Nassenøff Skrevet 26. november 2022 #1 Del Skrevet 26. november 2022 Etter at du har brunet medisterkakene på hver side, tar du de i stekeovn eller trekker du de i buljongvann? Hva blir best? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #2 Del Skrevet 26. november 2022 Jeg synes de blir best om man damper de ferdig i stekeovn, og man for får kjempe god kraft i tillegg. 😊 Anonymkode: 69520...d8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nassenøff Skrevet 26. november 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 26. november 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jeg synes de blir best om man damper de ferdig i stekeovn, og man for får kjempe god kraft i tillegg. 😊 Anonymkode: 69520...d8b Da steker du de først i panne? Tar litt vann i langpanne og legger de i det? Over og under med hvor mange grader og h or lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #4 Del Skrevet 26. november 2022 Nassenøff skrev (1 time siden): Da steker du de først i panne? Tar litt vann i langpanne og legger de i det? Over og under med hvor mange grader og h or lenge? Ja, bruner de først og legger de i en langpanne med litt vann og buljong. Tar litt vann i panna og koker opp sånn at jeg får med det også. Hender jeg slenger oppi litt gulrot, sjalottløk og hvitløk. Damper de på 160 grader i en halvtime med over og undervarme. Anonymkode: 69520...d8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nassenøff Skrevet 26. november 2022 Forfatter #5 Del Skrevet 26. november 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Ja, bruner de først og legger de i en langpanne med litt vann og buljong. Tar litt vann i panna og koker opp sånn at jeg får med det også. Hender jeg slenger oppi litt gulrot, sjalottløk og hvitløk. Damper de på 160 grader i en halvtime med over og undervarme. Anonymkode: 69520...d8b Tusen takk♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 26. november 2022 #6 Del Skrevet 26. november 2022 Nassenøff skrev (3 timer siden): Etter at du har brunet medisterkakene på hver side, tar du de i stekeovn eller trekker du de i buljongvann? Hva blir best? Trekker i stekesjy... koker ut pannen mellom hver ladning og heller i gryta. Dette er grove medisterkaker da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #7 Del Skrevet 27. november 2022 Det kommer litt an på hvor mange jeg lager. Er det bare for en middag til to personer så tar jeg vann og fond i stekepanna og setter på lokk, er det mange så tar jeg de i stekeovnen. Anonymkode: 3fa93...4ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå