Gå til innhold

Vintertights med lommer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har tips til en god vintertights til løping som sitter godt og har minst en lomme stor nok til mobilen?

Anonymkode: cd6fa...851

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har ikke jeg verdens største mobil (iPhone 13 mini), men elsker Bara sine vinter tights 🤩 de er til 40% rabatt ut dagen i dag tror jeg.

De har ikke sånn vindtett stoff foran (det var jeg egentlig veldig skeptisk til), men etter test i frisk bris og 4 grader så konkluderte jeg med at det er null problem. Kjente ingen vind 😊

I fjor vinter brukte jeg en Endurance tights fra Sport Outlet med vindstopper foran, den var også kjempegod!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bithiah skrev (1 time siden):

Nå har ikke jeg verdens største mobil (iPhone 13 mini), men elsker Bara sine vinter tights 🤩 de er til 40% rabatt ut dagen i dag tror jeg. 

Ooooh takk for tips! Den har jeg siklet på, men ikke fått ut fingeren på å kjøpe! Hvordan opplever du Bara i størrelsen? 

Jeg kjøpte budsjettversjonen fra tights https://www.tights.no/butikk/levity-accelerate-winter-tights-7-8-black/

Litt teit med 7/8 vintertights, men kjører høye sokker utenpå. Den er topp til den prisen, og har lomme med plass til min Galaxy s22 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thinkywinky skrev (2 timer siden):

Ooooh takk for tips! Den har jeg siklet på, men ikke fått ut fingeren på å kjøpe! Hvordan opplever du Bara i størrelsen? 

Jeg kjøpte budsjettversjonen fra tights https://www.tights.no/butikk/levity-accelerate-winter-tights-7-8-black/

Litt teit med 7/8 vintertights, men kjører høye sokker utenpå. Den er topp til den prisen, og har lomme med plass til min Galaxy s22 

Jeg synes størrelsen er litt knapp. Kjøpte min vanlige, og det går helt greit - men kunne lett hatt en større (og burde sikker gått for det, slik at den passer lengre 😂🤪). Så om du står mellom to, så gå en opp. Men er du trygg på en, så går det fint.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bara sin vintertights, og har bara sine vanlige tightser.. de er alle veldig gode, inkludert vintertightsen. Den er god og varm og behagelig. Men har lite kompresjon hvilket gjør at for min del er den litt stor i str. Jeg har tightser med 3/4 kompresjon i medium og de sitter nokså godt, og tightser med lavere komposisjon i small. Derfor ble vintertightsen i medium litt stor for min del, men jeg liker at det sitter godt når jeg trener da 🙂 og veldig kjekt med lommer!

Anonymkode: ae38f...591

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har bara sin vintertights, og har bara sine vanlige tightser.. de er alle veldig gode, inkludert vintertightsen. Den er god og varm og behagelig. Men har lite kompresjon hvilket gjør at for min del er den litt stor i str. Jeg har tightser med 3/4 kompresjon i medium og de sitter nokså godt, og tightser med lavere komposisjon i small. Derfor ble vintertightsen i medium litt stor for min del, men jeg liker at det sitter godt når jeg trener da 🙂 og veldig kjekt med lommer!

Når du sier det, så tror jeg at jeg blandet litt. Sorry. Jeg har to i samme str, den vintertightsen og en vanlig med refleksmønster. Det er den med refleks som er litt knapp (men helt brukende), mens vintertightsen er fin. Synes absolutt ikke noen av dem er store i str, men den vanlige er litt mindre enn den tykke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bithiah skrev (11 timer siden):

Når du sier det, så tror jeg at jeg blandet litt. Sorry. Jeg har to i samme str, den vintertightsen og en vanlig med refleksmønster. Det er den med refleks som er litt knapp (men helt brukende), mens vintertightsen er fin. Synes absolutt ikke noen av dem er store i str, men den vanlige er litt mindre enn den tykke.

Ja, det er nok pga forskjellen i kompresjon 🙂 jeg har også reflekstightsen og den passer godt i medium pga kompresjon, så jeg handler str utifra det når jeg kjøper tights 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke egen vintertights, bruker to på vinteren. Den øverste er Under Armour, fordi den har lomme. Har den i hvit og svart. Under de bruker jeg de jeg har ellers, Nike, Adidas, Puma og en 2XU. De hvite (har 2) er litt gjennomsiktig, så man ser særlig de hvite Adidas stripene gjennom stoffet, men det gjør jo ikke noe. Neste gang skal jeg fortsette å kjøpe med lomme, men ikke noe jeg tenkte på før jeg kjøpte de fra Under Armour. Har ofte en lett jakke med lommer, men jeg bruker de litt hjemme også, og da er det deilig å bare ha mobilen i lomma. 

Anonymkode: 949f6...163

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Bithiah skrev (På 26.11.2022 den 18.42):

De har ikke sånn vindtett stoff foran (det var jeg egentlig veldig skeptisk til), men etter test i frisk bris og 4 grader så konkluderte jeg med at det er null problem. Kjente ingen vind 😊

I fjor vinter brukte jeg en Endurance tights fra Sport Outlet med vindstopper foran, den var også kjempegod!

Hvordan er disse i størrelsen? Har vanlige i str L, men vet ikke om jeg bør gå opp i vintertightsen?

Anonymkode: 500cf...1ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Hvordan er disse i størrelsen? Har vanlige i str L, men vet ikke om jeg bør gå opp i vintertightsen?

Anonymkode: 500cf...1ac

Jeg synes de er fine i størrelsen. Jeg har en vanlig og en vinter, i samme størrelse. Den vanlige er definitivt strammere! Likevel bestilte jeg en vintertights ekstra nå (50%, og jeg trenger to å veksle mellom), og valgte da en størrelse større. Mest fordi min str var utsolgt i den jeg ville ha(hadde valgt den ellers), men også fordi jeg vet den vil sitte helt ok. Og da har jeg plass til en tynn ullongs eller noe under, i tilfelle det blir skikkelig kaldt 🥶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...