Gå til innhold

Oda nettbutikk. Hvorfor har dem ikke bankid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I stad laget jeg bruker på Oda nettbutikk, og bestillte for første gang derfra i stad. Når jeg kom til betalingen så skrev jeg bare inn infoen på kortet mitt så var alt plutselig betalt? Er det bare sånn siden er? og er det fortsatt trygt? Fordi jeg har bestilt fra meny nettbutikk tidligere og der kommer det alltid bekreft med bank id når jeg skal betale osv, før det blir godkjent. Men når jeg handlet på oda nettbutikk så skrev jeg bare inn kortnummer, fødselsdato og cvc, og da var alt plutselig betalt. UTEN bankid først. Er dette vanlig? Logget inn i banken min og der står summen trekt ifra, så det skal være riktig, men veldig uvandt for meg. 

Deres meninger??

Anonymkode: 17c08...f9f

Skrevet

Brukt Oda i årevis uten trøbbel, dette er nok helt trygt🙂

• Liker 3
Skrevet

Det varier hos meg. Noen ganger må jeg bekrefte med bankid, andre ganger ikke. Men det er helt trygt. 😊 Som personen over her har jeg brukt Oda flittig lenge og det har aldri vært et problem. 

Anonymkode: 457dd...fd3

• Liker 3
Skrevet

Jeg har brukt Oda i flere år nå, og det er helt trygt. Aldri skjedd noen urettmessige transaksjoner etc.

• Liker 3
Skrevet

Okei. Da trenger jeg ikke å tenke på det. Ble bare så usikker når ikke det kom opp noen sikkerhets metode før betalingen ble godkjent, og at det da plutselig var betalt. Takk for alle svar :) Ts

Anonymkode: 17c08...f9f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...