AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #1 Del Skrevet 26. november 2022 Den siste tiden har jeg og mannen min begynt å bruke det lokale spaet til litt mer en bare varme og ro. det har blitt en fast rutine å dra badetøyet til side og ha intens og deilig sex i noen kjappe sekunder. Det blir aldri orgasme på han, men vi har kjapp og deilig sex i badstu, steamrom, garderobe og i bassenget. dette er noe av det deiligste sexen jeg har opplevd i mitt liv. spesielt sex i bassenget. Det foregår samtidig som vi holder rundt hverandre og bare går rolig rundt, det hele ser ut som bare hygge utenifra. Men pikken er godt inne i fitta på vår «vandretur». Vi er selvsagt ekstra pirret av å bli oppdaget, det har aldri vært antydning til reaksjoner. Vi har heller aldri blitt oppdaget på fersken. Andre har til tider vært i bassenget samtidig som oss. Har du erfaringer med sex på offentlig sted som basseng, spa eller annet? når vi kommer hjem går det max 2-3 minutter får jeg får tidenes sprut som har bygget seg opp hos gubben etter 5-6 «teasere» siste timene. Om du er på et sjøspa nedover vestsiden av Oslofjorden så ikke bli forlegen om du ser oss kose litt da 😉 Anonymkode: 560fb...303 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #2 Del Skrevet 26. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Den siste tiden har jeg og mannen min begynt å bruke det lokale spaet til litt mer en bare varme og ro. det har blitt en fast rutine å dra badetøyet til side og ha intens og deilig sex i noen kjappe sekunder. Det blir aldri orgasme på han, men vi har kjapp og deilig sex i badstu, steamrom, garderobe og i bassenget. dette er noe av det deiligste sexen jeg har opplevd i mitt liv. spesielt sex i bassenget. Det foregår samtidig som vi holder rundt hverandre og bare går rolig rundt, det hele ser ut som bare hygge utenifra. Men pikken er godt inne i fitta på vår «vandretur». Vi er selvsagt ekstra pirret av å bli oppdaget, det har aldri vært antydning til reaksjoner. Vi har heller aldri blitt oppdaget på fersken. Andre har til tider vært i bassenget samtidig som oss. Har du erfaringer med sex på offentlig sted som basseng, spa eller annet? når vi kommer hjem går det max 2-3 minutter får jeg får tidenes sprut som har bygget seg opp hos gubben etter 5-6 «teasere» siste timene. Om du er på et sjøspa nedover vestsiden av Oslofjorden så ikke bli forlegen om du ser oss kose litt da 😉 Anonymkode: 560fb...303 Det er vanlig å tenne ekstra på ting som egentlig ikke er "lov"/riktig, jeg hadde sex med kompisen til en jeg holdt på med, beste sexen ever! fortsett sånn dere, forholde deres kommer til å bli ekstra spennende Anonymkode: 92e22...64b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #3 Del Skrevet 26. november 2022 Slutt å press deres sexliv på andre. Det er uforskammet og dårlig gjort. Hadde jeg sett det hadde jeg sagt ifra til personalet og dere hadde blitt utestengt Anonymkode: 3ba27...706 34 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #4 Del Skrevet 26. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Slutt å press deres sexliv på andre. Det er uforskammet og dårlig gjort. Hadde jeg sett det hadde jeg sagt ifra til personalet og dere hadde blitt utestengt Anonymkode: 3ba27...706 Hvorfor det? Handlingene deres skader jo ingen? Anonymkode: 92e22...64b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #5 Del Skrevet 26. november 2022 Det er herlig å spre litt cum på offentlig bad… Anonymkode: cccac...4e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 26. november 2022 #6 Del Skrevet 26. november 2022 Gjort sånn flere ganger. Og ute i det fri. Så lenge det ikke er tydelig at dere sexer, altså er diskré. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 26. november 2022 #7 Del Skrevet 26. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er herlig å spre litt cum på offentlig bad… Anonymkode: cccac...4e4 Han kommer ikke skrev hun. Tenk hvor mange som tisser da, i offentlig bad. Er ikke bedre det. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #8 Del Skrevet 26. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er herlig å spre litt cum på offentlig bad… Anonymkode: cccac...4e4 Han kom jo ikke? Det vil uansett alltid være noen som tisser på slike steder, så man må alltid regne med at det vil være bakterier Anonymkode: 92e22...64b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #9 Del Skrevet 26. november 2022 Maestro skrev (1 minutt siden): Han kommer ikke skrev hun. Tenk hvor mange som tisser da, i offentlig bad. Er ikke bedre det. 🤭🤣Skrev akkurat det samme samtidig vi Anonymkode: 92e22...64b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 26. november 2022 #10 Del Skrevet 26. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 🤭🤣Skrev akkurat det samme samtidig vi Anonymkode: 92e22...64b Vi er ganske like vi to 😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #11 Del Skrevet 26. november 2022 Maestro skrev (5 minutter siden): Han kommer ikke skrev hun. Tenk hvor mange som tisser da, i offentlig bad. Er ikke bedre det. Urin er jo helt rent uten bakterier. Sæd er det ikke..og kan overføre sykdommer. Anonymkode: cccac...4e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 26. november 2022 #12 Del Skrevet 26. november 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Urin er jo helt rent uten bakterier. Sæd er det ikke..og kan overføre sykdommer. Anonymkode: cccac...4e4 Tviler på at sæd i vann, kan det altså. Er ikke som sæden svømmer bånn gass oppi den nærmeste vaginaen. Aldri hørt om folk som har fått sykdom der nede av og bade i et svømmebasseng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #13 Del Skrevet 26. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Urin er jo helt rent uten bakterier. Sæd er det ikke..og kan overføre sykdommer. TS her. Det er aldri (ALDRI) snakk om at han skal komme. Vi holder på i kanskje 30 sekunder til maks 1,5 minutt av gangen. Andre har aldri sett oss holde på Anonymkode: 560fb...303 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MayorSantos Skrevet 26. november 2022 #14 Del Skrevet 26. november 2022 Maestro skrev (3 timer siden): Han kommer ikke skrev hun. Tenk hvor mange som tisser da, i offentlig bad. Er ikke bedre det. Eg hadde blitt for kåt til at eg kunna stoppa opp. Mulig eg ikkje kunna klara å styra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #15 Del Skrevet 26. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): TS her. Det er aldri (ALDRI) snakk om at han skal komme. Vi holder på i kanskje 30 sekunder til maks 1,5 minutt av gangen. Andre har aldri sett oss holde på Anonymkode: 560fb...303 Tror dere ja. Har dere øyne i nakken? Tror dere han fyren med svømmebriller ikke ser hva som foregår under vann? Eller de to venninnene på bassengkanten som sitter å prater å ser bortover bassenget, de ser hva dere driver med og snakker dritt om dere. Anonymkode: 44754...6ec 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #16 Del Skrevet 26. november 2022 Da vet man å holde seg unna spasteder, da det er arenaer hvor folk liker å presse sitt sexliv på andre. Mann42 Anonymkode: 64e51...eef 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #17 Del Skrevet 26. november 2022 Dere er bra naive som tror at andre ikke ser hva dere driver med😂 Dere har bare vært heldige med at de som har sett ikke har giddet å ta seg bryet med å si fra til dere eller andre. Har da sett par som dere holde på😂 De tror det skal se ut som de bare holder rundt hverandre😂 men trenger ikke se så nøye etter for å se at badedrakt/bikinitruse sklir til siden og badeshortsen sklir ned😂 Men bare hold på dere. Jeg skal ikke sladre😂 (men er ikke du redd for å pådra deg en infeksjon🤔) Anonymkode: 39212...4b1 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #18 Del Skrevet 26. november 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Men bare hold på dere. Jeg skal ikke sladre😂 (men er ikke du redd for å pådra deg en infeksjon🤔) Så bra da 😉 det med infeksjon må jeg si jeg tror er en myte. Ikke opplevd noe problem rundt dette (TS) Anonymkode: 560fb...303 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MayorSantos Skrevet 26. november 2022 #19 Del Skrevet 26. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror dere ja. Har dere øyne i nakken? Tror dere han fyren med svømmebriller ikke ser hva som foregår under vann? Svømmebrillar? Prater ikkje TS om et spa? Har til gode å se noken svømme med brillar på et spa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #20 Del Skrevet 26. november 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: TS her. Det er aldri (ALDRI) snakk om at han skal komme. Vi holder på i kanskje 30 sekunder til maks 1,5 minutt av gangen. Andre har aldri sett oss holde på Anonymkode: 560fb...303 Jeg har sett flere som har hatt sex i basseng. Er ganske sikker på at de og tror at ingen har sett dem. Anonymkode: 65adc...9e0 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå