Gå til innhold

Jeg har mistet all håp for kjærlighet i vår generasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mistet all håp for kjærlighet i vår generasjon!

Kjærlighet virker helt håpløst i vår generasjon, det har kommet til et punkt hvor jeg bare aksepterer at jeg må nyte det så lenge jeg kan fordi ingenting varer evig. Er jeg den eneste som opplever det slikt?

Anonymkode: 4f8bf...c73

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken generasjon hører du til?

Anonymkode: d9c8b...2af

• Liker 6
Skrevet

Jeg føler det litt på samme måten... Så mange er utro, tilgangen til å være utro er så lett nå med sosiale medier og moral virker å ha forsvunnet. Jeg tør ikke håpe på et drømmeforhold lenger, men er åpen for å bli positivt overrasket og dater med håp om at det kan bli noe bra og heller dumper de så fort jeg oppdager at de har holdninger som ikke er forenlig med mine. Spør om sånne ting tidlig i datinge , hva de ønsker ut av dating, hvor grensen deres for utroskap går, hva slags ståsted de har rundt dating, kjærlighet, monogami,  åpne forhold osv

Anonymkode: edae0...dc4

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet

helt enig. Det betyr ikke noe lengre.  menn skal heller ikke hjelpe dama økonomisk. egolandet Norge. 

Anonymkode: fa9bd...393

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg føler det litt på samme måten... Så mange er utro, tilgangen til å være utro er så lett nå med sosiale medier og moral virker å ha forsvunnet. Jeg tør ikke håpe på et drømmeforhold lenger, men er åpen for å bli positivt overrasket og dater med håp om at det kan bli noe bra og heller dumper de så fort jeg oppdager at de har holdninger som ikke er forenlig med mine. Spør om sånne ting tidlig i datinge , hva de ønsker ut av dating, hvor grensen deres for utroskap går, hva slags ståsted de har rundt dating, kjærlighet, monogami,  åpne forhold osv

Tror det er lurt å prate om sånne ting, ja. Selv om sikkert også de notorisk utro vil si at utroskap, nei det er fælt gjort ja.

Anonymkode: 5c903...bc8

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker said:

helt enig. Det betyr ikke noe lengre.  menn skal heller ikke hjelpe dama økonomisk. egolandet Norge. 

Hva har dette med kjærlighet å gjøre? Er det mer kjærlighet om mannen gir mer penger til dama?

Anonymkode: 39f95...d1e

• Liker 8
Skrevet

Kjærligheten er gått ut på dato ja. Nå er det bare knull og pul, vi sees neste jul. 

Anonymkode: eef19...e19

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Vi har fått et altfor narsissistisk samfunn til det, dessverre 

Anonymkode: 1aa59...178

• Liker 1
Skrevet

Snakker vi uansett alder?

Skrevet

Dette er et deg problem, det er plenty med oppegående mennesker som lever i gode forhold. 

Anonymkode: 5c68b...455

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hva har dette med kjærlighet å gjøre? Er det mer kjærlighet om mannen gir mer penger til dama?

Anonymkode: 39f95...d1e

Det viser hvertfall en form for takknemlighet og investering. At man verdsetter henne så jeg vil si det har sammenheng med kjærlighet ja. Ikke meg du spurte men.. 

• Nyttig 1
Skrevet

Naivt å tro at alle var trofaste og hengivne før.

Anonymkode: a4ec8...64e

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

I dag vil folk at kjærlighet skal handle om følelser. De forstår ikke, eller vil ikke forstå, at følelser er altfor flyktige til å basere noe så viktig på. Kjærlighet er et valg, men å finne folk som tenker på den måten er ikke så enkelt lenger. Se bare på skilsmissestatistikken, med mange tusen nye ødelagte familier hvert år. Lykke til.

Anonymkode: 10650...07d

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hvilken generasjon hører du til?

Anonymkode: d9c8b...2af

Jeg er 20

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er 20

Om du nettopp er ferdig på vdg og vil gi opp kjærlighet, er du ikke mye tålmodig. Mange har jo ikke en gang fått sin første kjæreste før de er 20.

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Om du nettopp er ferdig på vdg og vil gi opp kjærlighet, er du ikke mye tålmodig. Mange har jo ikke en gang fått sin første kjæreste før de er 20.

Jeg snakker av erfaring og itilegg til at jeg ser hvordan folk nå til dags oppfører seg. alder har ikeke noe å si

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg snakker av erfaring og itilegg til at jeg ser hvordan folk nå til dags oppfører seg. alder har ikeke noe å si

Du er 20. Folk på din alder er ikke trofaste, men det var ikke 20-åringer for 20 år sia heller. Jeg snakker faktisk av erfaring. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hjelpe dama økonomisk ??? I alle dager hva er det. Skulle det være noe som helst så dreier det deg om et økonomisk samarbeid. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Vi har vel fått likestilling i Norge. Så dette med å hjelpe dama økonomisk? Utrolig utsagn. Damer er jo fullt ut i stand til å livnære seg selv, uten hjelp fra mannfolk. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

I dag vil folk at kjærlighet skal handle om følelser. De forstår ikke, eller vil ikke forstå, at følelser er altfor flyktige til å basere noe så viktig på. Kjærlighet er et valg, men å finne folk som tenker på den måten er ikke så enkelt lenger. Se bare på skilsmissestatistikken, med mange tusen nye ødelagte familier hvert år. Lykke til.

Anonymkode: 10650...07d

Hva mener du kjærlighet handler om,om ikke følelser? :klo:

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...