.a. at de svikter ved den minste belastning. Idrettskade... Et strekkmerke eller to spiller absolutt ingen rolle! Skulle egentlig ønske jeg traff en mann med så lite "skavanker " jeg... (Vi er ikke "steingamle", nei...) Endret 10. desember 2005 av Leo
Gjest Kamber Skrevet 10. desember 2005 #25 Skrevet 10. desember 2005 Nei, det hadde jeg ikke brydd meg om i det hele tatt.. Enten det er hår, føflekker, bilringer, strekkmerker eller hva som helst, spiller det ingen som helst rolle når jenta har lyst på deg Lysten blir ikke borte på grunn av sånt! Så ikke tenk på det! Slå deg løs istedet!!!
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2005 #26 Skrevet 11. desember 2005 typen min har endel strekkmerker pga han har gått litt opp å ned i vekt om hverandre, syns ikke dette gjør noenting, er selvfølgelig ikke FINT men bryr meg ikke noe, alle har litt strekkmerker og han ser ikke ut til å bry seg spesielt mye selv, han har god selvtillit og jeg syns han er helt nydelig uansett. god selvtillit er sexy.
Dagoberta Skrevet 11. desember 2005 #27 Skrevet 11. desember 2005 Strekkmerker vil gjøre deg mindre fysisk attraktiv. Ingen vits i å late som noe annet. ← Tull. Ingen smarte jenter ville latt seg skremme bort av noen strekkmerker - og er de så lettskremte, er det like greit å finne det ut i starten
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2005 #28 Skrevet 13. desember 2005 Jeg hadde sansynligvis ikke sett dem engang.... Jeg er dårlig til å legge merke til sånne detaljer, og gutter er ofte litt røffe i overflaten da de har mer hårvekst på legger og lår feks. Har selv noen strekkmerker på puppene, men de er nesten usynlige nå.
Gjest personlig Skrevet 16. desember 2005 #29 Skrevet 16. desember 2005 Nei, jeg personlig har ikke reagert på strekkmerker. Er enig at de aller fleste damer er nok voksne nok til å ikke bry seg. De som bryr seg om slikt er enten ekstremt overflatiske eller så er de kanskje ikke forelsket nok? Det største problemet som Tom Krus sa er nok problemet med dårlig selvtillit. Jeg har tidligere i livet hatt perioder med dårlig selvtillit over deler av kroppen min, og jeg har løst det på følgende måte: Er det ONS eller lignende sier jeg noe ala at jeg er usikker på om jeg vil, når vi kommer så langt som å ta skrittet til å bestemme oss for å gjøre det. Og da spør vedkommende hvorfor eller noe i den dur og da kan jeg legge frem at jeg har en anelse kompleks for det og det, og nok litt redd for dårlige reaksjoner. Er det rett person (som det er) så sier vedkommende det ikke er noe problem. Er det noe seriøst eller en stor forelskelse ville jeg ha tatt det opp i en samtale før vi hadde kommet så langt som til sengs. Det er jo ofte jeg sitter i gode samtaler med slike personer, og da passer det godt å ta opp noe personlig. Tror de aller fleste vil kjenne seg i igjen i slike problemstillinger, men først og fremst vil de aller fleste sette pris på ærligheten. Mange synes det er turn-on. Vel og merke vil jeg presisere å være ærlig, og det er å vise sårbarheten sin på en enkel måte som mulig. Har aldri, og understreker ALDRI, sagt det til noen for å fiske etter kompliment. Det er noe jeg virkelig ikke liker, og folk som fisker etter komplement er nok turn-off for veldig mange tror jeg. Er du i kategorien hvor du tror du lettest vil fiske etter komplement/gjøre det for å fiske etter komplement, så la vær å si noe. Altså: Ærlighet/tørre å være sårbar er å være sterk (positiv egenskap) Å fiske etter komplement er å være utrolig usikker (negativ egenskap)
Gjest GreenSky Skrevet 16. desember 2005 #30 Skrevet 16. desember 2005 Strekkmerker vil gjøre deg mindre fysisk attraktiv. Ingen vits i å late som noe annet. ← Overflatisk...
Gjest Pjusk Skrevet 16. desember 2005 #31 Skrevet 16. desember 2005 Strekkmerker hadde jeg virkelig brydd meg null & niks om!! Jeg synes ikke du skal tenke på det i dethele tatt. Jeg ville derimot sett på det som litt rart om du skulle "advare" meg før vi gikk til sengs.
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2005 #32 Skrevet 16. desember 2005 Strekkmerker hadde jeg ikke tenkt noe over, jeg er jente og har et par av de selv..
Gjest personlig Skrevet 16. desember 2005 #33 Skrevet 16. desember 2005 Jeg ville derimot sett på det som litt rart om du skulle "advare" meg før vi gikk til sengs. ← For meg så er det å ha god kommunikasjon en forutsetning for å ha god sex. Og for meg så begrenses ikke kommunikasjonen til tekniske detaljer. Kommunikasjonen bør handle om ALT MULIG som berører sexlivet. Folk er forskjellige, men har aldri opplevd negative reaksjoner eller at folk blir perpleks. Heller det motsatte.
Gjest Pjusk Skrevet 16. desember 2005 #34 Skrevet 16. desember 2005 For meg så er det å ha god kommunikasjon en forutsetning for å ha god sex. Og for meg så begrenses ikke kommunikasjonen til tekniske detaljer. Kommunikasjonen bør handle om ALT MULIG som berører sexlivet. Folk er forskjellige, men har aldri opplevd negative reaksjoner eller at folk blir perpleks. Heller det motsatte. ← Joda, folk er forskjellige. Og selvfølgelig er god kommunikasjon viktig. Og hadde noen sagt noe slikt til meg hadde jeg selvfølgelig nikket og smilt og sagt det var bra man er åpen bla bla bla. Fordi jeg hadde skjønt at dette tydligvis var noe som betydde mye for deg. Men det er omtrent som jeg skulle sagt: "Ja, la oss etablere et forhold og gå til sengs. Men jeg har altså appelsinhud og hengepupper...." Jeg kan skjønne at man kan snakke med slikt med partneren sin, det er ikke det. Men når trådstarter spør "Bør jeg si ifra til en eventuell kjæreste før vi går til sengs?", mener jeg nei!! For meg er det som om jeg skulle gått til sengs med en kjæreste første gangen og han hadde informert meg om at han hadde hår på ryggen, arr på magen eller en deformert tå... So what??
hecuba Skrevet 16. desember 2005 #35 Skrevet 16. desember 2005 Jeg har strekkmerker, og det er ikke noe problem for han(enten det eller så har han ikke sett de). Han har strekkmerker, og det er ikke noe problem for meg.
hecuba Skrevet 16. desember 2005 #36 Skrevet 16. desember 2005 Følte bare for å nevne at de som løfter vekter briefer når de først får strekkmerker.. Folk er forskjellige..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå