Gjest Gjest_gutt_* Skrevet 9. desember 2005 #1 Skrevet 9. desember 2005 For noen år siden fikk jeg en kronisk sykdom som gjorde at jeg måtte ta store doser kortison i 3-4 mnd. På grunn av dette fikk jeg mange strekkmerker på innsiden av bena, rompa og hoftene(og ja de syns fortsatt godt). Er dette veldig turnoff? bør jeg si ifra til en eventuell kjæreste før vi går til sengs? Det er så kjipt å komme med en negativ overraskelse, da.. De gangene jeg har ligget med noen har jeg bare holdt meg under dyna og passet på at lyset var av.. Det funker jo ikke akkurat i lengden, også fører det til at jeg blir så nervøs at jeg sliter med å fån opp å greier (har jo vært full og, så..)
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2005 #2 Skrevet 9. desember 2005 jeg er en dame på 36 som har flust av strekkmerker på magen og lårene etter fødsel. Jeg har til gode å se flere strekkmerker på magen hos andre, og jeg er ikke spesielt lubben heller. Strekkmerkene mine har vel mer spilt enn rolle for meg selv ( og sjøltilliten min) enn det har vært for de jeg har vært sammen med. Om en dame virkelig er så overfladisk at forholdet avhenger om det er strekkmerker der eller ei, ja så burde du være glad du ble kvitt henne. Jo før jo bedre!
Gjest TomKrus Skrevet 9. desember 2005 #3 Skrevet 9. desember 2005 Den største turnoffen ved slike merker er om de gir deg dårlig selvtillitt. Du vil skremme vekk flere jenter ved dårlig selvtillitt, enn noen ubetydelige strekkmerker. De færreste av oss ser ut som retusjerte fotomodeller, så jeg ville ikke ha brydd meg.
Gjest gjest1 Skrevet 9. desember 2005 #4 Skrevet 9. desember 2005 Tror strekkmerkene har større betydning for deg enn for partneren. Jeg hadde ikke brydd meg en om de ihvertfall( jeg har nok med mine egne merker...hehe...) Om det er noen trøst: merkene blir lysere og mindre synlige med årene!
Gjest GreenSky Skrevet 9. desember 2005 #5 Skrevet 9. desember 2005 Det hadde ikke vært noe problem for meg.
Gjest Melk Skrevet 9. desember 2005 #7 Skrevet 9. desember 2005 Det hadde jeg ikke brydd meg om. Har selv kraftige arr på en del merkelige steder man ikke ser før jeg har kledd av meg. Har ikke akkurat virket som om det er turn off, når man først har kommet så langt. Aldri opplevd at noen ahr laget noe nummer ut av det i det hele tatt.
Hu i Svingen Skrevet 9. desember 2005 #8 Skrevet 9. desember 2005 Hadde ikke spilt noen som helst rolle
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 9. desember 2005 #9 Skrevet 9. desember 2005 Så da er det bare å gi f og late som de ikke er der, da..(?) Lettere sagt enn gjort, men jeg skal i allefall prøve...
Leo Skrevet 9. desember 2005 #10 Skrevet 9. desember 2005 Hadde overhodet ikke spilt noen rolle for meg heller! Strekkmerker er jo bare arr! Slapp av kos deg!
minienthe Skrevet 9. desember 2005 #11 Skrevet 9. desember 2005 (endret) ikke det enkleste men absolutt det beste, hvis jenta bryr seg om sånt så er hun ikke noe å samle på, spør hun så svar så ærlig som du er komfortabel men men du har ingen grunn til å være flau. jeg har selv merker etter lignende behandlig men har aldri opplevd kommentarer pga dette. lykke til Endret 9. desember 2005 av smulemor
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2005 #12 Skrevet 9. desember 2005 Oki, blei litt klokere nå.. Tusen takk for gode seriøse svar! har egentlig alltid tenkt at hvis jeg møter på ei jente som ikke vil ha noe med meg gjøre på grunn av strekkmerkene, er hun ikke noe å samle på. Men det hadde jo vært en skikkelig nedtur allikevel.. Lurte egentlig mest på hvordan jeg skulle forholde meg til det selv. og det vet jeg nå
Hu i Svingen Skrevet 9. desember 2005 #13 Skrevet 9. desember 2005 Hvis hun først er interessert i å se deg uten klær, så er det ikke for å lete etter skavanker. Dessuten har hun kanskje noen selv? Tviler på at hun vil feste seg ved det i det hele tatt:
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2005 #14 Skrevet 9. desember 2005 Jeg tviler påat jeg hadde lagt merke til strekkmerken dine. Bare glem dem og nyt kroppen din. PS! Jenter har veldig ofte strekkmerker på både pupper og hofter. Mange av oss utviklet oss fort da vi kom i puberteten. Jenter som har født barn har også ofte strekkmerker. De fader som regel også med årene og blir kun små hvite merker.
Gjest 2324 Skrevet 9. desember 2005 #15 Skrevet 9. desember 2005 Sambo har noen strekkmerker.. Har aldri tenkt på dem i det hele tatt.. Han hadde det på samme måten som deg, men jeg pleier å si at det ser ut som om han har sloss med en bjørn..
Gjest Kålungen Skrevet 9. desember 2005 #16 Skrevet 9. desember 2005 Hadde jeg ikke brydd meg om! Har selv strekkmerker etter graviditet, + 3 andre arr på magen etter operasjon. Tror de fleste har noe de har litt komplekser for.
Gjest gjest1 Skrevet 9. desember 2005 #17 Skrevet 9. desember 2005 Det hadde jeg ikke brydd meg om. Har selv kraftige arr på en del merkelige steder man ikke ser før jeg har kledd av meg. Har ikke akkurat virket som om det er turn off, når man først har kommet så langt. Aldri opplevd at noen ahr laget noe nummer ut av det i det hele tatt. ← Samme her - ett som ser ut som et knivstikk på låret, og et langt ett tvers over puppen pga brystkreft.. Hvordan skal jeg kunne si noe på andre folks eventuelle strekkmerker? Jeg har forresten noen av dem selv også. Nei du gutt - ikke tenk på det du.
zenus Skrevet 9. desember 2005 #18 Skrevet 9. desember 2005 kjæresten min har også et par strekkmerker på rumpa, men de har ingen betydning for meg. det er jo tross alt gutten i seg selv som gir meg turnon
Saeria Skrevet 9. desember 2005 #19 Skrevet 9. desember 2005 og min har noen på flankene, men det bryr meg ikke i det hele tatt.
Gjest Mito24 Skrevet 9. desember 2005 #20 Skrevet 9. desember 2005 Strekkmerker vil gjøre deg mindre fysisk attraktiv. Ingen vits i å late som noe annet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå