Gjest Sabia Skrevet 9. desember 2005 #1 Skrevet 9. desember 2005 Altså, hva gjør du når du ikke får sove? Neste gang jeg ikke får sove skal jeg inn på denne tråden og se om det har kommet inn noen lure tips. Vil ha tips om både ting man kan gjøre for å få tida til å gå og konkret for å bli trøtt. Alt mottas med takk Her er det jeg vurderer nå inatt: Har en klump marsipan liggende i kjøleskapet, kanskje jeg skal trille marsipankuler?? Eller så kan jeg...gå gjennom juleforberedelsene mine og se om jeg ligger i rute og har husket alt jeg skal? Eller...krølle meg på sofaen og sette på noe deilig musikk....Eller... Kanskje jeg skal starte en tråd på kg med hva gjør du når du ikke får sove på natta?????
Bønna Skrevet 9. desember 2005 #2 Skrevet 9. desember 2005 Da sitter jeg på KG og forsøker å innbille meg selv at jeg gjør noe som er verdt å gjøre.
Gjest gjest1 Skrevet 9. desember 2005 #3 Skrevet 9. desember 2005 Ser på tv jeg hvis jeg ikke får sove. Det pleier å fungere fint - blir kjempetrøtt av det. Det hjelper egentlig bare å ha på tv'n - trenger ikke lyd eller å se på den engang. Tror kanskje det er noe med flimringen som jeg blir trøtt av? Ikke vet jeg.
Gjest Betty Boop Skrevet 9. desember 2005 #4 Skrevet 9. desember 2005 Sitter her kanskje? Det som ofte er problemet når jeg ikke får sove er at jeg ikke klarer å tømme hjernen. Bearbeider dagens hendelser, eller intressante diskusjoner. Du får i allefall ikke sove om du står opp og tar storrengjøringa. Det er meditasjonsCD'er å få kjøpt som hjelper deg og slappe. Har prøvd og synes de er veldig effektive. Ellers prøvde jeg å lese en totalt uinteressant bok en gang, anbefalt av en venninne, utrolig effektivt. Kom aldri lenger enn til side syv.
Koalan Skrevet 9. desember 2005 #5 Skrevet 9. desember 2005 Jeg står opp, setter på litt musikk og tar koaladansen (holder hendene i koalaposisjon og fører dem opp og ned i takt med musikken). Har du ikke prøvd, så prøv det!! Koalan
Gjest Sabia Skrevet 9. desember 2005 #6 Skrevet 9. desember 2005 Jeg står opp, setter på litt musikk og tar koaladansen (holder hendene i koalaposisjon og fører dem opp og ned i takt med musikken). Har du ikke prøvd, så prøv det!! Koalan ← Koaladansen må definitivt utprøves!!
Koalan Skrevet 9. desember 2005 #7 Skrevet 9. desember 2005 Koaladansen må definitivt utprøves!! ← Krom gjerne hendene, slik at de ligner koalaens små klør! Koala
Gjest Betty Boop Skrevet 9. desember 2005 #8 Skrevet 9. desember 2005 Jeg står opp, setter på litt musikk og tar koaladansen (holder hendene i koalaposisjon og fører dem opp og ned i takt med musikken). Har du ikke prøvd, så prøv det!! Koalan ←
Gjest Gjest_Olga_* Skrevet 9. desember 2005 #9 Skrevet 9. desember 2005 Les bibelen, da sovner du PRONTO
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå