Gå til innhold

Sexkos i basseng og på Spa

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har sett flere som har hatt sex i basseng. 

Er ganske sikker på at de og tror at ingen har sett dem. 

Anonymkode: 65adc...9e0

Samme her

Anonymkode: 92e22...64b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvorfor det? Handlingene deres skader jo ingen?

Nei, men hvorfor da ikke vare ha sex foran familiebil venner, da? Det skader jo ingen….

Uæsj - jeg er så null interessert å se på noen som har sex! Og ekkelt i basseng - plutselig flyter det at sæd rund i bassenget 🤮

Anonymkode: c8c0f...922

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nei, men hvorfor da ikke vare ha sex foran familiebil venner, da? Det skader jo ingen….

Uæsj - jeg er så null interessert å se på noen som har sex! Og ekkelt i basseng - plutselig flyter det at sæd rund i bassenget 🤮

Anonymkode: c8c0f...922

Enkelte skal normalisere hyperseksuell atferd i offentlige rom til enhver pris.

Anonymkode: 64e51...eef

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så snill å slutt med dette på spaet! Spesielt i BASSENGET! Synes det er veldig respektløst.

Anonymkode: 94a11...78d

• Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Den siste tiden har jeg og mannen min begynt å bruke det lokale spaet til litt mer en bare varme og ro. 

det har blitt en fast rutine å dra badetøyet til side og ha intens og deilig sex i noen kjappe sekunder. 

Det blir aldri orgasme på han, men vi har kjapp og deilig sex i badstu, steamrom, garderobe og i bassenget.

dette er noe av det deiligste sexen jeg har opplevd i mitt liv.

spesielt sex i bassenget. Det foregår samtidig som vi holder rundt hverandre og bare går rolig rundt, det hele ser ut som bare hygge utenifra. Men pikken er godt inne i fitta på vår «vandretur». 

Vi er selvsagt ekstra pirret av å bli oppdaget, det har aldri vært antydning til reaksjoner. Vi har heller aldri blitt oppdaget på fersken. Andre har til tider vært i bassenget samtidig som oss. 

Har du erfaringer med sex på offentlig sted som basseng, spa eller annet? 

når vi kommer hjem går det max 2-3 minutter får jeg får tidenes sprut som har bygget seg opp hos gubben etter 5-6 «teasere» siste timene. 

Om du er på et sjøspa nedover vestsiden av Oslofjorden så ikke bli forlegen om du ser oss kose litt da 😉

Anonymkode: 560fb...303

Og her innrømmet du at du egentlig er en mann som skriver dette. 

Anonymkode: 0bf80...f48

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil anbefale å utvide repertoaret. Feks gå naken under kåpen (evnt bare på overkroppen) neste gang dere skal hjem fra byen, la ham bli med deg til prøverom og stå og kikke inn mens du prøver undertøy, finn et sted du kan kle deg naken i bilen og la ham fingre deg (evnt kle av deg bare på underkroppen. Kan gjøres i et hvilket som helst offentlig parkeringshus ha evnt med teppe for å dekke deg til ved behov). Bruk gjennomsiktige topper under jakken og knepp opp når dere er på restaurant når du sitter skjermet og med ryggen mot lokalet (veldig lett å lukke igjen jakken når kelneren kommer)

Masse spennende en ka gjøre som ikke innebærer offentlige basseng, og som er spennende men minsker risikoen for å bli oppdaget 

Anonymkode: a5c5a...437

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det er helt greit, dere bryter jo ingen lover.

Dere bryter nok spaets regler, men verste som kan skje er jo at dere kastes ut / nektes adgang. Det er ikke ulovlig det.

Stå på! 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært ekstremt ekkelt og invaderende om det var sant. Men jeg tror faktisk ikke et sekund på historien i HI. Nok et runketroll som kjeder seg.

Anonymkode: c3964...8f8

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke alle som ikke tror noe på dette. Jeg vil heller ikke bli påtvunget andres sexliv, men synes dette er harmløst. 

Har gjort det samme selv, på stranda. Man leker seg ute i vannet, sitter rundt midjen til typen. Og så sniker man penis inn bittelitt. Det eneste dette gjør er at hver gang jeg ser noen i en sånn posisjon så lurer jeg på om de har sex under overflaten. :ler: Og det kan det jo hende de gjør, og det skader ingen. 

Anonymkode: a9567...65f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din mann må ha liten penis om dere får det til, eventuelt så er du utrolig vid. Skjønner at du sikkert trenger ekstra piff i sexlivet da.  Kjøp deg heller en stor dildo, så blir du kanskje ordentlig tilfredsstilt og kan holde deg for god til slike kvalme tendenser.

Håper dere blir oppdaget og anmeldt

Anonymkode: ddc9e...2e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Din mann må ha liten penis om dere får det til, eventuelt så er du utrolig vid. Skjønner at du sikkert trenger ekstra piff i sexlivet da.  Kjøp deg heller en stor dildo, så blir du kanskje ordentlig tilfredsstilt og kan holde deg for god til slike kvalme tendenser.

Uff, må være slitsomt å være så prippen? Hvorfor så frekk? 

Hvordan skader dette deg, egentlig? 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym6789 skrev (2 timer siden):

Penetrering i vann er jo absolutt ikke godt 😅

Ikke? Hvorfor det, blir du ikke våt nok? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym6789 skrev (2 timer siden):

Penetrering i vann er jo absolutt ikke godt 😅

Det er det beste som fins 😄

Anonymkode: a09ab...a83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hvorfor skulle han måtte ha liten penis?

Anonymkode: a09ab...a83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/26/2022 at 4:56 AM, AnonymBruker said:

Hvorfor det? Handlingene deres skader jo ingen?

Hyggelig for andre å svømme forbi i vann som har blandet seg med deres kroppsvæsker i umiddelbar nærhet. 

Anonymkode: 0e33b...4a1

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hyggelig for andre å svømme forbi i vann som har blandet seg med deres kroppsvæsker i umiddelbar nærhet. 

Anonymkode: 0e33b...4a1

Ja, det synes jeg. Mikroskopiske biter av lubrikering og precum plager meg ikke. Da er det verre med all menstruasjonsblod, urin, avføringsrester og utflod man svømmer rundt i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk en uskreven regel at du kun er lite attraktive folk som gjør slikt. Folk vet hva dere driver med, det er bare veldig lite pirrende for andre.

Anonymkode: d9f7c...2b2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...