AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #1 Skrevet 26. november 2022 Dere som har barn som er annenhver helg hos far, har barnet deres godt forhold til stemor? Anonymkode: 475f3...b4f
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #2 Skrevet 26. november 2022 Nei, de liker henne ikke. Han ble sammen med henne mens han fortsatt var sammen med meg og vi var familie. Han flyttet rett inn til henne. Barna er 13 og 15 år og de vil være minst mulig hos far og stemor. Anonymkode: 9aeb2...0af
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #3 Skrevet 26. november 2022 Nå har vi hatt 50/50 i flere år da, har nylig endret samværet og når er han hos far i helgene. Både jeg og barnet er svært glad i stemor. Hun er ei fantastisk dame, hun og familien hennes har tatt imot mitt barn med åpne armer og behandler han virkelig som sitt biologiske barn. Barnet synes hun er litt streng av og til, men han er 12 og trenger tydelige rammer så det er bare fint. Topp dame, 10/10! Anonymkode: bdc4a...3e8 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #4 Skrevet 26. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dere som har barn som er annenhver helg hos far, har barnet deres godt forhold til stemor? Anonymkode: 475f3...b4f Skulle virkelig ønske det var en stemor i bildet, men kan ikke tenke meg at noen hærer å ta på søplet mitt😆 Han sluttet å gå til frisøren, han har1 bukse han bruker hele tiden, hull i jakken, han røyker inne og spiller dataspill 20 timer om dagen. Ms syk attpåtil og kognitivt svekket, samt ufør. Pengeproblemer. Barnet vil ikke være der og pliktbesøker han 2 timer etter skolen en gang i mnd. En stemor som er frisk ville vært en velsignelse. Anonymkode: dd631...e00 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #5 Skrevet 26. november 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Dere som har barn som er annenhver helg hos far, har barnet deres godt forhold til stemor? Anonymkode: 475f3...b4f Ja de gjør de, de er snart 8 år og jeg og pappan har aldri vert sammen, de ble til når vi bare var fuckingsfriends,men vi samarbeider godt, og jeg selv er også glad i stemoren deres og de 2 yngre søskene deres, vi feirer Jul sammen det året vi ikke feirer hos mine foreldre Anonymkode: e50b1...a4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå