Gå til innhold

Sexkos i basseng og på Spa

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den siste tiden har jeg og mannen min begynt å bruke det lokale spaet til litt mer en bare varme og ro. 

det har blitt en fast rutine å dra badetøyet til side og ha intens og deilig sex i noen kjappe sekunder. 

Det blir aldri orgasme på han, men vi har kjapp og deilig sex i badstu, steamrom, garderobe og i bassenget.

dette er noe av det deiligste sexen jeg har opplevd i mitt liv.

spesielt sex i bassenget. Det foregår samtidig som vi holder rundt hverandre og bare går rolig rundt, det hele ser ut som bare hygge utenifra. Men pikken er godt inne i fitta på vår «vandretur». 

Vi er selvsagt ekstra pirret av å bli oppdaget, det har aldri vært antydning til reaksjoner. Vi har heller aldri blitt oppdaget på fersken. Andre har til tider vært i bassenget samtidig som oss. 

Har du erfaringer med sex på offentlig sted som basseng, spa eller annet? 

når vi kommer hjem går det max 2-3 minutter får jeg får tidenes sprut som har bygget seg opp hos gubben etter 5-6 «teasere» siste timene. 

Om du er på et sjøspa nedover vestsiden av Oslofjorden så ikke bli forlegen om du ser oss kose litt da 😉

Anonymkode: 560fb...303

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Den siste tiden har jeg og mannen min begynt å bruke det lokale spaet til litt mer en bare varme og ro. 

det har blitt en fast rutine å dra badetøyet til side og ha intens og deilig sex i noen kjappe sekunder. 

Det blir aldri orgasme på han, men vi har kjapp og deilig sex i badstu, steamrom, garderobe og i bassenget.

dette er noe av det deiligste sexen jeg har opplevd i mitt liv.

spesielt sex i bassenget. Det foregår samtidig som vi holder rundt hverandre og bare går rolig rundt, det hele ser ut som bare hygge utenifra. Men pikken er godt inne i fitta på vår «vandretur». 

Vi er selvsagt ekstra pirret av å bli oppdaget, det har aldri vært antydning til reaksjoner. Vi har heller aldri blitt oppdaget på fersken. Andre har til tider vært i bassenget samtidig som oss. 

Har du erfaringer med sex på offentlig sted som basseng, spa eller annet? 

når vi kommer hjem går det max 2-3 minutter får jeg får tidenes sprut som har bygget seg opp hos gubben etter 5-6 «teasere» siste timene. 

Om du er på et sjøspa nedover vestsiden av Oslofjorden så ikke bli forlegen om du ser oss kose litt da 😉

Det er vanlig å tenne ekstra på ting som egentlig ikke er "lov"/riktig, jeg hadde sex med kompisen til en jeg holdt på med, beste sexen ever! fortsett sånn dere, forholde deres kommer til å bli ekstra spennende

Anonymkode: 92e22...64b

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å press deres sexliv på andre. Det er uforskammet og dårlig gjort. Hadde jeg sett det hadde jeg sagt ifra til personalet og dere hadde blitt utestengt 

Anonymkode: 3ba27...706

• Liker 34
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Slutt å press deres sexliv på andre. Det er uforskammet og dårlig gjort. Hadde jeg sett det hadde jeg sagt ifra til personalet og dere hadde blitt utestengt 

Anonymkode: 3ba27...706

Hvorfor det? Handlingene deres skader jo ingen?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjort sånn flere ganger. Og ute i det fri. Så lenge det ikke er tydelig at dere sexer, altså er diskré. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er herlig å spre litt cum på offentlig bad…

Anonymkode: cccac...4e4

Han kommer ikke skrev hun. Tenk hvor mange som tisser da, i offentlig bad. Er ikke bedre det. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er herlig å spre litt cum på offentlig bad…

Han kom jo ikke? Det vil uansett alltid være noen som tisser på slike steder, så man må alltid regne med at det vil være bakterier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maestro skrev (1 minutt siden):

Han kommer ikke skrev hun. Tenk hvor mange som tisser da, i offentlig bad. Er ikke bedre det. 

🤭🤣Skrev akkurat det samme samtidig vi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

🤭🤣Skrev akkurat det samme samtidig vi

Vi er ganske like vi to 😂😂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maestro skrev (5 minutter siden):

Urin er jo helt rent uten bakterier. Sæd er det ikke..og kan overføre sykdommer. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Urin er jo helt rent uten bakterier. Sæd er det ikke..og kan overføre sykdommer. 

Tviler på at sæd i vann, kan det altså. Er ikke som sæden svømmer bånn gass oppi den nærmeste vaginaen. 

Aldri hørt om folk som har fått sykdom der nede av og bade i et svømmebasseng. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

TS her. 

Det er aldri (ALDRI) snakk om at han skal komme. Vi holder på i kanskje 30 sekunder til maks 1,5 minutt av gangen. 

Andre har aldri sett oss holde på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maestro skrev (3 timer siden):

Eg hadde blitt for kåt til at eg kunna stoppa opp. Mulig eg ikkje kunna klara å styra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

TS her. 

Det er aldri (ALDRI) snakk om at han skal komme. Vi holder på i kanskje 30 sekunder til maks 1,5 minutt av gangen. 

Tror dere ja. Har dere øyne i nakken? Tror dere han fyren med svømmebriller ikke ser hva som foregår under vann? Eller de to venninnene på bassengkanten som sitter å prater å ser bortover bassenget, de ser hva dere driver med og snakker dritt om dere. 

Anonymkode: 44754...6ec

• Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vet man å holde seg unna spasteder, da det er arenaer hvor folk liker å presse sitt sexliv på andre.

Mann42

Anonymkode: 64e51...eef

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere er bra naive som tror at andre ikke ser hva dere driver med😂 Dere har bare vært heldige med at de som har sett ikke har giddet å ta seg bryet med å si fra til dere eller andre. 
Har da sett par som dere holde på😂 De tror det skal se ut som de bare holder rundt hverandre😂 men trenger ikke se så nøye etter for å se at badedrakt/bikinitruse sklir til siden og badeshortsen sklir ned😂

Men bare hold på dere. Jeg skal ikke sladre😂

(men er ikke du redd for å pådra deg en infeksjon🤔)

Anonymkode: 39212...4b1

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Men bare hold på dere. Jeg skal ikke sladre😂

(men er ikke du redd for å pådra deg en infeksjon🤔)

Så bra da 😉

det med infeksjon må jeg si jeg tror er en myte. Ikke opplevd noe problem rundt dette

(TS)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tror dere ja. Har dere øyne i nakken? Tror dere han fyren med svømmebriller ikke ser hva som foregår under vann?

Svømmebrillar? Prater ikkje TS om et spa? Har til gode å se noken svømme med brillar på et spa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

TS her. 

Jeg har sett flere som har hatt sex i basseng. 

Er ganske sikker på at de og tror at ingen har sett dem. 

Anonymkode: 65adc...9e0

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...