Gå til innhold

Tørt inneklima

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff jeg klør meg til blods og svir i bihulene pga tørt inneklima😌har luftfukter som ikke utgjør noen forskjell. Ca 30% nå inne. Tørker klær etc. Leste og at astma og allergiforbundet fraråder(?) luftfuktere pga evt sopp/mugg😒Er det noe å gjøre? Har tenkt lenge på å kjøpe luftrenser da jeg har støvallergi, og må flytte tunge møbler for å klare et bra renhold. Men får inntrykk av at det også er nytteløst🤓

Anonymkode: 9e16e...6d7

Skrevet

Luftrenser , varmepumpe og robotstøvsuger. Alt som får sirkulasjon på støvet og fjerner det. 
Luft med gjennomtrekk hver dag. Fjern unødvendig rot , heng mesteparten på veggen (tv osv) fjern unødvendige møbler. Kjøp fuktmåler og radeon måler.

Anonymkode: bb14c...5e8

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Luftrenser , varmepumpe og robotstøvsuger. Alt som får sirkulasjon på støvet og fjerner det. 
Luft med gjennomtrekk hver dag. Fjern unødvendig rot , heng mesteparten på veggen (tv osv) fjern unødvendige møbler. Kjøp fuktmåler og radeon måler.

Anonymkode: bb14c...5e8

Har balansert ventilasjon her. Som 48 år med masse ting og hjemmekontor, er ikke 43 m2 optimalt😌haha. Men setter pris på lave strømregninger. Har du noen produkt å anbefale? føler ikke at robotstøvsuger er aktuelt på så lite areal; jeg tørrmopper kjapt, og støvsuger selv krinkler og kroker en robotstøvsuger ikke kommer til. Men kanskje en luftrenser🧐

Anonymkode: 9e16e...6d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...